וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון הוצג כמאמן נבחרת קפריסין: "קושי הוא השם השני שלי"

אחרי שחתם לשנתיים בנבחרת מהאי השכן, המאמן הוצג במסיבת עיתונאים: "אני חושב שיש לנבחרת הרבה פוטנציאל, מתכוונים לעבוד קשה וליהנות". יושב ראש ההתאחדות: "האדם הנכון לתפקיד"

טל בן חיים מוצג כשחקן ספרטה פראג/אתר רשמי, ספרטה פראג

עידן רן בן שמעון בנבחרת קפריסין יצא היום (חמישי) רשמית לדרך, כאשר המאמן הישראלי הוצג באי השכן במסיבת עיתונאים. "קושי הוא השם שני שלי", אמר בן שמעון, "זו הסיבה שבחרתי לאמן. הלחץ הכי גדול שאני מרגיש הוא זה שאני מפעיל על עצמי. ברגע שקיבלתי את ההצעה, התחלתי לאסוף מידע. אני מכיר את קפריסין מצוין, ראיתי משחקים ואני חושב שיש לנבחרת הרבה פוטנציאל. אני חושב שתהיה לי מערכת יחסים מצוינת עם השחקנים החדשים שלי. זו עבודה קשה והמשימה היא לקחת את הנבחרת לטורניר גדול. אאסוף הרבה מידע ככל יכולתי, כמו שאני אוהב לעשות. אנחנו מתכוונים לעבוד קשה וליהנות ממה שאנחנו עושים".

חאריס לואיזידיס, יושב ראש ההתאחדות: "בן שמעון מוכר לכולכם מתקופתו בא.א.ק לרנקה, ואני חושב שהוא האדם הנכון לתפקיד. הוא חתם לשנתיים וכבר נמצא פה והתחיל לעבוד. אני מברך אותו על הגעתו לקפריסין ומאחל לו הצלחה. לא יהיה לו קל, אבל הוא הבטיח להצעיד אותנו להצלחות".

קפריסין משחקת בבית ח' במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. אחרי שישה מחזורים היא מדורגת רביעית, עם שבע נקודות במאזנה. במשחקה האחרון היא ניצחה בקושי רב 1:2 בחוץ את גיברלטר הקטנה, בזכות שער בדקה ה-87. שלושה ימים לאחר המשחק הזה פוטר המאמן הקודם, כריסטקיס כריסטופורו. המשחק הרשמי הבא של קפריסין יהיה ב-31 באוגוסט, בניקוסיה מול בוסניה.

עוד בנושא

רן בן שמעון מונה באופן רשמי למאמן נבחרת קפריסין
קובי מויאל: "רואה את עצמי בניו יורק קוסמוס לטווח הארוך"
מרואן קבהא שיחק 90 דקות בניצחון מאריבור במוקדמות ליגת האלופות

רן בן שמעון. האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל של קפריסין, אתר רשמי
דרך חדשה. רן בן שמעון/אתר רשמי, האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל של קפריסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully