וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לתומר חמד, בישול לעומרי אלטמן, ביטון לא שותף בניצחון סלטיק

חלוץ ברייטון מצא את הרשת עם נגיחה ב-0:2 על דיסלדורף, הקשר סידר למולינס את ה-0:1 של פנאתינייקוס על יריבה מטורקיה. הסקוטים חגגו במשחק טעון בצפון אירלנד במוקדמות הצ'מפיונס. שער למוחמד סלאח בליברפול

שחקני סלטיק חוגגים. GettyImages
ניצחון במשחק טעון. שחקני סלטיק חוגגים בצפון אירלנד/GettyImages

החלק הראשון של מפגשי הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות הגיע הערב (שישי) לסיומו עם הניצחון של סלטיק, אלופת סקוטלנד, 0:2 בווינדזור פארק על אלופת צפון אירלנד, לינפילד. המשחק הטעון הוזז ליום שישי בשל מצעד מסדר אורנג', שנערך על ידי הפרוטסטנטים בצפון אירלנד בכל 12 ביולי ונחשב לפוגעני עבור הקתולים. בשל כך, סלטיק גם לא הסכימה לאסוף את הכרטיסים שהגיעו לה עבור המפגש. למרות זאת, מספר מועט של אוהדי סלטיק, תחת אבטחה כבדה והפרדה מלאה, הגיעו למפגש בו הבויז נהנו משערים מהירים של סקוט סינקלייר (17) וטום רוגיץ' (23) והתקרבו לשלב הבא, שם הם עשויים לשחק מול שכנה אחרת, דאנדק האירית או לחלופין, מול רוזנבורג הנורבגית. ניר ביטון ישב 90 דקות על הספסל של המנצחים.

משחקי הכנה:

* טאלב טואטחה שיחק 67 דקות בתבוסה של פרנקפורט, 4:1 בחוץ מול סן חוזה ארת'קוויקס מה-MLS

* רומא גברה 0:1 על סלובקו הצ'כית. עומאר סאדיק כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-77.

* ספרטה פראג, עדיין בלי טל בן חיים הפצוע, השיגה ניצחון 0:1 על בלקבורן האנגלית.

* עומרי אלטמן המשיך את פתיחת הקדנציה החיובית שלו בפנאתינייקוס כאשר כבר בדקה השישית מול ג'נצ'לרביריליג'י בישל לגיירמו מולינס את שער הניצחון ב-0:1 של היוונים על הטורקים.

* העולה החדשה לפרמיירליג, ברייטון, גברה 0:2 על דיסלדורף הגרמנית. בירם כיאל פתח בהרכב השחפים, בעוד תומר חמד, שנכנס במחצית השנייה, כבש בנגיחה את השער השני בדקה ה-79.

* ליברפול סיימה ב-1:1 מול וויגאן. מוחמד סלאח, הרכש החדש של המייטי רדז, כבש עבורם את שער השוויון רגע לפני ההפסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully