וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: קבהא ודאבור בשלב הבא, נסאר וקוקסי הודחו

קשר מאריבור שיחק 90 דקות ב-1:1 מול זריינסקי, והעפיל עם 2:3 בסיכום. 90 דקות לחלוץ רד בול זלצבורג ב-0:3 על היברניאנס. מחצית לנסאר בניצחון קבוצתו, שלא הספיק בגלל שערי חוץ

מרואן קבהא שחקן מאריבור. האתר הרשמי של מאריבור, אתר רשמי
יגיע לאיסלנד בסיבוב הבא. מרואן קבהא/אתר רשמי, האתר הרשמי של מאריבור

מלבד משחקה של הפועל באר שבע, תשעה משחקים נוספים מתקיימים הערב (רביעי) במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, ובהם לא מעט נציגים לכדורגל הישראלי.

הישראלי הראשון שהבטיח את מקומו בשלב הבא הוא מרואן קבהא. אחרי שקיבל מנוחה ושיחק רק מחצית במשחק בו פתחה מאריבור את העונה בליגה הסלובנית, הקשר פתח מול זריינסקי מבוסניה והשלים 90 דקות ב-1:1 שהעניק לקבוצתו 2:3 בסיכום שני המשחקים. מיטייה וילר כבש למאריבור, שתפגוש בסיבוב השלישי את הפנארפיורדור האיסלנדית.

עוד בנושא

צמד ובישול לערן זהבי בניצחון 2:4 של גוואנגז'ו בדרבי בגביע הסיני
ג'ורדי קרויף שוקל לפתוח עם קיארטנסון ושוינפלד בחוד של מכבי תל אביב מול רייקיאוויק
שרון מימר לקראת בוטב פלובדיב: "הם קבוצה מאורגנת עם שחקנים מוכשרים"
קונסטנטין יפתח בהרכב בני יהודה בחמישי, בכורה בהרכב לצ'יבוטה

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
זלצבורג טיילה. מונס דאבור/רויטרס

* גם מונס דאבור עלה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, שם יפגוש עם רד בול זלצבורג את רייקה הקרואטית. דאבור פתח במדי קבוצתו מול היברניאנס ממלטה, שממש לא התקשתה לנצח 0:2 ולהשלים 0:5 בסיכום שני המשחקים. חלוץ נבחרת ישראל היה מעורב בשער הראשון, כאשר השוער היריב הדף בעיטה שלו היישר לעבר מארק זאטובסקי. פרדריק גולברנדסן ואמאדו חיידרה הוסיפו.

* אקס הפועל באר שבע, סיראז' נסאר, עלה מהספסל בהפסקה ושיחק 45 דקות בניצחון קוקסי האלבנית 1:2 בבית על שריף טיראספול. לצערו של נסאר (שספג כרטיס צהוב), בשל התוצאה מהמשחק הראשון (0:1 לקוקסי בחוץ), קבוצתו הודחה בשל נחיתות בשערי החוץ.

* ניר ביטון נותר על ספסל סלטיק, שניצחה 0:4 את לינפילד הצפון אירית (0:5 בסיכום). סקוט סינקלייר כבש צמד, טום רוגיץ' וסטוארט ארמסטרונג השלימו עבור הסקוטים, שיפגשו בסיבוב הבא את רוזנבורג.

* הפועל באר שבע תפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי את לודוגורץ. הבולגרים חזרו מפיגור, ניצחו 1:4 את ז'לגיריס והפכו את ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון. נתנאל, וונדרסון וקלאודיו קסרו (צמד) כבשו את השערים ללודוגורץ. המשחק הראשון ייערך בטרנר כבר בשבוע הבא.

* משחקים נוספים: אפואל ניקוסיה עלתה אחרי שניצחה 0:1 (0:2 בסיכום) את דודלאנג' מלוקסמבורג. קופנהאגן הפסידה 2:1 לז'ילינה אך עברה עם 3:4 בסיכום שני המשחקים. רוזנבורג שרדה דרמה מול דאנדוק האירית, ועלתה בזכות שער בהארכה, שסידר לה 1:2 (2:3 בסיכום). לגיה ורשה התעללה במאריהאמן הפינית עם 0:6 והשלימה 0:9 מפלצתי בסיכום שני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully