וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אוראל דגני לא זומן למשחק האימון ועשוי לעזוב

אחרי הדרישה של האדומים מהבלם, להחזיר כ-170 אלף ש"ח, הוא לא זומן למשחק מול בני לוד (1:2 לקבוצה של מוטי איוניר) וייתכן שייפרד מהמועדון לפני תום מועד ההעברות והוא לא צפוי לצאת למחנה האימון

אוראל דגני הפועל תל אביב על כתפי האוהדים באימון הפתיחה. ברני ארדוב
יעזוב בקרוב? דגני על כתפי האוהדים באימון הפתיחה/ברני ארדוב

המאבק בין הפועל תל אביב לבלם אוראל דגני על מדרגה. השחקן לא הוזמן היום (שישי) למשחק האימון מול בני לוד, משחק שהסתיים בניצחון האדומים 1:2 על יריבתם מליגת המשנה. לוד עלתה ליתרון משער של רז שביט בדקה ה-25, אולם במחצית השנייה הקבוצה של מוטי איוניר השלימה מהפך מהיר משערים של מוטי ברשצקי (49) ופדרו גלבאן בפנדל (51).

כרגע נראה כי קיים מתח רב בין המועדון לבין דגני. בתחילת השבוע האדומים הוציאו לבלם מכתב בו הוא נדרש להחזיר למועדון כ-170 אלף שקל. לטענת דגני, הכספים שקיבל היו אמורים להיות חלק מזכויותיו על כרטיס השחקן שלו. כרגע הצדדים אמורים ללכת לבוררות בנושא. בשל אי ודאות לגבי השאלה האם השחקן נשאר לאור המהלכים האחרונים, דגני לא זומן היום למשחק והוא אף עשוי לעזוב את המועדון לפני תום חלון ההעברות. דגני גם לא צפוי לצאת למחנה האימון של הפועל תל אביב.

גם רמזי ספורי לא זומן למשחק היום, כאשר בעניין שלו טוענים בהפועל תל אביב כי הצדדים קרובים לסיכום על חוזה חדש והוא צפוי להיות בסגל הקבוצה העונה. עד שלא יושג סיכום כספי עם דגני ועם ספורי, השניים לא יקחו חלק במשחקי האימון של הפועל תל אביב, מתוך מטרה של המועדון לתרגל את הקבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully