וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב: ג'יימס טרויסי עבר בדיקות רפואיות במכבי חיפה

17.7.2017 / 15:15

הקשר האוסטרלי ייפגש עם יעקב שחר, מיז'ייבסקי הפולני מועמד במקרה שמשהו ישתבש. קגלמאכר מוטרד ממעמדו אם גוטליב יגיע, בית"ר גיששה לגבי רוקאביציה. צפו בתקציר משחק האימון

יח"צ - חד פעמי

תקציר המשחק באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

ג'יימס טרויסי מתקרב למכבי חיפה, אחרי שהקשר האוסטרלי עבר היום (שני) בדיקות רפואיות במכון וינגייט מטעם המועדון. הבדיקות עברו בהצלחה, ומחר הוא צפוי להיפגש עם הבעלים יעקב שחר, שחזר לישראל אחרי ששהה במחנה האימונים בפולין. ההערכה היא שהוא יחתום תוך 48 שעות בקבוצה.

עוד לפני ההתקדמות עם טרויסי, הירוקים הכינו אלטרנטיבה נוספת בדמות אדריאן מיז'ייבסקי הפולני, שהביע נכונות להגיע לארץ ויהיה המועמד במקרה שעסקת טרויסי לא תצא אל הפועל בסופו של דבר. מיז'ייבסקי הוא קשר התקפי בן 30 שהופיע 41 פעמים בבחרת פולין, כולל ביורו 2012, וכבש שלושה שערים במדיה. ב-2014 עבר לליגה הסעודית לאחר שאל נסאר שילמה 3.2 מיליון יורו לטרבזונספור, ובשנה האחרונה שיחק באל שארג'ה מאיחוד האמירויות (שלושה שערים ושישה בישולים ב-18 משחקים). כרגע הוא שחקן חופשי.

עוד בנושא:

צפו: מכבי חיפה ניצחה את מידז' לגניצה במשחק הכנה 0:1
מכבי חיפה: קשר נבחרת אוסטרליה, ג'יימס טרויסי, נחת להתרשמות. גוטליב עשוי להגיע
ביזנס או פלז'ר? הכירו את קאיו, הרכש החדש של מכבי חיפה

ג'יימס טרויסי. אתר רשמי
מתקרב. ג'יימס טרויסי/אתר רשמי

מכבי חיפה ניצחה אתמול את משחק האימון השני שלה במחנה, אבל מאחורי הקלעים גיא לוזון ממשיך לעבוד על חיזוק הסגל שלו. המאמן מעודכן כל העת על הסיור שערך טרויסי במתקנים השונים ומקווה שיחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. שחקנה של מלבורן, ששיחק בעבר בניוקאסל ואטאלנטה, הוא שחקן חופשי ולוזון רוצה לתפקד אותו בעיקר כעושה משחק. אתמול נפגש השחקן עם אנשי המועדון והחל בסיור ברחבי העיר.

טרויסי הוצע למכבי חיפה כבר לפני כחודש על ידי סוכן השחקנים אבי נמני. שהותו של השחקן בגביע הקונפדרציות גרמה לכך שמכבי חיפה לא יכלה לנהל איתו משא ומתן רציני, ורק אחרי ששב לארצו החלו המגעים. לוזון התלבט בי טרויסי לבין אנטון פאליץ', קפטן דינמו בוקרשט, אך במועדון סיפרו כי ההחלטה נפלה שלשום.

כשנחת סיפר טרויסי לאנשי מכבי חיפה: "שמעתי מעט על ישראל והגעתי כדי לראות את המדינה מקרוב. שוחחתי עם ניקיטה רוקאביציה והוא המליץ לי להגיע לכאן". אם יחתום, טרויסי ישתכר כ-350 אלף יורו לעונה ויצטרף לחמשת הזרים שכבר נמצאים במועדון.

שחקן נבחרת פולין, אדריאן מיז'ייבסקי. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
אלטרנטיבה נוספת לעמדת הפליימייקר. אדריאן מיז'ייבסקי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

בחיפה אמרו כי ההרכב שתרגל לוזון בשני המשחקים האחרונים אמור להשתנות עד תחילת העונה. "זאת תקופה של ניסויים. גיא רוצה לבחון מספר שחקנים ולדעת כמה הם משמעותיים לסגל שלו. אחרי שנחזור יתקבלו עוד החלטות", רמז גורם במועדון אתמול בנוגע לעתידם של מספר שחקנים. גילי ורמוט לא פתח בשני המשחקים האחרונים, אבל נראה טוב מאוד כשעלה כמחליף ולוזון בהחלט בונה עליו. כזכור, ביום שישי הלינו מספר שחקנים על העומס בסגל וחלקם איים לעזוב, אך במועדון הכחישו אתמול שהגעת שני הזרים החדשים אמורה להשפיע על עתידם של אלירן עטר, שמבוקש במכבי תל אביב, וניקיטה רוקאביציה, שאלי טביב היה רוצה לצרפו אם חיפה תשתתף בשכרו. ביממה האחרונה אף החלו גישושים בעניינו, אך בחיפה טוענים: "שניהם ישארו שחקנים שלנו גם בעונה הבאה".

מי שממתין בחוסר סבלנות למתרחש בקבוצה הוא הבלם גארי קגלמאכר. מי ששימש כקפטן בעונה שעברה עשוי להיפגע במידה שאדי גוטליב, ששלשום פרסמנו על חידוש המגעים עימו, יגיע לקבוצה. הסיבה: לוזון בונה מאוד על הבלם ומכיוון שאפשר לשתף רק חמישה זרים ייתכן מאוד שהאורוגוואי יהיה הנפגע העיקרי מהמהלך. קגלמאכר לא פתח בשני המשחקים הראשונים במחנה כשהמאמן פתח עם הקפטן הראשון שלו, דקל קינן. הלילה המשיכו המגעים בין גוטליב לחיפה. נשיא אופה הרוסית אישר אתמול כי העסקה רחוקה מלהיסגר וכרגע נראה שלא יעבור אליה ואם זה אכן יקרה סביר מאוד שיעבור למכבי חיפה. ביום רביעי חיפה תנעל את המחנה במשחק אימון מול סיגמה אולמוץ הצ'כית, כשוורמוט וקאיו עשויים לפתוח בהרכב.

ומה בנוגע למכירת המנויים? ובכן, המכירה לבעלי מנויים קיימים תסתיים מחר ועד כה נמכרו כ-12,300 מנויים.

עדכון ראשון: 9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully