וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו כבש בפנדל במחזור הפתיחה ברוסיה

קשר הנבחרת סחט את הפנדל (79) וקבע 1:3 לצסק"א על אנז'י, לפני שהוחלף (83). מחצית לקבהא ב-0:1 של מאריבור במחזור הראשון בסלובניה. 90 דקות למרציאנו ב-0:4 של היברניאן בגביע הליגה

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
התחיל בדיוק כמו שסיים את העונה הקודמת. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו היה הליגיונר הראשון שהתחיל הערב (שבת) את עונת 2017/18 בליגות באירופה, והוא עשה את זה עם שער ב-1:3 של צסק"א מוסקבה בחוץ על אנז'י במחזור הראשון ברוסיה. הבלם ויקטור ואסין נגח פנימה בדקה ה-21 ואלכסנדר גולובין הוסיף בדקה ה-49, לפני שאיבן מארקלוב צימק (64). קשר נבחרת ישראל הבטיח למאמנו החדש ויקטור גונצ'ארנקו בכורה מוצלחת, כשנתפס ברחבה בדקה ה-79 ובעט בעצמו את הפנדל בקלות פנימה. ארבע דקות לאחר מכן הוא הוחלף. אופה, עדיין ללא אדי גוטליב שטרם השלים את המעבר מהפועל תל אביב, ניצחה 0:1 בסנט פטרסבורג את העולה החדשה טוסנו.

* מרואן קבהא שיחק מחצית בניצחון 0:1 של מאריבור על אלומיני, במחזור הפתיחה של הליגה הסלובנית. הקשר פתח את המשחק על הספסל, יחד עם עוד מספר שחקני הרכב של הקבוצה, ששמרה עליהם לקראת הגומלין מול זריניסקי בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. בפתיחת המחצית השנייה, במצב של 0:0, קבהא נכנס, חמש דקות לאחר מכן כבש אלכס פילר את שער הניצחון.

עוד בנושא:

סלטיק ניצחה במוקדמות האלופות ללא ניר ביטון, תומר חמד כבש במשחק הכנה של ברייטון
רן בן שמעון הוצג כמאמן נבחרת קפריסין: "קושי הוא השם השני שלי"
משחקי הכנה באירופה: ארסנל ניצחה באוסטרליה, דורטמונד ניצחה ביפן

* אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בשערה של היברניאן, שהביסה 0:4 את מונטרוז מהליגה הרביעית בפתיחת משחקי גביע הליגה. סיימון מארי כבש צמד (12 ו-53) ובישל בתווך לפרייזר מארי (22). בריאן גרהאם חתם בפנדל (88).

* ניר ביטון, שלא שותף אמש בניצחונה של סלטיק על לינפילד במוקדמות ליגת האלופות, השלים 90 דקות עם סרט הקפטן בתבוסה 4:0 לליון במשחק הכנה. מקסוול קורנה (52), מיזיאן מאולידה (61), נביל פקיר (78) ואמין גואירי (87) כבשו לזכות הצרפתים. ביטון סובב כדור חופשי לרשת החיצונית בדקה השישית ובעיטה חופשית נוספת שלו נעצרה אצל אנתוני לופס (33).

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב קלאב ברוז' והוחלף בדקה ה-65 מול אלקמאר ההולנדית, שניצחה 1:3 במשחק ההכנה בדיינזה. אנתוני לימבומבה כבש לזכות הבלגים בדקה החמישית, אבל ואוט וחהורסט הפך עם שלושער (26, 68 ו-70).

* טאלב טואטחה שיחק הבוקר 65 דקות בהפסדה של איינטרכט פרנקפורט 4:1 לסן חוזה ארת'קווייקס במשחק הכנה בארה"ב.

* בן רייכרט שיחק 45 דקות כמחליף בהפסדה של זולטה וארחם 1:0 לבוורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully