וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון קרוב לסיכום בנבחרת קפריסין: הכדור עבר למ.ס. אשדוד

4.7.2017 / 19:35

המאמן נפגש עם ראשי ההתאחדות הקפריסאית והגיע לסיכום עקרוני על חוזה לשנתיים. כעת ישוב ארצה ובמועדון יצטרכו להחליט האם לדרוש פיצוי. רוני אוואט עשוי לקבל הזדמנות מחודשת כמאמן

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
חוזר לאי השכן? רן בן שמעון/יוסי ציפקיס

מאמן מ.ס. אשדוד בחצי העונה האחרונה, רן בן שמעון, עשוי לעזוב את הקבוצה באופן מיידי ולחתום כמאמן נבחרת קפריסין. בן שמעון אימן בעבר בקפריסין, את קבוצת א.א.ק לרנקה. הוא עבר אליה מיד לאחר הזכייה באליפות עם עירוני קרית שמונה, ב-2012 והחזיק בתפקיד שנה אחת, לפני שחזר לאמן את הפועל תל אביב.

בן שמעון המריא לאי השכן באישורה של מ.ס. אשדוד ונפגש עם ראשי ההתאחדות המקומית. הצדדים סיכמו על התקשרות למשך שנתיים, ועל פי התקשורת הקפריסאית הכדור עבר לאשדוד שתצטרך לשחרר את המאמן - בחינם או תמורת פיצוי כספי על השנה שנותרה בחוזה. בן שמעון נמצא בדרכו ארצה ויגיע מחר לאימון הבוקר, כשלאחריו יישב לדון עם ראשי אשדוד בנוגע לשחרור.

עוד בנושא:

מנגינת המנודים: בלוג הקיץ על התופעה שמכבי חיפה מתעקשת להנציח
"מבקש לבצע חקירה מקיפה לגבי מעורבותו של דודו דהאן בהפועל עכו"
הפועל תל אביב פותחת את העונה, דנילו יצטרך לעבור בדיקה בליבו

רוני אוואט עוזר מאמן מ.ס. אשדוד (משמאל) עם משה אוחיון. לירון מולדובן
יחזור לקדמת הבמה? רוני אוואט/לירון מולדובן

עוד קודם לכן, בן שמעון עדכן את ראשי מ.ס. אשדוד על כך שהוא נמצא ברשימת המועמדים לאימון נבחרת קפריסין. המאמן אמר לאנשי המועדון כי הוא מבקש לצאת לאי, על מנת לבדוק האם הוא המועמד הוודאי והאחרון לתפקיד. באשדוד החליטו לא למנוע ממנו את הסיכוי להתקדם ולא לעמוד בדרכו ולאפשר לו לבחון את ההצעה. בן שמעון המריא הבוקר לקפריסין, מבלי שרוב אנשי המועדון ידעו מכך. אם הוא יעזוב את הקבוצה מעיר הנמל, היא תצטרך לחפש מאמן אחר בזמן הקצר שנותר לפתיחת העונה, ורוני אוואט עשוי לקבל הזדמנות מחודשת בתפקיד

באשדוד אמרו: "אנחנו מחכים לשמוע מרן. יכול להיות שהוא יקבל הצעה לחוזה ויכול להיות שבסוף לא. לפי ההחלטה של ההתאחדות הקפריסאית, אנחנו נחליט מה יהיה הצעד שלנו".

בן שמעון הגיע לאשדוד באמצע העונה שעברה והחליף בעמדת המאמן את אותו אוואט שעשוי למלא את מקומו כעת. הוא סייע לקבוצה להישאר בליגת העל ואמור היה להמשיך בתפקיד, בעקבות סיכום עם הבעלים ג'קי בן זקן, אולם כעת הוא בוחן את המצב מחדש וייתכן כי יעזוב.

קפריסין משחקת בבית ח' במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. אחרי שישה מחזורים היא מדורגת רביעית, עם שבע נקודות במאזנה. במשחקה האחרון היא ניצחה בקושי רב 1:2 בחוץ את גיברלטר הקטנה, בזכות שער בדקה ה-87. שלושה ימים לאחר המשחק הזה פוטר המאמן הקודם, כריסטקיס כריסטופורו. המשחק הרשמי הבא של קפריסין יהיה ב-31 באוגוסט, בניקוסיה מול בוסניה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

על רקע חוסר הוודאות סביב רן בן שמעון הודיעה מ.ס. אשדוד על החתמתו של הקשר הברזילאי אדילסון באהיה ששיחק בעונה החולפת בהפועל חיפה. בהייה בן ה-23 חתם לשנתיים בשורות אשדוד באמצעות סוכנו איתן מזרחי ואמור להצטרף ליתר שחקני הסגל במקיימים אימונים במתחם האקדמיה של המועדון.

(עדכון ראשון: 15:34)

אדילסון בהייה. דוברות מועדון ספורט אשדוד,
יצטרף לחבריו במתחם האקדמיה. אדילסון/דוברות מועדון ספורט אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully