וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף שוקל לפתוח עם קיארטנסון ושוינפלד בחוד מול רייקיאוויק

19.7.2017 / 21:50

מאמן מכבי תל אביב שוקל לתת לחלוציו לשחק יחד במשחק הגומלין מחר (חמישי, 22:10, ספורט 4) מול האיסלנדים. הצהובים יחסרו את אלי דסה, שיוחלף על ידי יובל שפונגין. טל בן חיים יפתח

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יכבוש במולדתו? וידאר קיארטנסון/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, שוקל לפתוח עם וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד יחד במשחק הגומלין מחר (חמישי, 22:10, ספורט 4) מול רייקייאוויק מאיסלנד (1:3 לצהובים במשחק הראשון) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

הצהובים נראו טוב יותר במשחק בשבוע שעבר בנתניה ברגע ששוינפלד נכנס כמחליף במחצית השנייה, והחלוץ גבה הקומה היה גם זה שכבש את שער השוויון. קיארטנסון כבש מיד אחריו, כך שהשניים הוכיחו לקרויף שהם מסוגלים לשחק יחד וכעת המאמן שוקל את האופציה, מה גם שמול האיסלנדים החסונים והגבוהים המתמחים בכדורים נייחים, אולי כדאי לצהובים להציב שניים שנחשבים לנוגחים הטובים בקבוצה.

מכבי תל אביב תחסר מחר את אלי דסה הפצוע, שככל הנראה ייעדר לזמן רב. יובל שפונגין צפוי להיות המחליף של דסה ולקבל את האשראי מהמאמן בתקופה הקרובה. הבלם טל בן חיים החסיר מספר אימונים במהלך הימים האחרונים בשל רגישות בשריר התאומים, אך נראה שהוא התאושש ויוכל לפתוח. יתכן שגם דור פרץ, שלא שיחק במשחק האחרון, יפתח בקישור לצד שרן ייני. עד כה לא ברור האם כריסטיאן באטוקיו יפתח מחר בהרכב או שקרויף ישמור אותו להמשך הדרך.

הרכב משוער מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איתי טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, דור פרץ, אייל גולסה, עומר אצילי, ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון

עוד בנושא:

קרויף העיר לשחקני מכבי תל אביב: "היציאה שלנו להתקפה מסורבלת"
מכבי תל אביב: אלי דסה לא ייצא עם הקבוצה למשחק הגומלין באיסלנד
היריבה האפשרית הבאה של מכבי תל אביב: פאניוניוס או גוריצה

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
קרויף דרוך/יוסי ציפקיס

קרויף אמר: "המשחקים באירופה תמיד מיוחדים. בלי קשר למקום, לזמן ונגד מי. כשיש משחק כזה אתה רוצה תמיד לשחק טוב. אנחנו ממשיכים בהכנות שלנו ורוצים כמובן להעפיל לשלב הבא. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגיע לכאן ולא לבוא מוכנים ב-100 האחוזים. זה היה מסע ארוך. מזג האוויר כאן סגרירי עם רוח וקריר. אני חושב שיש משהו כמו 9 מעלות. הבדל גדול מהתנאים של שבוע שעבר. אנחנו צריכים לעשות התאמות של המשחק שלנו לתנאים. אני מצפה שהם יילחצו מתחילת המשחק וישחקו עם כדורים ארוכים. זה תלוי בנו ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה. בישראל מזג האוויר היה חם ופה זה הפוך לגמרי. מנטלית אנחנו לעולם לא נזלזל באף קבוצה. לחשוב שאנחנו טובים יותר לא תעזור לאף אחד".

וידאר קיארטנסון, ששב למולדתו, אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "נחמד להיות פה. אני מקווה שמחר מזג האוויר יהיה טוב יותר. שיחקתי פה כמה פעמים. מדובר ביריבה שמשחקת טוב במשחקי הבית וזה לא יהיה לא פשוט עבורנו. הם יהנו מהתמיכה של האוהדים ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. צריך לבוא מוכנים כדי לנצח את המשחק הזה. שיחקתי פה כבר וכבשתי כמה פעמים. אני מקווה שגם במשחק מחר אכבוש. יהיו באצטדיון בני משפחה וחברים שלי שיבואו לתמוך בי ויתנו לי רוח גבית נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully