וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע טוענים: חסר לנו חלוץ עם נוכחות פיזית

13.7.2017 / 6:55

הניצחון הדחוק על הונבד יגביר את המאמצים לצירוף חלוץ: "יש מועמד שמאוד רוצים, אם זה לא יתקדם יפנו לאופציות אחרות". שחקן הודה: "אם לא נעבור שלב, זה יכול להשפיע על כל העונה". האלופה מחמיאה לדן איינבינדר וסבלנית בנוגע לדור אלו ואורן ביטון

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. "אם לא נעפיל שלב, זה יכול להשפיע על כל העונה"

כמה דקות לאחר הניצחון הדחוק 1:2 על הונבד אמש (רביעי), ניתן היה לראות בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע פרצופים מדוכדכים, כאלה שלא מזכירים פרצופים של קבוצה שניצחה זה עתה. "לא יודע אם להגדיר את זה כדכדוך אבל היתה תחושת באסה, תחושה של החמצה", הסביר שחקן בקבוצה. "היתה תחושה אחרי ה-0:2 שאנחנו יכולים לגמור את הסיפור פה, ובמקום זה לא שיחקנו נכון והעברנו את ההכרעה להונגריה. כולם מבינים שאם לא נעפיל שלב ונסיים את הקמפיין האירופאי כבר ביולי זה יכול להשפיע על כל העונה. אף אחד לא רוצה שזה יקרה ונגיע לגומלין בשיא המוכנות כדי להעפיל".

למרות תחושת ההחמצה והכעס של שחקני האלופה הישראלית על עצמם ועל הטעויות שהובילו לשער המצמק של הונבד, בבאר שבע משוכנעים שיעברו את השלב בשבוע הבא. "אנחנו קבוצה יותר טובה בהרבה", קבע שחקן אחר. "נגיע נחושים, זה לא יהיה פשוט, אבל נעבור אותם".

גם המאמן ברק בכר הפגין המון ביטחון בסיום ובימים הקרובים יעבור עם שחקניו על נקודות החולשה של ההונגרים, בפרט הבעיות בהגנה. המטרה המוצהרת כבר עתה היא לכבוש שער מהיר במשחק הגומלין שייאלץ את ההונגרים לפתח סגנון משחק התקפי.

עוד בנושא:

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע גברה 1:2 על הונבד בטרנר
ברק בכר: "מה שחשוב זו התוצאה, בשבוע הבא אנחנו נעבור"

דן איינבינדר אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
האלופה בטוחה בעצמה למרות הכל. איינבינדר וברדה/ברני ארדוב

2. דרוש חלוץ

לצד המפגש הספציפי והמטרה להעפיל שלב, בבאר שבע קיבלו הוכחה נוספת למה שבצוות המקצועי ובהנהלה חושבים כבר תקופה ארוכה, וזה שחסר בקבוצה חלוץ עם נוכחות פיזית. באלופה מעריכים מאוד את בן שהר, אליניב ברדה ומוחמד גדיר, אך סבורים שחסרה נוכחות ברחבת היריב, בפרט בכל מה הנוגע למפגשים מול יריבות אירופאיות. במועדון נמצאים בשיחות עם כמה שחקנים וכעת ינסו להאיץ את השיחות על מנת להחתים אחד מהם בתוך כשבוע. "יש כמה מועמדים, אחד שבצוות המקצועי רוצים מאוד אבל אם יראו שזה לא מתקדם בימים הקרובים יפנו לאופציות האחרות וינסו לסגור אחת מהן", הסביר גורם המעורה בפרטים.

עוד באותו נושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע גברה 1:2 על הונבד בטרנר

לכתבה המלאה

3. רבע מהרכש הרשים

ואם ברכש עסקינן, הרי שאתמול נראה היה שההתעקשות על דן איינבינדר לא הייתה סתמית. גם אם מוציאים את השער הנהדר מהשוואה, הקשר שהגיע מבית"ר ירושלים היה אחד הבולטים במגרש וזכה למחמאות רבות מאנשי הקבוצה. איינבינדר עצמו, כמו לא מעט שחקנים אחרים דוגמת שיר צדק ובן ביטון, היה נראה עייף מאוד בסיום. "קשה מאוד לשחק בקצב גבוה תשעים דקות בשלב כזה של העונה ובמזג אוויר כזה", אמר אחד השחקנים. "אין ספק שאנחנו צריכים להיכנס גם יותר לכושר אבל יש לנו צוות פיזיולוגי מצוין ויחסית למשחק ראשון זה היה יותר מבסדר בפן הזה".

בניגוד לאיינבינדר, שני שחקני הרכש הנוספים (הרכש הרביעי איסק קואנקה הפצוע יחמיץ גם את הגומלין) דור אלו ואורן ביטון כלל לא נכללו בסגל, מה שהפתיע מספר אנשים, בעיקר בגזרת הראשון. בצוות המקצועי החליטו להכליל בסגל את מתן אוחיון ולא אחד מהשניים משום שזה יכול לשחק בשני האגפים. אלו וביטון עוד צריכים להשתפשף במערך של באר שבע, כך טוענים גורמים במועדון, אך בצוות המקצועי מעריכים מאוד את השניים ומשוכנעים שישתלבו היטב בקבוצה.

אלו עצמו עשוי להפוך למגן הראשון בהקדם, זאת משום שבן ביטון, כך מעריכים גורמים בבאר שבע, יעזוב בחודש הקרוב את הקבוצה. ביטון מבוקש על ידי כמה קבוצות בבלגיה, בראשן גנט, אך באלופה מעדיפים שהשחקן יישאר כמה שיותר, לפחות בשלבי המוקדמות במסגרת האירופית כדי לאפשר לאלו להיכנס לעניינים ללא לחץ. בן ביטון לבטח יהיה בגומלין, ואם תתקבל לאחריו הצעה רשמית, יוחלט במועדון האם למכור אותו או לחכות לסיבוב מוקדמות נוסף.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בינתיים הוא עוד פה. בן ביטון/ברני ארדוב

4. על אף הפציעה: גדיר צפוי להיות כשיר לגומלין

בסיום המשחק ניגש מוחמד גדיר לאחד מאנשי הצוות הרפואי והתלונן על כאבים בגבו. גדיר ספג מכה באזור הגב התחתון במהלך המשחק וסבול מכאבים, אולם צפוי להיות כשיר לגומלין. בבאר שבע ינסו להכשיר את ניב זריהן גם כן אך ההערכה היא שהוא יקבל מנוחה בגומלין ויחזור לפעילות מלאה לאחר מכן, במטרה להכשירו לסיבוב המוקדמות הבא, אם באר שבע תעפיל אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully