וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לשחקני הפועל חיפה: "מבין שיש עייפות, אבל זה לא תירוץ ליכולת"

14.7.2017 / 14:27

המאמן קיים אסיפה אחרי התיקו המאופס מול עפולה. מגרלשווילי סגר, יחתום רשמית ביום ראשון. נקבע משחק מול ארסנל קייב במחנה אימונים, ניסיון לסגור מפגש גם מול מילואי דינמו קייב

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. קובי אליהו
"הדברים של ניר כנראה עזרו". קלינגר/קובי אליהו

הפועל חיפה תמריא ביום שני לפנות בוקר למחנה באוקראינה, ובמועדון עושים הכנות אחרונות לקראת הטיסה. בסוף השבוע סגרה הקבוצה משחק אימון מול ארסנל קייב, כשגם מילואי דינמו קייב עשויים לשחק מולה (המשחק עדיין בסימן שאלה).

הקבוצה של ניר קלינגר סיימה אתמול את משחק ההכנה האחרון שלה לפני היציאה למחנה בתיקו ללא שערים מול הפועל עפולה, והיום המאמן קיים אסיפה במהלכה שוחח עימם על היכולת.

"אני מבין שיש עייפות, כי זאת רק תחילת העונה, ועדיין – זה לא מהווה תירוץ ליכולת אתמול. אני מצפה שאנשים ירימו את עצמם ואת רמת היכולת שלהם ויתעלו. במיוחד בתקופה הזאת", אמר המאמן באסיפה. בסיום האימון סיפרו: "הדברים של ניר כנראה עזרו. הייתה מלחמה על הדשא".

במועדון מופתעים לטובה מהיכולת שמגלה החלוץ מאמון קשוע. החלוץ רק בן 19, אבל בולט מאוד באימונים ומקבל תמיכה רחבה מחברו, מהראן לאלה.

במועדון מתוחים מאוד לקראת הדיון בבית הדין המשמעתי, בעניינו של האחרון, ביום רביעי. כזכור, בכתב האישום פירט התובע עו"ד ניר רשף את התקנות של פיפ"א בעניין שימוש בחומרים אסורים, אך בהתאחדות טענו כי לא מדובר בהמלצה של התובע אלא בנספח מהתקנות. "ההערכה היא שלאלה יורחק לתקופה ממושכת, לשנה עד ארבע שנים", אמרו בהתאחדות עוד לפני הדיון שעסק בשאלה האם החלוץ יוכל להתאמן עד הגשת כתב האישום נגדו.

עוד בנושא:
היריבה הבאה של הפועל באר שבע: ז'לגיריס או לודוגורץ
היריבה האפשרית הבאה של מכבי תל אביב: פאניוניוס או גוריצה
היריבה האפשרית הבאה של בית"ר ירושלים: מריטימו הפורטוגלית

שחקן הפועל חיפה שלומי ארבייטמן. סוכנות ג'יני
המו"מ נמשך. שלומי ארבייטמן/סוכנות ג'יני

חיים מגרלשווילי הגיע לסיכום בעל פה עם יואב כץ והוא ייצא למחנה. במועדון הודיעו למגן שהחוזה ייחתם לפני היציאה למחנה, כנראה ביום ראשון. במקביל, נמשך המשא ומתן עם שלומי ארבייטמן. במועדון מעריכים שגם הוא יחתום מאחר וקלינגר מבין שאין לו אפשרות להתחזק בחלוץ זר עד שלא יתברר האם דור פרץ יישאר בקבוצה, או שיצטרך להביא זר בעמדה שלו. במועדון טוענים שפרץ לא יישאר במכבי תל אביב ולכן מניחים שיגיע לקבוצה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully