וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרויסי למכבי חיפה: לא אחתום. מיז'ייבסקי הפולני מועמד

18.7.2017 / 11:36

אחרי שכבר עבר בדיקות רפואיות, האוסטרלי ביצע סיבוב פרסה והחליט להיענות להצעה מקבוצה אירופית אחרת. בעקבות החלטת השחקן הירוקים יעברו לאופציות הבאות, כולל הקשר ההתקפי בן ה-30

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: תקציר הניצחון 0:1 על מידז' לגניצה, באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

למרות שכבר עבר בדיקות רפואיות והיה נראה בדרך להצטרף לקבוצה, מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) כי הקשר האוסטרלי ג'יימס טרויסי לא יחתום לבסוף. מהמועדון נמסר כי "לאחר התרשמות בת שלושה ימים בישראל, הודיע הקשר לראשי המועדון כי הוא מודה על ההצעה אך הוא בוחר באופציה אחרת באירופה. הקבוצה כבר עמלה על החתמת השחקן הבא שאמור לחזק את הקבוצה".

במהלך הפגישה של טרויסי עם יעקב שחר, סיפר השחקן כי התרשם לטובה מהמועדון אך לא מהמדינה. הירוקים הכינו אלטרנטיבה נוספת מבעוד מועד: אדריאן מיז'ייבסקי הפולני. מיז'ייבסקי הוא קשר התקפי בן 30 שהופיע 41 פעמים במדי נבחרת פולין, כולל ביורו 2012, וכבש שלושה שערים במדיה. ב-2014 עבר לליגה הסעודית לאחר שאל נסאר שילמה 3.2 מיליון יורו לטרבזונספור, ובשנה האחרונה שיחק באל שארג'ה מאיחוד האמירויות (שלושה שערים ושישה בישולים ב-18 משחקים). כרגע הוא שחקן חופשי. שחקן נוסף שהוזכר הוא אנטון פאליץ' מדינמו בוקרשט.

ג'יימס טרויסי. אתר רשמי
ויתר ברגע האחרון. טרויסי/אתר רשמי

למרות שעבר להפועל חיפה וסיים חוזה במועדון, מכבי חיפה תחזיק במחצית מכרטיסו של החלוץ אלון תורג'מן העונה - כך נקבע בהסכם בין הקבוצות בעת העברתו של השחקן ליריבה העירונית. הירוקים הסכימו לשחרר את תורג'מן ללא פיצוי, זאת בתנאי שאם השחקן יימכר על ידי יואב כץ בחודש ינואר (השחקן חתם על חוזה לעונה אחת, כך שאם תגיע הצעה בחלון הקרוב כץ ידרוש פיצוי), הם יקבלו 50 אחוז מסכום המכירה. בהפועל חיפה אמרו אתמול כי הסיכוי למכירת השחקן קלוש, אך במכבי חיפה ניסו להבטיח סכום מסוים מהעסקה לאור המדיניות שנקבעה בעונה שעברה לפיה היא לא תשחרר שחקנים בחינם. תורג'מן עבר לחיפה באוקטובר 2012, לפני כמעט חמש שנים, תמורת כ-1.8 מיליון שקל, מתוכם עברו כ-1.3 מיליון לטוברוק כמקדמה עבור רכישת הכרטיס והשאר הגיע בפריסת תשלומים. בשבוע שעבר פרסמנו כי המועדון מכר את אובונג אקפאי לזלין הצ'כית ב-210 אלף יורו, והוא השחקן השני שנמכר העונה אחרי שובל גוזלן. במועדון הבהירו כי ידרשו דמי השאלה או העברה גם עבור איסמעיל ריאן, שהבוררות בעניינו החלה.

עוד בנושא:

מתקרב: ג'יימס טרויסי עבר בדיקות רפואיות במכבי חיפה
צפו: מכבי חיפה ניצחה את מידז' לגניצה במשחק הכנה 0:1
ביזנס או פלז'ר? הכירו את קאיו, הרכש החדש של מכבי חיפה

עוד באותו נושא

אלון תורג'מן חתם לעונה בהפועל חיפה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, אלון תורג'מן, בורח משחקן מכבי פתח תקוה, דודי טויטו. ברני ארדוב
מכבי חיפה תגזור עליו קופון? אלון תורג'מן בקדנציה בירוק/ברני ארדוב

ומה עם עוד רכש? האחים ניסנוב דורשים כחצי מיליון יורו על אדי גוטליב. במועדון נרתעים מהסכום, אבל נראה כי אם השחקן לא יעבור לרוסיה, לאדומים לא תהיה ברירה והם ייאלצו להפחית את המחיר ולהגיע להסדר עם הירוקים. גיא לוזון בונה עליו מאוד, מתוך הנחה שבמקרה ובו כל הזרים יהיו כשירים הוא יוכל לעשות בו שימוש כשחקן הרכב. "גארי בחור שקט ומופנם. בינתיים הוא ממתין בסבלנות, אבל ברור שהמצב לא נעים לו", אמר אחד השחקנים על הקפטן לשעבר.

גיא לוזון שוחח עם מוחמד עוואד שלא שותף בשני המשחקים במחנה והבטיח שיקבל הזדמנות במשחק הקרוב. היום תקיים הקבוצה שני אימונים, כשבניהם יוכלו השחקנים לבלות מחוץ למלון. בקבוצה מרוצים מהיכולת שמפגין עד עתה הבלם אליסון דוס סנטוס, שכבש שער מרהיב באימון שלשום. "המהירות שלו בחלק האחורי זה משהו שהיה חסר לנו שנים. זה עוזר המון למשחק ההגנה שלנו", אמרו.

(עדכון ראשון: 07:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully