וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה האפשרית הבאה של מכבי תל אביב: פאניוניוס או גוריצה

14.7.2017 / 11:55

הצהובים צפויים לעבור את רייקיאוויק האיסלנדית אחרי 1:3 מבטיח. היוונים ניצחו את הסלובנים 0:2 במשחק הראשון והם כנראה אלו שיגיעו. הכירו את היריבה, כולל הסקנדל הפוליטי בדרך

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אם מכבי תל אביב תעבור את רייקיאוויק האיסלנדית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, היא תשחק נגד פאניוניוס היוונית או גוריצה הסלובנית בסיבוב השלישי - כך עולה מחיתוך הגרלה שהתקיימה היום (שישי) בניון שבשוויץ. פאניוניוס ניצחה 0:2 במשחק הראשון, כך שנראה שהיא תעשה דרכה לישראל. אם גוריצה תבצע מהפך, היא תתעמת עם מכבי תל אביב זו השנה השנייה ברציפות.

המשחק הראשון יתקיים ב-27 ביולי בישראל והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, ב-3 באוגוסט. סגנית האלופה גברה אמש 1:3 על הקבוצה האיסלנדית והיא תתארח אצלה למשחק הגומלין ביום חמישי הבא (22:15) - שם היא אמורה להשלים את המוטל עליה.

עוד בנושא:

היריבה האפשרית הבאה של בית"ר ירושלים: מריטימו הפורטוגלית
היריבה האפשרית הבאה של בני יהודה: זניט סנט פטרסבורג
היריבה הבאה של הפועל באר שבע: ז'לגיריס או לודוגורץ

שחקן נבחרת איראן מסעוד שוג'אי. AP
תחסכו את סימני השאלה, הוא לא יגיע לישראל. שוג'אי/AP

הפוליטיקה: בסגל של פאניוניוס משחקים שני איראנים: אחסן חג'ספי ומסעוד שוג'אי, כאשר האחרון הוא גם שחקן מפתח. אין כאן מה להתלבט, שניהם לא יגיעו לישראל, אבל כמו תמיד במקרים כאלו - גם הפעם נקבל מנה מיחסי ישראל-איראן.

האצטדיון: נאה סמירני, אצטדיון צנוע באתונה שמכיל 11,700 מקומות ושעבר שיפוץ לאחרונה ב-2016.

המאמן: מיכאליס גריגוריו בן ה-43 פרש בגיל 30 בגלל פציעה ומאמן כבר תקופה ארוכה. הוא מונה בקיץ האחרון אחרי שלפני כן אימן את קרקירה.

הכוכב: סאמד ישיל כבש צמד במשחק הראשון נגד גוריצה ואם נשים את שני האיראנים בצד, הוא זה שיצטרף לסחוב את החלק הקדמי. החלוץ בן ה-23 כיכב בנבחרות הצעירות של גרמניה ונרכש על ידי ליברפול תמורת 1.3 מיליון יורו. אבל כוכבו דעך ועכשיו הוא מנסה לשקם את הקריירה באתונה.

שימו לב ל...: הבלם הקמרוני ז'רום ג'הואטה נבחן לפני שנתיים במכבי חיפה ולא קיבל הצעה לחוזה. הוא המשיך לנים הצרפתית ובשנה שעברה נחת בפאניוניוס.

בעונה שעברה: עונת שיא מבחינת האדומים-כחולים הסתיימה עם מקום חמישי. אבל זה גם עלה ביוקר: המאמן ולאדן מילוייביץ' קיבל את הג'וב היוקרתי בכוכב האדום בלגרד, הקשר האחורי מאנוליס סיופיס חתם באולימפיאקוס והכוכב הגדול, קארים אנספריד האיראני, נמכר לאלופה כבר בינואר.

מה עשתה בחלון ההעברות: האבידה של מאנוליס סיופיס במרכז המגרש עלולה להתברר כמכה קשה עבור פאניוניוס. מי שהובא כדי לנסות למלא את הנעליים שלו הוא אירקלי מאיסורדזה הגאורגי, ששיחק בארמיס ארדיפו בשנה שעברה. יאיא בננה הקמרוני הוא החיזוק המשמעותי במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully