וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים בספק לרייקיאוויק, דיווח: אלין טושקה מועמד

15.7.2017 / 22:47

הבלם הסובל מרגישות בשריר התאומים לא התאמן, גם פיליפנקה נעדר מהאימון. הקבוצה פנתה לבטיס בנוגע לבלם. דיווח: פאניונוס מחפשת פיתרון שיאפשר לשחקניה האיראנים לשחק מול הצהובים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון על רייקיאוויק

טל בן חיים סובל מרגישות בשריר התאומים ובמכבי תל אביב ינסו להכשיר אותו למשחק הגומלין מול רייקיאוויק ביום חמישי. הערב חזרו שחקני הקבוצה להתאמן לראשונה מאז המשחק שלשום ובן חיים עבר טיפולים בשריר במקום להתאמן. בצוות הרפואי מעריכים כי בתוך יומיים ניתן יהיה לדעת אם הבלם הוותיק יעמוד לרשות ג'ורדי קרויף במשחק הגומלין מול האיסלנדים.

גם הבלם המחליף יגור פיליפנקה לא התאמן הערב. הבלארוסי נפצע בכף רגלו באמצע השבוע שעבר ולא היה בסגל למשחק הראשון מול רייקיאוויק שלשום. מי שלבטח לא יהיה בסגל לגומלין בחמישי הוא דור מיכה, שפציעתו הטורדנית נמשכת והוא מתאמן בנפרד.

הצהובים ימריאו לאיסלנד ביום שלישי בטיסת שכר. בקבוצה לא מקלים ראש ביריבה, אף שהם יגיעו ביתרון 1:3 מהמשחק הראשון שאמור להספיק לעבור לסיבוב הבא, שם תחכה ככל הנראה פאניוניוס.

גם פאניוניוס טרם השלימה את ההעפלה לסיבוב הבא (ניצחה 0:2 את גוריצה במשחק הראשון), אך ביוון מדווחים שהקבוצה כבר מודאגת מהאפשרות שתיאלץ להסתדר ללא שני השחקנים האיראנים שלה בצמד המפגשים.

אשאן חג'סאפי ומאסוד שוג'אי כבר הבהירו לפאניוניוס שלא יגיעו למשחק בישראל, ובקבוצה מחפשים פיתרון שיאפשר להם לקחת חלק במשחק הגומלין, שייערך ב-3 באוגוסט ביוון, אם שתי הקבוצות אכן יעפילו לסיבוב השלישי.

עוד בנושא:

וגארד פורן מועמד למכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף מאשר התקדמות עם הזרים
הסקנדל הפוליטי בדרך: הכירו את פאניוניוס, היריבה האפשרית הבאה של מכבי תל אביב
אוסקר סקאריונה עבר לגוזטפה הטורקית, ג'ורדי קרויף לא אהב את היכולת בניצחון על רייקיאוויק

אלין טושקה שחקן בטיס (מימין) מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חצי עונה טובה בספרד. אלין טושקה שומר על כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש שחקנים זרים נוספים פרט לכריסטיאן באטוקיו שכבר חתם, ועל פי דיווחים היום (שבת) בספרד אחד המועמדים לעמדת הבלם הוא אלין טושקה. השחקן הרומני בן ה-25 נרכש על ידי בטיס בינואר האחרון, ערך בכורה מוצלחת עם 90 דקות ב-1:1 נגד ברצלונה בחלוף חמישה ימים והספיק לרשום 17 הופעות בלה ליגה, אך מעמדו לא מובטח אצל המאמן החדש קיקה סטיין.

טושקה, שהגיע לסטיאווה בוקרשט בגיל 15 והצטיין בקבוצה הבוגרת בשנתיים שקדמו למעבר לבטיס, חתום לחמש שנים בקבוצה מסביליה ואף פתח בהרכב בהפסד 1:0 אמש לליננסה במשחק ההכנה הראשון. הוא יכול לשחק גם כמגן שמאלי והופיע שבע פעמים במדי נבחרת רומניה.

על פי הדיווחים, ג'ורדי קרויף מעוניין מאוד בשחקן הרומני, ובטיס עשויה למכור אותו במיליון יורו שיחזירו לה את ההשקעה. פרט לטושקה, גם הבלם הנורבגי וגארד פורן מועמד למכבי תל אביב. פורן בן ה-29 סיים את חוזהו בברייטון וכעת מתאמן בקבוצתו הקודמת מולדה.

עדכון ראשון: 15:15

הרגע המפורסם של אלין טושקה בסטיאווה: שלף צהוב לשחקן שתיקל אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully