וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבלם וגארד פורן מועמד, קרויף: "יש התקדמות במו"מ עם זרים"

14.7.2017 / 7:06

הצהובים עדיין משוועים לרכש, למרות ה-1:3 על רייקיאוויק. בלם ברייטון עשוי להצטרף, קרויף מתרץ את כישלון מרסלו, דוידזאדה הופך ליקיר האוהדים, וגם: מה עומד מאחורי הקדמת שעת המשחק?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. מנספורד וקרויף לא מודים בטעות

גם הבוקר (שישי) לא ברור מדוע החליטו במכבי תל אביב לקיים אתמול בשעה 18.00 את המפגש מול רייקיאוויק האיסלנדית. אפילו המנכ"ל בן מנספורד שעשה היכרות ראשונה עם חלק מהעיתונאים בלובי של האיצטדיון בנתניה דקות אחרי שהמשחק הסתיים, לא סיפק הסברים. "החלטנו לשחק בשעה 18.00", הפטיר. כשנשאל מה הסיבה משך בכתפיו ואמר: "פשוט החלטנו לשחק בשעה 18.00". כשנאמר לו שמדובר בשעה נוראית כיוון שאנשים עובדים, פקקי התנועה בשיאם ומזג האוויר קטסטרופה, האשים האנגלי את העובדה שאין בישראל מערך רכבות מפותח עד האצטדיון בנתניה, מה שעובדתית אולי נכון אבל עדיין לא מסביר את אחת ההחלטות הכי תמוהות של מכבי תל אביב בעידן מיטש גולדהאר.

בדקה ה-35 בערך אפשר היה לראות עשרות אוהדים רצים לכיוון השערים כדי להספיק ולראות משהו מהמחצית הראשונה. גם בהפסקה עוד זרמו אוהדים בצהוב ליציעים. לפחות הגולים היו במחצית השנייה, אבל זה לא רציני. כשמערך הדוברות של הקבוצה שיגר את הנתון של 6,923 צופים באיצטדיון, אפשר היה לסכם שיותר מ-3,000 אוהדים של מכבי תל אביב העדיפו להישאר בבית. אגב, ג'ורדי קרויף ושעת המשחק. ההולנדי הסביר כי מכבי תל אביב מתאמנת הרבה בשעה 18.00 ולכן מדובר בשעה יחסית נוחה לה. את האוהדים צריך להדאיג שקרויף לא התחייב שזו הייתה הפעם האחרונה בה מכבי משחקת בשעה כזו. הוא הודה לאוהדים שהגיעו ותמכו בקבוצה אבל לא היה מוכן להודות שזה היה משגה לשחק בשעה כל כך מוקדמת ביום הכי עמוס בדרכים בכל השבוע. אגב, אם ישאל את שחקניו, יגלה קרויף שהם ממש לא אהבו את ההחלטה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב חזרה מפיגור ל-1:3 על רייקיאוויק במוק' הליגה האירופית
מכבי תל אביב שחררה את סקאריונה לגוזטפה, קרויף: "היינו מפוזרים"
ברונדבי או הכוכב האדום? האופציות של הצהובים לקראת הגרלת השלב הבא

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
ועדיין, אין הסבר הגיוני. קרויף/יוסי ציפקיס

2. טיבי בירידה, וגארד פורן הנורבגי מועמד

"אני מרגיש שאנחנו מתקדמים במגעים שלנו להביא זרים חדשים לקבוצה", אמר אתמול קרויף במסיבת העיתונאים. "אנחנו לא רוצים לחכות לסיום חלון ההעברות כי יש לנו עבודה רבה בבניית הסגל מחדש ואני מאמין שבקרוב נצרף עוד מספר שחקנים". אחד השחקנים המועמדים להצטרף הוא הבלם הנורבגי וגארד פורן. "ברור שאני מכיר את וגארד פורן ששיחק בברייטון", אמר אתמול מנספורד המנכ"ל. "אבל אנחנו לא מתייחסים לספקולציות ולכן אני לא אתייחס לשום דבר הקשר אליו". פורן הוא בלם עם רגל שמאל טבעית, משהו שקצת חסר למכבי תל אביב במיוחד כשאיתן טיבי לא בשיאו בלשון המעטה. טיבי לא מפוקס מתחילת העונה האירופית ואצלו מאוד קל להרגיש בכך. כשטיבי חד שום כדור לא עובר אותו ובתקופה הזו הוא לא שם, כך שבלם זר שיגיע יכנס כנראה די מהר למרכז ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
וגארד פורן, נבחרת נורבגיה, מול רומלו לוקאקו, נבחרת בלגיה. AP
יתפוס את מקומו של טיבי? וגארד פורן במדי נורבגיה מול רומלו לוקאקו/AP

3. מרסלו בעקבות סקאריונה. קרויף: "אנחנו לא מצליחים לבצע התאמה"

התוצאה אתמול כנראה תספיק למכבי תל אביב בגומלין, אבל קרויף לא היה רגוע אתמול במסיבת העיתונאים. כשיוצאים למשחק באיסלנד מול קבוצה מאוד פיזית עם יכולת בכדורים נייחים ובמשחק הראש, צריך להיזהר שבעתיים. אבל קרויף של אתמול היה קצת יותר פתוח מקרויף של מסיבות העיתונאים האחרונות, כך למשל בעניין מרסלו. הקשר הברזילאי שאמור היה לתת פייט לג'ון אוגו, בדרך כנראה לעזוב אולי בהשאלה. קרויף ציין אמש כי "יש כרגע שחקנים לפניו ולכן הוא לא משחק. צריך לומר שלעתים שחקן וקבוצה לא מוצאים התאמה ולמועדון כמו מכבי תל אביב אין תמיד את הזמן לעבוד על ההתאמה".

שחקן מכבי תל אביב מרסלו. ברני ארדוב
חוסר התאמה? מרסלו/ברני ארדוב

4. השער שיפתח דרך חדשה לאצילי?

מכבי תל אביב חסרה כרגע בעיקר שחקני קישור מרכזיים שיידעו מה הם רוצים לעשות כשהכדור אצלם ברגל. אחרי שקרויף זרק למערכה את ארון שוינפלד וברק יצחקי, ניכר שהיה צורך בעוד שחקני אמצע שיניעו את הכדור בחוכמה וימצאו את שחקני החוד בכדורים מתוחכמים. מי שעושה את זה בינתיים מעט מדי הוא עומר אצילי. לקרויף יש סבלנות איתו והוא הדף אתמול את הקביעה כי אפילו עם השער שכבש, אצילי היה אחד החלשים של מכבי תל אביב במגרש. כך או אחרת, השער הזה ברגל ימין הפחות דומיננטית יפתח אולי משהו שם, כי אצילי בינתיים רחוק מאוד מלהיות השחקן אחריו חיזרו שלוש הגדולות בצורה כל כך אינטנסיבית. מחיאות הכפיים שקיבל כשהוחלף והתמיכה הבלתי מסוייגת של קרויף, חייבים מבחינת השחקן ומכבי להרים את הרמה שבינתיים מתקבעת באזור הבינוני מינוס.

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב (מימין) עם אייל גולסה. יוסי ציפקיס
אולי עכשיו משהו ישתחרר? אצילי חוגג/יוסי ציפקיס

5. הקהל עם דוידזאדה

בזמן שאצילי עוד מחפש את עצמו, אופיר דוידזאדה הופך להיות הדבר שהאוהדים הכי מתחברים אליו. בכל פעם שהוא מצטרף להתקפה יש רחש ביציעים וללא ספק הוא היה אתמול מנקודות האור הבודדות במשחק המרושל של מכבי תל אביב. דוידזאדה בניגוד לאצילי בא עם רעש תקשורתי מאוד מינורי וייתכן שזה עשה לו טוב והקל עליו להתאקלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully