וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קשר נבחרת אוסטרליה, ג'יימס טרויסי, נחת להתרשמות. גוטליב עשוי להגיע

16.7.2017 / 7:20

גיא לוזון מצא עושה משחק? השחקן בן ה-29 כבש בחודש שעבר במדי נבחרתו בגביע הקונפדרציות, היה בעבר בניוקאסל ואטאלנטה, נרכש ע"י יובנטוס וכבש שער ניצחון בגמר אליפות אסיה ב-2015. בלם הפועל תל אביב יחתום?

אתר רשמי

אחרי החתמת אליסון דוס סנטוס, גיורגי קוסטדינוב, ארנסט מאבוקה וקאיו, במכבי חיפה מכוונים להחתמת שחקן בתפקיד הפליימייקר שישלים את מכסת הזרים. המאמן גיא לוזון הודיע להנהלה כי הוא מעוניין מאוד בבלם אדי גוטליב, שכרגע עסקת העברתו לאופה הרוסית עדיין לא התבצעה ובמועדון ממתינים להתפתחויות. בחיפה סיפרו כי הציעו לגוטליב חוזה לשלוש שנים, אך העסקה "נתקעה" בשל רצונו לעבור לרוסיה. "אם לא יחתום שם, האפשרות הזאת בהחלט קיימת", אמרו.

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) כי קשר נבחרת אוסטרליה, ג'יימס טרויסי, נחת בישראל להתרשמות בקבוצה ואמור להיפגש עם ראשי הקבוצה ולסכם, בכפוף לבדיקות רפואיות. הקשר בן ה-29 שיחק בעבר בין היתר בניוקאסל ואטאלנטה ונרכש בעבר על ידי יובנטוס, אך לא שיחק במדיה. בעונה האחרונה הוא שיחק בליאונינג הסינית ובמלבורן ויקטורי.

בחודש שעבר הוא כבש במדי נבחרתו את שער השוויון מול צ'ילה בשלב הבתים בגביע הקונפדרציות. בחודש מרץ 2015 הוא כבש במשחק הכנה מול גרמניה (2:2) ובינואר 2015 כבש עבור נבחרתו בדקה ה-105 את שער הניצחון מול דרום קוריאה בגמר אליפות אסיה. במכבי חיפה אמרו: "הבאנו אותו להיות קשר עושה משחק ושחקן כנף. חשוב שיהיו לנו לפחות שני שחקנים בכל עמדה". טרויסי ישהה בישראל יומיים, יתרשם מהאצטדיון בחיפה וייפגש כאמור עם ראשי המועדון. אם יחליט לחתום, הוא ירוויח כ-350 אלף יורו.

במכבי חיפה מדווחים כי מאז ההודעה על נחיתת הקשר ועד שעות הצהריים 1200 מנויים נמכרו. מהמועדון נמסר כי "בסך הכל נמכרו כעשרת אלפים מנויים".

קאיו שהגיע למחנה היה שחקן הרכש הבא שבמועדון החליטו כי הוא צריך לשיר בפני השחקנים. אתמול, במהלך ארוחת הערב, הברזילאי עשה זאת וזכה למחיאות כפיים. "היה חסר לנו בשנים האחרונות שחקן עם בעיטה טובה מרחוק, שחקן שיכול להכריע הגנות שמצופפות ויודע לבעוט גם מצבים נייחים בצורה נהדרת", נאמר על השחקן בן ה-31, שעשוי לקחת חלק כבר היום, במשחק אימון מול מידז' לגניצה הפולנית. ביום רביעי הקבוצה תנעל את המחנה מול סיגמה אולמוץ הצ'כית.

עוד בנושא:

הכירו את קאיו, הרכש החדש של מכבי חיפה
קאיו חתם לשנתיים במכבי חיפה
הפועל חיפה עשויה להמריא בכל זאת לקייב. שחקנים: "שכונה"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
צריך להתמודד עם סגל עמוס. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי חוששים מגל עזיבות לאחר המחנה, זאת לאחר שמספר שחקנים סיפרו בסוף השבוע כי הם לא מתכוונים להישאר במצב הנוכחי. כמה מהם אף יזומנו לשיחות לאחר המחנה. ללוזון יש כרגע עומס של שחקני כנף ושחקנים במרכז השדה. רוקאביציה, אלירן עטר, אופיר מזרחי, גילי ורמוט, עמית זנטי וקאיו יתחרו על שתי עמדות, כשעטר ורוקאביציה יכולים לתפקד גם כחלוצים ויתחרו עם עומר דמארי, שנמצא בשלב מתקדם של השיקום, על העמדה הזאת. גם שון וייסמן ומוחמד עוואד נמצאים בסגל וייתכן שלפחות אחד מהשניים, כנראה וייסמן, יעזוב.

גם במרכז הקישור יש ללוזון לא מעט עומס. גל אלברמן וגיורגי קוסטדינוב אמורים להיות שחקני המפתח, כשלפניהם מתופקד רועי קהת, כששחקן נוסף יגיע לעמדה הזאת. נטע לביא, איתן וולבלום ומוחמד אבו פאני נמצאים גם הם בסגל, כשאחד מהשניים האחרונים עשוי לצאת לעונת השאלה. כעת לוזון מכוון גם להחתמת שחקן נוסף במרכז הקישור. "מצד אחד אמרו שאין עומק, ומצד שני יש לשחקנים מסוימים טענות על עומס בסגל. כולם צריכים להיות מספיק חזקים כדי להתמודד העונה על מקום בסגל. מה שהיה כאן בשנים קודמות לא יחזור", הסביר אמש גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully