וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקשר הברזילאי קאיו חתם לשנתיים

15.7.2017 / 22:31

השחקן בן ה-31 נרכש תמורת חצי מיליון יורו מגראסהופרס וירוויח כ-400 אלף יורו לעונה: "הבנתי שיש פה קהל מדהים, מחכה למשחק הראשון". לוזון לוחץ להחתים את גוטליב, שטרם חתם ברוסיה

מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על שחקן רכש חדש: קאיו הברזילאי. הקשר בן ה-31 נרכש מגראסהופרס השוויצרית תמורת חצי מיליון יורו וחתם רשמית על חוזה לשנתיים, עם אופציה לשנה שלישית, במהלכן ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה. הוא כבר הצטרף אמש לחבריו במחנה האימונים בפולין ועבר את הבדיקות הרפואיות שהסירו חשש לבעיה בברך.

קאיו הוא המצטרף השביעי למכבי חיפה בקיץ הנוכחי. קדמו לו אליסון דוס סנטוס, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, גיורגי קוסטדינוב, אופיר מזרחי וארנסט מאבוקה. פרט אליהם, רז מאיר ושון וייסמן חזרו מהשאלות.

כעת הקבוצה בדרך לרכש נוסף? אחרי שהחתימה את הזר החמישי שלה, מכבי חיפה מכוונת להחתמת שחקן נוסף בתפקיד הפליימייקר. במועדון מקווים שהזר האחרון שיצטרף יהיה שחק חופשי, וינסו להימנע מתשלום דמי העברה. המאמן גיא לוזון רוצה מאוד את אדי גוטליב, שטרם חתם רשמית על חוזהו באופה הרוסית, ואם העסקה לא תצא לפועל בספו של דבר ייתכן שחיפה תחתים אותו.

עוד בנושא:

קאיו הגיע אמש למחנה של מכבי חיפה, שחקנים יבקשו לעזוב
צפו: מכבי חיפה ניצחה 0:4 את מילואי וולפסבורג במשחק הכנה
מכבי חיפה הודיעה: דקל קינן וגל אלברמן ישמשו כקפטנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשיא המועדון המליץ על המספר 18. קאיו עם יעקב שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכש הנוצץ קיבל את החולצה מספר 18, בהמלצתו של נשיא המועדון יעקב שחר. לאתר הרשמי אמר: "אני שמח מאוד להצטרף למכבי חיפה. הייתי בישראל והבנתי שזה מועדון ענק. הייתי בסיור באצטדיון והבנתי שיש פה קהל מדהים. מחכה כבר למשחק הראשון".

המאמן גיא לוזון בירך: "זה קשר קדמי שיוסיף לנו הרבה עוצמות וחוכמה בחלק הקדמי. קשר שכובש שערים ובעל יכולת בעיטה אדירה - עוד כלי שיעזור לנו לפרוץ הגנות צפופות".

קאיו סזאר אלבס דוס סנטוס (31, 1.86 מטר) שיחק בברזיל בקבוצות גואראני, אינטרנסיונל ופלמייראס (תשעה שערים ב-27 משחקים) לפני שנמכר לאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית ב-4 מיליון יורו. אחרי ארבע שנים בגרמניה (8 שערים ב-85 משחקים) קאיו חזר לברזיל ושיחק בבאהיה ואתלטיקו גויאניינסה, לפני שעבר לגראסהופרס ב-2013. הוא השלים ארבע עונות בקבוצה השוויצרית ובכל אחת מהן עבר את רף 10 השערים. שיתוף הפעולה בינו לבין מונס דאבור היה מצוין, והעונה האחרונה הייתה הטובה ביותר שלו מבחינה אישית, עם 14 שערי ליגה ושישה בישולים. הוא כבש עוד פעמיים במוקדמות הליגה האירופית.

מדובר בשחקן שנוהג בדרך כלל לשחק בכנפיים, בעיקר בצד שמאל, אך יכול לשמש גם כפליימייקר או כחלוץ מטרה. הוא בועט כדורים חופשיים מדופלם שכובש שערים רבים בבעיטות ממרחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קאיו מפגין כישורי שירה במחנה האימונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully