וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דורה פגוע ולא המריא למחנה. כץ: "האשימו אותו, לא בצדק"

18.7.2017 / 7:16

עוד סערה בהפועל חיפה: שחקן העבר שהצטרף לצוות המקצועי החליט לא להמריא לקייב וניתק קשר עם המועדון, שם טוענים: האשימו אותו בבלאגן שנוצר במחנה. תורג'מן ימריא לאוקראינה. הבעלים על ארבייטמן: "אולי אפשר לסדר את זה"

מערכת וואלה!

יוסי דורה פגוע מהפועל חיפה. ביממה האחרונה החליט שחקן העבר שהצטרף רק לאחרונה לצוות המקצועי כי הוא לא ימריא למחנה שמקיימת הקבוצה בקייב ובמועדון מדווחים על מתיחות בינו לבין בכירי המועדון. "הקשר עם יוסי נותק. מאז שהתפוצץ כל הסיפור עם בית המלון היו אנשים שהאשימו אותו ויוסי נפגע. לפני המקרה הוא לא היה בטוח אם כדאי לו לצאת, אחריו הוא כבר קיבל את ההחלטה", סיפרו במועדון. לדורה אין תפקיד מוגדר במערכת. הוא פרש מוקדם מהצפוי ומאז הוא תורם מניסיונו כדי לסייע לשחקנים ולצוות המקצועי. יואב כץ שהתעדכן בפרטים אמר הלילה: "אנשים הצביעו עליו בתור האיש שבגללו לא הגענו ליעד המקורי של המחנה, שבגללו זה נכשל. אני לא מסתכל על זה ככה. ראיתי אנשים עם הרבה ניסיון של שנים בכדורגל שסגרו יעדים לא נכונים של מחנות אימונים. אין לא מניף אצבע מאשימה כלפיו. נעשו שגיאות ונתקן".

אלון תורג'מן חתם אתמול על חוזה לעונה אחת ובתום החוזה יהיה שחקן חופשי. הוא אמור להגיע ביממה הקרובה למחנה אך לא ייקח כמובן חלק במשחק האימון מול שחטיור דונייצק. אתמול נמשך המשא ומתן עם שלומי ארבייטמן עד שעות אחר הצהריים. אחרי ההודעה על החתמת תורג'מן, הקשר נותק. כץ אמר: "אני מאוד אוהב את ארבייטמן. נראה אם אפשר לסדר זאת באיזה צורה". ארבייטמן הסכים להתגמש ביחס לחוזהו בעונה שעברה, אך למרות זאת הצדדים לא סיכמו על חוזה חדש. היום הצדדים ישוחחו שוב על מנת לראות האם ניתן למצוא פתרון, או שארבייטמן יעבור ליעד הבא שלו.

במשחק היום אמורים ליטול חלק עודד גביש וספואן זועבי. גביש אמור להגיע על המשבצת של אושרי רואש, שבמועדון ניתקו עימו קשר לאור התביעה שהוא מנהל נגד המועדון. אחת האפשרויות שעלתה היא שהבלם יעבור לשחק בנשר.

אלון תורג'מן חתם לעונה בהפועל חיפה
מכבי חיפה תחזיק במחצית מכרטיסו של תורג'מן

נציג בעלי הפועל חיפה דורון אוסידון, עם השחקן יוסי דורה. אדריאן הרבשטיין
פגוע. דורה, משמאל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully