וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגיעה עם החלוץ הברזילאי לוסיו לסיכום על שחרורו

14.7.2017 / 19:51

השחקן שנחת בישראל בקיץ שעבר והושאל אחרי חצי עונה מאכזבת מהאלופה למ.ס. אשדוד, הצטרף לקבוצת אלאזיגספור מהליגה השנייה בטורקיה. באר שבע תחסוך את עלות שכרו, כ-200 אלף דולר

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע הגיעה לסיכום עם החלוץ הברזילאי לוסיו על שחרורו מהמועדון. השחקן, שלא היה בתכניות המקצועיות של האלופה לעונה הקרובה, סיכם היום (שישי) על הצטרפותו לקבוצת אלאזיגספור מהליגה השנייה בטורקיה ולמעשה בכך הצליחו בבאר שבע לחסוך את חוזהו, שהוערך בכ-200 אלף דולר.

לוסיו חתם באלאזיגספור לעונה אחת וכעת, לאחר שהגיעו לסיכום על שחרורו, בבאר שבע ינסו לסגור בתוך כשבוע עם חלוץ חדש שיחזק את הקבוצה בעונה הקרובה. למועדון מבירת הנגב יש כרגע שלושה מועמדים עיקריים ובצוות המקצועי מקווים לסגור עם אחד מהם.

לוסיו בן ה-28 הגיע לבאר שבע כהבטחה בתחילת העונה שעברה, מקבוצת רגאטס הברזילאית. הוא חתם על חוזה לשלוש שנים ורשם את הופעת הבכורה שלו ב-0:5 מול הפועל אשקלון בגביע הטוטו. לאחר מכן שיחק גם מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות ובמשחק אלוף האלופים בו באר שבע גברה על מכבי חיפה. אלא שלאחר כמה חודשים די מאכזבים ושלושה שערים בלבד ב-12 הופעות, הוא הושאל למ.ס. אשדוד באמצע ינואר ובמדי הקבוצה מעיר הנמל כבש שער בודד.

עוד בנושא:

היריבה הבאה של הפועל באר שבע: ז'לגיריס או לודוגורץ
העוולה החדשה: סיפורה ההזוי של קבוצת המנודים של הפועל עכו
הפועל תל אביב: אוראל דגני לא זומן למשחק האימון ועשוי לעזוב

שחקן הפועל באר שבע, לוסיו. ברני ארדוב
קדנציה מאכזבת בישראל. לוסיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully