וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "ניימאר לא עומד למכירה, הוא היה ויישאר שחקן שלנו"

נשיא ברצלונה מכחיש את הדיווחים על עזיבת הברזילאי: "בלתי אפשרי לעמוד בסעיף השחרור שלו, זה נוגד את חוקי הפייר פליי". בצרפת טוענים שאביו של ניימאר והמנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' ייפגשו

יח"צ - חד פעמי

בשעה שריאל מדריד השלימה את עסקת המכירה הגדולה בתולדותיה ושלחה את אלברו מוראטה לצ'לסי תמורת 80 מיליון יורו, היריבה הגדולה ברצלונה נחתה אתמול הלילה (בין רביעי לחמישי) בניו יורק כשהיא חמושה, עדיין, בכוכב הברזילאי שלה ניימאר, זאת לצד השמועות הגוברות בנוגע למעבר אפשרי שלו לפריס סן ז'רמן תמורת סכום היסטורי של 222 מיליון יורו.

בשעות הערב התראיין נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו והכחיש את הדיווחים, כשהוא טוען שסן ז'רמן לא מסוגלת לעמוד בעלויות הכבדות של סעיף השחרור שלו. "ניימאר לא למכירה, הוא לא בשוק והוא לא הולך לשום מקום. הוא חלק מהקבוצה שלנו, אין שום ספק לגבי זה. בלתי אפשרי לפדות סעיף שחרור מהסוג שיש לו בחוזה, כי זה נוגד את חוקי הפייר-פליי של פיפ"א", אמר.

מוקדם יותר, העיתונאי מוחמד בוהאפסי מרשת RMBsport צייץ כי "פגישה מהירה נקבעה בין אביו של ניימאר ואנטרו הרניקה, המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, כדי לדון בתנאי החוזה. הפמליה של ניימאר היא זו שעשתה את הצעד הראשון ויזמה את השיחות".

אביו של ניימאר אומנם סירב לענות לעיתונאים ששאלו אותו "האם הבן שלך ישחק בבארסה בעונה הבאה?", אבל ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי האבא סיפר לכל מי שהסכים להקשיב לו במהלך חופשה באיביזה שהבן שלו לא הולך לשום מקום.

אגב, אם ניימאר אכן יימכר לצרפתים, עוד קבוצה שתהנה מהסכום הנכבד היא סנטוס קבוצת האם שלו שתקבל 4 אחוזים מהסכום שיתקבל עבור ניימאר.

אונאי אמרי מאמנה של פריס התייחס לדיווחים על ניימאר ואמר: "ניימאר? פריס סן ז'רמן ואוהדיה יהיו שמחים לראותו אותו מגיע. פריס חייבת שיהיה לה שחקן שהוא בטופ 5-7 בעולם. המועדון שלנו עובד על העסקה הזו, זה לא יהיה קל אבל אולי אנחנו יכולים לעשות את זה. כרגע אין שום דבר קונטקרטי".

עוד בנושא:

מוראטה נפרד מריאל מדריד: "עובר למאמן שהכי האמין בי עד היום"
גביע האלופות: פ.ס.ז' ניצחה את רומא בפנדלים, בכורה לדני אלבס
מוקדמות האלופות: קבהא ודאבור בשלב הבא, נסאר וקוקסי הודחו

לא לשימוש. AP
עוזב או לא עוזב? ניימאר/AP

למרות הדיבורים על פגישת חירום אפשרית בין ניימאר לנשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו והחששות שהשחקן יהיה מצוברח, הוא דווקא נראה מחויך מאוד עם הנחיתה בתפוח הגדול והרבה להתלוצץ עם לואיס סוארס. אלא שראשי ברצלונה עדיין מודאגים מאוד מאפשרות העזיבה.

על פי ה"אס" המדרידאי, הרי שניימאר כבר אמר לשחקנים הברזילאים של פריס סן ז'רמן, מרקיניוס, לוקאס מורה, תיאגו סילבה והמצטרף הטרי וחברו הטוב, דני אלבס, כי הוא "ישחק איתם בעונה הבאה". המעבר המפתיע של אלבס לסגנית אלופת צרפת, כאשר נדמה היה שהוא כבר סגור במנצ'סטר סיטי, רק חיזק את השמועות לגבי האיחוד עם ניימאר. בברזיל כבר דווח כי ניימאר יחזור מארצות הברית היישר לפריס ולא לברצלונה.

אם ניימאר אכן יעזוב, הוא ממש לא יהיה שחקן ההרכב הראשון שנפרד מבארסה בשנים האחרונות. כך קרה גם עם קלאודיו בראבו שעבר לפני שנה למנצ'סטר סיטי למרות שהיה השוער הפותח, עם דני אלבס שמצא את עצמו לפתע ביובנטוס, עם ססק פברגאס ועם ויקטור ואלדס שעזבו ב-2014 וגם עם סמואל אטו, דקו ורונאלדיניו, שנפרדו מהמועדון במסגרת המהפכה של פפ גווארדיולה לפני כעשור. מעל לכל אלה, בבארסה זוכרים היטב את המקרה של לואיש פיגו, הכוכב הגדול האחרון שנמכר לפתע למועדון מתחרה, כאשר עבר ב-2000 היישר לריאל מדריד.

ובעוד ניימאר עשוי לעזוב, נראה שמרקו וראטי ממשיך להתקרב ואמש הוא הודיע כי לקח את סוכן העל מינו ראיולה, שסגר בשנים האחרונות לא מעט עסקאות ענק וינסה כעת לגשר בין פריס סן ז'רמן לברצלונה, על מנת שהקשר האיטלקי יצטרף לקטלאנים.

עוד באותו נושא

מוראטה נפרד מריאל מדריד: "עובר למאמן שהכי האמין בי עד היום"

לכתבה המלאה

בינתיים, מי שממשיך להעביר ביקורת על המועדון בו שיחק כמעט לכל אורך הקריירה הוא צ'אבי. לאחר שטען כי בארסה לא צריכה להחתים מחדש שחקנים שהיו בלה מאסיה ובחרו לעזוב את המועדון, וזכה לתגובה עוקצנית מקרלס פויול ("אז לא היינו מחזירים את פיקה ופברגאס?"), אמר כעת הקשר המבריק, שיפרוש בסיום העונה הנוכחית בקטאר: "באופן כללי, בארסה פשוט נרדמה. הם היו בטוחים שהספינה תשיט את עצמה ולא המשיכו לייצר שחקנים תחת השיטה של מחלקת הנוער. שחקנים צעירים חייבים ללמוד מההתחלה את השיטה של הקבוצה כדי להצליח. מאמני לה מאסיה חייבים לייצר שחקנים, ללמד אותם. לא לנסות לזכות באליפות ליגת הילדים, אלא לבנות את הילדים. אם אתה זוכה, מה טוב, אבל זו לא יכולה להיות המטרה".

דווקא על היריבה ריאל מדריד היו לצ'אבי מילים טובות: "הם עשו החתמות מעולות. הם שולטים בכל האפשרויות של המשחק היום - במתפרצות, בהתקפה העומדת, בתנועה בלי כדור. הם חזקים ומהירים, שילוב של הרבה דברים טובים ויש להם את זידאן, שמזכיר את זידאן השחקן". על מסי הוא אמר: "ליאו יכול להיות צ'אבי, אינייסטה ובוסקטס ובמקביל, להמשיך להיות מסי. הוא כמו מכונה שנוצרה בשביל לשחק כדורגל. הוא מדביק את הכדור לרגל עם מסטיק או משהו כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully