וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תמריא לקייב ותחליף בית מלון, גביש ייצא למחנה

16.7.2017 / 12:14

המלון המיועד בוטל לאחר שבמועדון דווחו על "רמת אכסניה" ושחקנים ביקרו את ההחלטה לשלוח את יוסי דורה לאוקראינה כדי לסגור מחנה. מגרלשווילי חתם: "אשמח לסיים פה את הקריירה"

מערכת וואלה!

אחרי כמה ימים של חוסר ודאות, הוחלט היום (ראשון) שהפועל חיפה תקיים את מחנה האימון שלה בקייב כמתוכנן, אבל תשהה בבית מלון אחר מזה שתוכנן. בקרב השחקנים קיימת לא מעט ביקורת על ההתנהלות של המועדון בנוגע למחנה האימון. לפני ההחלטה על מעבר לבית מלון אחר, במועדון עוד בדקו אפשרות לקיים את מחנה האימון בקפריסין או סלובניה - דבר שהיה גורם ליואב כץ לשלם 15 אלף דולר בגין ביטול הטיסה לאוקראינה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: טל בן חיים בספק לרייקיאוויק, דיווח: אלין טושקה מועמד
מכבי חיפה: הקשר הברזילאי קאיו חתם לשנתיים
מכבי פתח תקוה: גיא מלמד לא ייצא למחנה האימונים באוסטריה

שחקני הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
איפה הם יתאמנו בסוף? שחקני הפועל חיפה/מערכת וואלה!, לילך וייס

הסיפור החל ביום שישי בשעות אחר הצהריים. הפועל חיפה הייתה אמורה להעביר 25 אלף דולר במזומן לבית המלון באוקראינה, אלא שרגע לפני הפקדת הכסף התברר כי המלון לא תואם את הצרכים של הקבוצה. אדם מקומי שנשלח מטעם המועדון למלון סיפר כי מדובר ב"מלון ברמה נמוכה, אולי אפילו אכסניה", מה שעורר את זעמו של הבעלים יואב כץ. מי שנשלח כדי לסגור את המחנה באוקראינה היה עוזר המאמן יוסי דורה. בקרב השחקנים ביקרו את המהלך ואמרו אתמול כי "הוא לא אשם במצב שנוצר. יוסי דורה צריך להתעסק בגיבוש חדר ההלבשה, איז הניסיון יש לו בקיום מחנות אימונים. זאת התנהלות? שכונה".

ביקורת נוספת הופנתה כלפי המנכ"ל אורן שטרלינג, שאמון על הצד הארגוני במועדון. כץ עצמו סיפר אתמול: "במלון הבטיחו לנו סטנדרט מסוים ולא מילאו את ההבטחות. הסטנדרט היה נמוך ולכן שלחנו מישהו שיצלם ומתברר שהמלון לא ברמה נאותה. אם הייתי צריך לשלוח נציג מהצוות המקצועי לאוקראינה? ייתכן שבפעם הבאה אשלח את ניר קלינגר".

השחקנים הגיעו הבוקר לאימון ושם התבשרו שהטיסה לקייב תתקיים כמתוכנן. במקביל, ניר קלינגר עובד על חיזוק הקבוצה בשחקן נוסף. במועדון רוצים שדור פרץ יצטרף למחנה אבל ממתינים לתשובה סופית של מכבי תל אביב, שאמורה להגיע בקרוב. הנבחן עודד גביש ייצא עם הקבוצה למחנה, בעוד ההחלטה לגבי ספואן זועבי תתקבל בהמשך היום.

אחרי שסיכם בסוף השבוע, חיים מגרלשווילי חתם רשמית לעונה הבאה. מגרלשוילי: "שמח להמשיך עונה נוספת במועדון שהפך לבית שלי. אשמח לסיים את הקריירה בהפועל חיפה".


(עדכון ראשון: 6:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully