וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: החלוץ אלון תורג'מן חתם לשנה אחת

17.7.2017 / 20:16

שחקנה של מכבי חיפה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סגר לעונה אחת ויצטרף למחנה בקייב. תורג'מן אמר לאחר החתימה: "מודה לכץ וקלינגר, מקווה להחזיר להם במגרש"

מערכת וואלה!

החלוץ אלון תורג'מן חתם הערב (שני) בהפועל חיפה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, חתם לעונה אחת באמצעות סוכנו גלעד קצב ויהיה הרכש הישראלי הרביעי של הקבוצה אחרי רן קדוש, רוסלן ברסקי ומאמון קשוע. החלוץ, שהושאל בעונה שעברה ממכבי חיפה לבני יהודה, יחצה את הכביש וילבש אדום בעונה הקרובה לאחר שסיכם עם הירוקים את פרטי השחרור שלו מהקבוצה. השחקן היה מבוקש בימים האחרונים על ידי מכבי פתח תקוה אולם בסופו של דבר בחר במועדון של יואב כץ. הוא ירוויח כ-160 אלף דולר לעונה. תורג'מן עצמו אמר לאחר החתימה: "שמח להגיע למועדון שמאוד רצה אותי. אני מודה לבעלים יואב כץ ולמאמן ניר קלינגר על האמון ומקווה להחזיר להם במגרש. מאמין שעם הסגל הנוכחי אפשר לעשות עונה טובה מאוד ושהקהל שלנו יבנה מכדורגל אטרקטיבי עם הרבה שערים. מאחל לכולם הצלחה". החלוץ שכבש 41 שערים בליגת העל יצטרף מחר למחנה בקייב.

הפועל חיפה המריאה לפנות בוקר לקייב, שם היא תקיים את מחנה האימון שלה בעשרת הימים הקרובים. כזכור, רק אתמול בשעות הצהריים סגרה הקבוצה סופית את המחנה שלה, אחרי שהבעלים יואב כץ, סגנו דורון אוסידון והמאמן ניר קלינגר שהמריא לקייב פתרו את הבעיות שנוצרו בנוגע למלון ולמועד ההמראה, עניין שזכה לביקורת מצד השחקנים. בשעות אחר הצהריים האדומים קיימו אימון ראשון במחנה, מחר היא תפגוש את שחטאר דונייצק וייתכן שבהמשך תשחק גם נגד ארסנל קייב וקבוצלת המילואים של דינמו קייב. הקבוצה יצאה למחנה עם הנבחן עודד גביש, שעשוי להצטרף, אבל ללא שלומי ארבייטמן.

הפנים החדשות בהפועל חיפה הם כמובן הזרים – השוער ארנסטאס שטקוס, הבלם גבריאל תמאש, המגן ראסמוס סויסטדט והחלוץ ראדו גנסארי. אם תורג'מן יצטרף, קלינגר יסגור את הסגל עם שחקן כנף זר, זאת בהנחה שדור פרץ יישאר. גם הישראלים רן קדוש, רוסלן ברסקי ומאמון קשוע הצטרפו והמריאו למחנה. שחקן נוסף שנבחן הוא הקשר ספואן זועבי.

עוד בנושא:

ניר קלינגר לשחקני הפועל חיפה: "מבין שיש עייפות, אבל זה לא תירוץ ליכולת"
הפועל חיפה הציגה את ארנסטס שטקוס. חנן ממן: "המטרה פלייאוף עליון"
הפועל חיפה: הוגש כתב אישום נגד מהראן לאלה. הדיון: ב-19 ביולי

שחקן בני יהודה אלון תורג'מן. ברני ארדוב
חוצה את הכביש. אלון תורג'מן/ברני ארדוב

כזכור, הבעיות בנוגע למחנה החלו ביום שישי בשעות אחר הצהריים. הפועל חיפה הייתה אמורה להעביר 25 אלף דולר במזומן לבית המלון באוקראינה, אלא שרגע לפני הפקדת הכסף התברר כי המלון לא תואם את הצרכים של הקבוצה. אדם מקומי שנשלח מטעם המועדון למלון סיפר כי מדובר ב"מלון ברמה נמוכה, אולי אפילו אכסניה", מה שעורר את זעמו של הבעלים יואב כץ. שחקנים ביקרו את ההחלטה לשלוח את יוסי דורה לאוקראינה כדי לסגור את המחנה. בסופו של דבר הקבוצה תתאכסן במלון ברמה גבוהה יותר. כץ ישלם כ-30 אלף דולר עבור המלון ובסך הכל כ-55 אלף דולר עבור המחנה כולו. טרם ההמראה אמר הבעלים לוואלה! ספורט: "בסופו של דבר אנחנו ממריאים לקייב. ניר כבר באוקראינה ונוכל להגיד שעשינו מחנה מוצלח רק אחרי שיסתיים. נעשו שגיאות, שגיאות יקרות שעלו לנו הרבה כסף, אבל תיקנו אותן והמחנה יתקיים כמעט כמו שתכננו". הפועל חיפה אמורה לפגוש במחנה את ארסנל קייב ואת מילואי דינמו קייב. כעת, לאור שינוי התוכניות ומיקום המלון, במועדון מנסים לשמור על יריבות האימון.

(עדכון ראשון: 07:26)

עוד באותו נושא

ניר קלינגר לשחקני הפועל חיפה: "מבין שיש עייפות, אבל זה לא תירוץ ליכולת"

לכתבה המלאה
שוער הפועל חיפה רן קדוש. הפועל חיפה, אתר רשמי
רן קדוש מתאמן באוסטריה/אתר רשמי, הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully