וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: פריס סן ז'רמן ניצחה את רומא בפנדלים, בכורה לדני אלבס

הברזילאי שהגיע מיובנטוס פתח כמגן ימני אצל סגנית אלופת צרפת, שנהנתה משער של מרקיניוס ופנדל מכריע שלו ב-3:5 מהנקודה הלבנה (1:1 בתום הזמן החוקי). עומאר השווה זמנית בדקה ה-60

מרקיניוס פריס סן ז'רמן. AP
שער ופנדל מכריע. מרקיניוס חוגג הלילה/AP

בזמן שברקע נשמעים שוב ושוב הדיבורים על כך שניימאר עשוי להצטרף לחבריו הברזילאים בפריס סן ז'רמן, הקבוצה משחקת בטורניר ליגת האלופות בארה"ב והלילה (בין רביעי לחמישי) דני אלבס המגן שהגיע מיובנטוס ערך את הבכורה שלו ב-1:1 מול רומא (3:5 לפריס בפנדלים).

אלבס פתח כמגן ימני בפריס, אך הברזילאי השני הבלם מרקיניוס כבש את הראשון בדקה ה-36 אחרי שניצל ערבובייה ובלבול בהגנת רומא ובעט מתוך הרחבה פנימה. עומאר סאדיק השווה לאיטלקים אחרי שעה של משחק כשהשתלט על כדור עומק ובעט ברגל שמאל שטוח ופנימה. מרקיניוס היה הגיבור גם בדו קרב הפנדלים כשכבש את הבעיטה המכריעה אחרי החטאה של גרסון מרומא. פריס תפגוש במשחק הבא שלה בטורניר את טוטנהאם ותסיים עם משחק מסקרן מול יובנטוס האקסית של דני אלבס.

בבית הנוסף של הטורניר ייערך הלילה קרב מסקרן מאוד בין מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה למנצ'סטר יונייטד של מוריניו.

* סוונסי ניצחה 1:2 את ריצ'מונד קיקרס מה-USL, הליגה השנייה בארצות הברית. אוליבר מקברני כבש בפנדל לברבורים (40), הקיקרס איזנו והרכש המבטיח תמי אברהם הכריע (80).

* פורטו רשמה 2:2 נגד גוואדלחרה המקסיקנית. ונסן אבובקאר (2) ואוטביו (38) כבשו לפורטוגלים, אך הם ספגו בדקות 57 ו-84 את השוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully