וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף העיר לשחקני מכבי תל אביב: "היציאה שלנו להתקפה מסורבלת"

18.7.2017 / 13:27

אחרי שהעיר לשחקנים על משחקם ה"מרושל" מול רייקיאוויק, מאמן מכבי תל אביב מיישם בשטח ועובד עימם על לחץ בחלק המגרש של היריבה. דאגה מהפציעה של דסה, שעלול להיות מושבת כמה שבועות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תמריא אחר הצהריים למשחק הגומלין מול רייקיאוויק במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 22:10, ספורט 4) במסע של קרוב לעשר שעות עד לאיסלנד. הקבוצה תצא במטוס חכור שיבצע גם חניית ביניים באיטליה לצורך תדלוק.

אלי דסה, דור מיכה וייגור פיליפנקה יעדרו בשל פציעות, כשמצבו של הראשון לא ברור. בקבוצה מודאגים מהפציעה שלו במפרק הירך והוא עלול להיות מושבת למשך כמה שבועות. כשירותו של הבלם טל בן חיים תיבחן באימון המסכם ברייקיאוויק מחר. אתמול קיים בן חיים אימון מלא והוא אמור לשחק. מי ששוב נשארו בארץ בשל החלטות מקצועיות הם מרסלו הברזילאי ושגיב יחזקאל.

עוד בנושא:

אלי דסה לא ייצא עם הקבוצה למשחק של מכבי תל אביב באיסלנד
דיווח: אלין טושקה מבטיס מועמד להצטרף במכבי תל אביב
היריבה האפשרית הבאה של מכבי תל אביב: פאניוניוס או גוריצה

שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
פציעה מדאיגה. דסה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

על אף הניצחון במפגש הראשון 1:3 ביום חמישי שעבר, ג'ורדי קרויף לא היה מרוצה מצורת המשחק ובאימונים השבוע הוא שם דגש על מספר אלמנטים בהם הוא מוצא שמכבי לוקה בחסר. כך למשל אמר קרויף לשחקנים באחד האימונים: "אנחנו חייבים לצאת בצורה הרבה יותר מסודרת ומאורגנת מהגנה להתקפה וצריכים לעשות את זה בזריזות. היציאה שלנו להתקפה מסורבלת". קרויף שאמר אחרי המשחק ביום חמישי שמשחקה של מכבי תל אביב היה מרושל, עבד באימונים גם על לחץ על היריב כדי להרוויח כדור שהלך לאיבוד. לכן האימונים התנהלו על שטח קטן ושחקנים היו צריכים לחטוף כדורים שהלכו לאיבוד בחלק הקדמי.

אגב, אצל קרויף יש נוהל די קבוע. הוא מקרין לשחקנים בווידאו מה לא עובד כמו שצריך ומיד יוצא לתרגל את הדברים על הדשא. מי שהגביר קצב השבוע ועשוי להיות משותף במשחק הוא כריסטיאן באטוקיו, שכזכור לא נכלל בסגל של מכבי תל אביב למשחק הראשון. שחקנים סיפרו על הקשר הארגנטינאי: "הוא נייד מאוד. הולך לעומק ומאיים על השער. יש לו פס טוב. אבל עדיין צריך לתת לו את הזמן להיפתח יותר ולהכיר את כל השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. קובי אליהו
שיטות אימון מאוד ספציפיות. ג'ורדי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully