וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קאיו הגיע למחנה האימונים, חלק מהשחקנים יבקשו לעזוב

14.7.2017 / 17:02

ההחלטה של לוזון לצרף שחקן כנף ופליימייקר תוביל לעזיבת שני שחקנים בקישור ובהתקפה. העסקה שתעביר את הברזילאי לירוקים עשויה להיסגר בקרוב, מקורב: "הפערים הצטמצמו"

AP

בווידאו: ביצועים של המגן החדש ארנסט מאבוקה

זאת הייתה רק קבוצת המילואים של וולפסבורג, אבל במכבי חיפה מרוצים מהתבוסה שהנחילו אתמול (חמישי) במשחק הראשון של המחנה ליריבה הגרמנית (0:4). "זאת הייתה קבוצה ברמה נחותה מאיתנו, אבל זה חשוב לביטחון של השחקנים", אמרו במועדון. "המטרה הייתה לתרגל את את משתי השיטות שגיא רוצה לתרגל במחנה. ברור שאסור לקחת את הניצחון הזה כקנה מידה לגבי מה שיקרה בהמשך העונה".

במועדון דיווחו הבוקר על התקדמות נוספת בעסקת קאיו, שהגיע בשעות הערב למחנה האימונים של הקבוצה, לאחר שהושג סיכום מול גראסהופרס. חיפה לא ויתרה עדיין גם על אנטון פאליץ' והוא אחד המועמדים של לוזון לתפקיד הפליימייקר. אם קאיו אכן יסגור כפי שבמועדון מצפים, השחקן האחרון שיגיע אמור להיות שחקן חופשי.

הקבוצה יצאה עם סגל של 25 שחקנים למחנה ומי שלא שותפו אתמול במשחק הם ניקיטה רוקאביציה החולה, נטע לביא הפצוע ועומר דמארי שעובר שיקום. לוזון מתכנן לצרף שחקן כנף ופליימייקר, וחלק מהשחקנים אתמול אמרו כי העומס בסגל יהיה גדול, מה שיגרום לעזיבת חלק משחקני הקישור וההתקפה. רוקאביציה, אלירן עטר, אופיר מזרחי, גילי ורמוט ועמית זנטי והזר שיגיע (נמשך המשא ומתן המתקדם לגבי קאיו) יתחרו על שתי עמדות בכנפיים, כששלושת הראשונים מסוגלים לתפקד גם כחלוצים ויתחרו עם עומר דמארי על עמדת החלוץ. בסגל נמצאים כרגע גם שון וייסמן ומוחמד עוואד.

עוד בנושא:

צפו: מכבי חיפה ניצחה 0:4 את מילואי וולפסבורג במשחק הכנה
מכבי חיפה הודיעה: דקל קינן וגל אלברמן ישמשו כקפטנים
"שחר לא רוצה להיות הבעלים היחיד שמשלם בקביעות דמי העברה"

קאיו במדי גראסהופרס. AP
זה מתקרב. קאיו/AP

גם במרכז הקישור יש ללוזון לא מעט עומס. גל אלברמן וגיורגי קוסטדינוב אמורים להיות שחקני המפתח במרכז הקישור, כשלפניהם שיחק אתמול רועי קהת. נטע לביא, איתן וולבלום ומוחמד אבו פאני נמצאים גם הם בסגל, וזאת ללא שחקן מרכז שדה נוסף שאמור להגיע על העמדה של קהת. "יש כאן יותר מדי שחקנים על יותר מדי עמדות. אין ספק שברגע ששני השחקנים יגיעו כמה מאיתנו לא יישארו", אמר אחד השחקנים אתמול. "גיא רוצה ליצור כאן תחרות וזה בסדר, אבל סביר ששחקנים שיידעו שאין להם מקום בקבוצה, לא ימשיכו". נראה כי הכוונה כרגע היא בעיקר לשחקנים הצעירים, אבל חלק מהשחקנים טוענים שהמהלך עשוי לגרום גם לעזיבת שחקן בכיר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully