וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה הבאה של הפועל באר שבע: ז'לגיריס או לודוגורץ

האלופה עדיין לא עברה את הונבד, אך למדה מי תהיה היריבה שלה בסיבוב המוקדמות השלישי אם תעפיל אליו. המשחק הראשון בטרנר ב-25/26 ביולי. הכירו את היריבות, כולל לוקאס סאשה וליביו אנטל

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע עדיין לא עברה את הונבד, אבל כבר היום(שישי) למדה מי תהיה היריבה הבאה שלה אם תעפיל לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות: ז'לגיריס וילנה או לודוגורץ רזגארד. הליטאים הפתיעו עם 1:2 ביתי במשחק הראשון והבולגרים ינסו לבצע מהפך.

אלופת ישראל לא הייתה מדורגת בהגרלה הנוכחית, אבל יכולה להיות מרוצה מכך שהתחמקה מיריבות חזקות יותר. באר שבע תארח את המשחק הראשון ב-25 או ה-26 ביולי ותתארח בחוץ שבוע לאחר מכן.




עוד בנושא:

בהפועל באר שבע טוענים: חסר לנו חלוץ עם נוכחות פיזית
התיקון: על הבכורה של דן איינבינדר בהפועל באר שבע
ברק בכר: "מה שחשוב זו התוצאה, בשבוע הבא אנחנו נעבור"

שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל. ברני ארדוב
הגרלה נוחה יחסית/ברני ארדוב

לודוגורץ רזגארד

האצטדיון: לודוגורץ ארנה עבר שיפוצים והוא עומד בתקן של אופ"א לאירוח משחקים בסיבוב השלישי. מדובר באצטדיון קטן שבו קצת יותר מ-8,000 מקומות.

המאמן: גאורגי דרמנדזייב בן ה-62 עומד על הקווים מאז 2014 ועושה עבודה טובה; שלוש אליפויות, שתי העפלות לשלב הבתים של ליגת האלופות וחיזוק האחיזה בשלטון בכדורגל המקומי.

הכוכב: רק אחד? הסגל של לודוגורץ מלא כוכבים בכל עמדה, אבל אם צריך לציין שחקן אחד זה יהיה כנראה ג'ונתן קאפו. שחקן הכנף הברזילאי הבריק בעונה שעברה גם בליגה וגם בליגת האלופות, וכבר הוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות בליגות בכירות.

שימו לב ל...: מהיום בו לודוגורץ השתלטה על הכדורגל הבולגרי, את הסגל שלה עיטרו הרבה מאוד ברזילאים. כרגע יש 10 כאלו ואחד מהם הוא אקס הפועל תל אביב, לוקאס סאשה.

באירופה: הספרינט של לודוגורץ בשנים האחרונות התבטא גם במפעלים היבשתיים והקבוצה הופיעה פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות (2014/15, 2016/17). בעונת 2013/14 הדיחה את לאציו בדרך לשמינית גמר הליגה האירופית ובסך הכול מדובר בקבוצה עם הרבה יותר ניסיון אירופי מאשר הפועל באר שבע.

בעונה שעברה: אליפות שישית ברציפות בבולגריה, בהפרש של 16 נקודות מהמקום השני. הפסד מפתיע מאוד בגמר הגביע לבוטב פלובדיב. הגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

מה עשתה בחלון ההעברות: הבלם המצטיין חוסה לואיס פאלומינו נמכר לאטאלנטה האיטלקית תמורת כ-4 מיליון יורו ועדיין לא נמצא לו מחליף ראוי. סביר מאוד להניח שעד המשחק הפוטנציאלי נגד הפועל באר שבע, הבולגרים שרגילים להוציא מיליונים בכל קיץ, ירכשו לפחות שחקן הרכב אחד. אף אחד לא יתפלא אם הוא יהיה ברזילאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מכיר את ישראל #1 סאשה/קובי אליהו

ז'לגיריס וילנה

האצטדיון: LFF שמכיל כ-5,000 מקומות מארח את המשחקים של ז'לגיריס וגם את אלו של נבחרת ליטא. לא מדובר באצטדיון ביתי במיוחד והוא לא יהווה איום על הפועל באר שבע.

המאמן: ולדאס דמבראוסקאס בן ה-40 למד את רזי הכדורגל שלו באנגליה והוא עומד על הקווים מאז 2015. בשנתיים הראשונות בתפקיד הוא הצעיד את ז'לגיריס לשתי אליפויות ושני גביעים והעונה נראה שהאליפות השלישית בדרך.

הכוכב: הקשר ההתקפי הברזילאי אליבלטו כבש העונה 8 שערים ובישל 4 נוספים והוא המנוע בחלק הקדמי. צריך להזכיר גם את החלוץ הוותיק דרוידאס שרנאס, שכבש העונה 9 שערים, כולל פעמיים שלושער.

שימו לב ל...: ליביו אנטל הנודד הצטרף לאחרונה אחרי שסיים את חוזהו בקלוז' וכבר הספיק להפוך לשחקן הרכב. אם ז'לגיריס תעבור שלב, שחקן הכנף הרומני שוב ינחת בישראל.

באירופה: בשלוש השנים האחרונות ז'לגיריס לא הצליחה לעבור אפילו סיבוב אחד במוקדמות ליגת האלופות, אבל בעונת 2013/14 היא רשמה הישג שיא מבחינתה: הגעה לפלייאוף הליגה האירופית.

הפועל באר שבע: שתי הקבוצות כבר נפגשו בסיבוב המוקדמות הראשון של גביע אירופה למחזיקות גביע בעונת 1997/8. המשחק הראשון התקיים בליטא והסתיים ב-0:0 וגם 90 הדקות בווסרמיל לא הניבו שערים. יוסי בניון ושרון בוחניק כבשו בהארכה והעניקו לבאר שבע 1:2 ועליית שלב.

בעונה הנוכחית: העונה בליטא בעיצומה ואחרי 16 מחזורים, ז'לגיריס מוליכה את הטבלה עם 38 נקודות, 10 יותר מהמקום השני. הניצחון על לודוגורץ הוכיח שהיא בכושר טוב.

מה עשתה בחלון ההעברות: חלון ההעברות של החורף הוא החלון המשמעותי מבחינת הקבוצות הליטאיות, אבל ז'לגיריס התחזקה גם עכשיו. ליביו אנטל כאמור הצטרף מקלוז' ויש לציין גם את הבלם הצ'יליאני דייגו אויארסון שהגיע מאוניברסידד קתוליקה.

ליביו אנטל שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מכיר את ישראל #2 אנטל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully