וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שחררה את סקאריונה לגוזטפה, קרויף: "היינו מפוזרים"

13.7.2017 / 20:03

הצהובים נפרדו מהקשר שהצטרף בקיץ הקודם וכבש 10 שערים. המאמן התייחס לניצחון הלא מרשים על רייקיאוויק: "איבדנו הרבה כדורים וזה לא מתאים לנו". יצחקי: "לא הייתה הופעה טובה שלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

אחרי שעברה בצורה חלקה את טיראנה, מכבי תל אביב לא הרשימה הערב (חמישי) אבל עשתה את שלה עם 1:3 על רייקיאוויק במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. האיסלנדים הדהימו עם יתרון בדקה ה-58, אבל שוינפלד, קיארטנסון ואצילי סידרו מהפך. ובינתיים, הצהובים הודיעו כי הם הסכימו לקבל את הצעת גוזטפה על אוסקר סקאריונה שישחק בעונה הבאה בליגה הטורקית. סקאריונה כבש 10 שערים ב-35 הופעות בכל המסגרות מאז הצטרף למכבי תל אביב בהעברה חופשית מקאסימפשה הטורקית בקיץ שעבר.

ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אנו רוצים להודות לאוסקר על תרומתו למכבי תל אביב ובמיוחד לשערים שכבש במוקדמות הליגה האירופית ולאחל לו בהצלחה בעתיד".

עוד בנושא:

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את רייקיאוויק
מכבי תל אביב תוותר על סעיף השחרור כדי להיפטר מאוסקר סקאריונה
שישי, הגרלת הליגה האירופית: את מי תקבל מכבי תל אביב?

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
מרוצה מהתוצאה, לא מהיכולת. ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף סיכם את המשחק הערב: "אני לא מרוצה מהספיגה, היא הייתה לא מחויבת, נבעה מחילופי מקום וזה לא צריך לקרות. היינו מפוזרים היום, איבדנו הרבה כדורים ואז נוצר משחק מצד לצד וזה לא מתאים לנו. מזג האוויר הוא לא תירוץ מבחינתנו. יכול להיות שזו לא הייתה שעה טובה לאוהדים.

המאמן הוסיף: "כולנו רוצים מכבי טובה יותר. צריך לזכור שאנחנו עוברים מעין בניה מחדש של הסגל. הבאנו כמה שחקנים ואנחנו עובדים קשה כדי להשלים אותו. יש לנו מקומות לזרים ואני מקווה שנעשה בחירות נכונות. אנחנו מרגישים ששחקנים שלפני כמה שבועות העדיפו לחכות להצעות אחרות, כבר מוכנים להגיע".

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב עם ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
עשו את שלהם. שחקני מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

ברק יצחקי: "לא הייתה הופעה טובה. משחקים כאלו אנחנו צריכים לעשות יותר קלים. לצערנו לא הצלחנו, אבל אני שמח שחזרנו וניצחנו. יש לנו יתרון מבטיח, אבל ראינו שזה יכול להסתבך בשנייה. אי אפשר להתחייב שנעלה, למרות ששוב, היתרון מבטיח".

וידאר קיארטנסון שיזכה לביקור מולדת בגומלין אמר: "הם שיחקו טוב ומנעו מאיתנו ליצור מצבים. אבל אחרי שהם הבקיעו שיחקנו טוב, צריך לתת להם קרדיט. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה. לא הענשנו אותם והם הענישו אותנו. עדיין זו רק המחצית הראשונה, אני מקווה שנהיה טובים יותר בשבוע הבא".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
טל בן חיים מודה לקהל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully