וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברק בכר שוקל לעבור לשלושה בלמים, ראדי יסופסל?

18.7.2017 / 11:14

המאמן עשוי לפתוח עם לואי טהא לצד צדק ו-ויטור בגומלין מול הונבד, ובמקרה כזה הקשר האחורי יאבד את מקומו. שהר אמור לפתוח בחוד. חודשו השיחות עם פקהארט, שמחזיק בהצעה גבוהה יותר מטורקיה

ברני ארדוב

בווידאו: דויד לנזפאמה כובש ביום שבת

הפועל באר שבע נחתה אתמול (שני) בשעות הערב המאוחרות בבודפשט והיום תערוך אימון מסכם לקראת משחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול הונבד מחר (רביעי, 22:15, ספורט5).

ברק בכר עדיין לא גיבש הרכב אך לפי התרגולים, עושה רושם שהוא מתלבט האם לעבור למערך של שלושה בלמים, ובמקרה כזה לואי טהא יצטרף למיגל ויטור ושיר צדק במרכז ההגנה, כשמי שישלם את המחיר ויירד לספסל הוא מהראן ראדי. בחוד היה נראה שישנה התלבטות, אך לפי הימים האחרונים, בן שהר יהיה זה שיפתח בשפיץ כשמאור מליקסון ואנתוני וואקמה ימשיכו בקישור ההתקפי.

אל באר שבע יצטרפו כמאתיים אוהדים שיהיו למעשה האוהדים היחידים באיצטדיון, שכן על הונבד הוטל עונש ללא קהל בשל קריאות גזעניות של אוהדיה במשחק מול וויבודינה. מחר אמורים רוב האוהדים הבאר שבעים להגיע לעיר.

בנוגע לחלוץ רכש, הרי שבבאר שבע חידשו את השיחות עם תומאש פקהארט ומנסים להגיע איתו לסיכום. הצ'כי ששמו הוזכר גם כמועמד למכבי חיפה קיבל בימים האחרונים הצעה מקייסריספור הטורקית, וגורמים המעורים בפרטים אמרו שמדובר בהצעה גבוהה מזו של באר שבע. עם זאת, באלופה הישראלית מקווים לשכנע את החלוץ להגיע אליהם. אם פקהארט לא יגיע, בקבוצה יבחרו מתוך שני מועמדים אחרים שהוצעו להם ומעניינים את הצוות המקצועי.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע דרוכה: "אם נעוף זה יכול להשפיע על עונה שלמה"
בניון או ז'אורז'יניו עשויים לפתוח בהרכב בית"ר ירושלים בבולגריה
הפועל חיפה: דורה פגוע ולא המריא למחנה. כץ: "האשימו אותו, לא בצדק"
מכבי חיפה תחזיק במחצית מכרטיסו של תורג'מן העונה

לואי טהא הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יצטרף לצדק ו-ויטור? טהא/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully