וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע דרוכה: "אם נעוף זה יכול להשפיע על עונה שלמה"

17.7.2017 / 11:17

האלופה יוצאת לגומלין מול הונבד (ד', 22:15, ספ' 5) בלי קואנקה("בטוחים בעצמנו, צריכים לעבור") ומקווה לסגור עם אחד משלושת החלוצים המועמדים. ייעשה עוד ניסיון לצרף את פקהארט הצ'כי

ברני ארדוב

בווידאו: דויד לנזפאמה כובש ביום שבת

הפועל באר שבע תמריא היום (שני) להונגריה לקראת משחק הגומלין מול הונבד במסגרת מוקדמות ליגת האלופות שייערך ביום רביעי (שידור בערוץ הספורט) ב-22:15 שעון ישראל (1:2 לאלופה הישראלית במשחק הראשון).

אצל שחקני באר שבע ואנשיה קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק. "אנחנו מבינים שאם נעוף זה יכול להשפיע על עונה שלמה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו בטוחים בעצמנו ויודעים שאנחנו יכולים וצריכים לעבור את השלב".

עוד בנושא:

היריבה הבאה של הפועל באר שבע: ז'לגיריס או לודוגורץ
לוסיו שוחרר מהפועל באר שבע, צפוי לחתום בטורקיה
בהפועל באר שבע טוענים: חסר לנו חלוץ עם נוכחות פיזית

דן איינבינדר אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא למעוד. באר שבע/ברני ארדוב

הזר הספרדי אייסק קואנקה יישאר בארץ להמשך שיקום ולא ייצא עם הקבוצה. גם אמיר חלאיילה שסובל מפציעה קלה בקרסול ואיתמר שבירו הצעיר יישארו בארץ ולא יטוסו להונגריה. חלאיילה ביקש בימים האחרונים לצאת לעונת השאלה כדי לצבור דקות משחק וניסיון בליגת העל. אחת המתעניינות בו היא הפועל אשקלון. ניב זריהן ייצא עם הקבוצה ויערוך אימונים קלים.

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים בנסיונות לאתר חלוץ זר. לאלופה שלושה מועמדים עיקריים ובצוות המקצועי מקווים לסגור עם אחד מהם עוד השבוע. בבאר שבע יעשו ניסיון נוסף לצרף את החלוץ הצ'כי תומאש פקהראט, וזאת למרות שיש פערים גדולים בין הצעת הקבוצה לדרישות השחקן.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע מול ג'ורג' איקנה שחקן הונבד. ברני ארדוב
אבידה קשה להונבד. איקנה מול וואקמה בשבוע שעבר/ברני ארדוב

מגן הונבד בודפשט, ג'ורג' איקנה, כנראה סובל מקרע ברצועה הצולבת והוא בכל מקרה ייעדר ממשחק הגומלין של קבוצתו נגד הפועל באר שבע. איקנה נפצע במהלך הניצחון 0:2 על הלדאס במחזור הראשון בליגה ההונגרית ביום שבת, והוחלף כבר אחרי ארבע דקות. אחרי שעבר בדיקות אתמול (ראשון), החששות התאמתו והתברר שהוא ייעדר תקופה ארוכה. הניגרי שמשחק בהונבד מ-2012, נחשב לאחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה ומדובר באבידה משמעותית.

מי שצפוי להחליף את איקנה בעמדת המגן הימני הוא דויד בובאל, שנכנס במקומו ביום שבת ואף כבש את השער הראשון של הונבד בנגיחה. בובאל נכנס כמחליף גם במשחק בטרנר ביום רביעי שעבר, אז לעמדת המגן השמאלי.

ההונגרים שבכל מקרה חייבים ניצחון, מקווים שדויד לנזפאמה ימשיך לגלות יכולת גבוהה. החלוץ האיטלקי שכבש את השער המצמק באצטדיון טרנר, הוסיף למאזן שלו שער ובישול ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully