וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פותחת את העונה, דנילו יצטרך לעבור בדיקה בליבו

האדומים יקיימו אחר הצהריים מסיבת עיתונאים ויציגו את שחקני הרכש אריק ינקו ופדרו גלבאן. לאחר מכן יערכו אימון בכורה אליו יגיע אדי גוטליב, בעוד חלוץ הרכש הברזילאי עשוי להיעדר

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הפועל תל אביב תפתח היום (שלישי) באופן רשמי את עונת 2017/18, בה תשחק לראשונה מזה 28 שנים בליגה הלאומית. אחרי מסע רכש לא קטן והחתמת מוטי איוניר כמאמן הקבוצה, המועדון יקיים לקראת חמש אחר הצהריים מסיבת עיתונאים בהשתתפות איוניר ויציג את שחקני הרכש החדשים אריק ינקו ופדרו גלבאן. בשעה שש וחצי האדומים יערכו אימון ראשון ושם מצפים למאות אוהדים שיגיעו למתחם האימונים.

מי שעוד צפוי להגיע לאימון הוא אדי גוטליב. באימון האחרון של הקבוצה בסיום העונה האחרונה, בשיא הלחץ של מאבקי ההישרדות, הבלם התעמת פיזית עם אחד האוהדים וספג קללות מאוהדים נוספים. למרות שהוא צפוי להימכר בתקופה הקרובה לקבוצה אחרת, הוא יפתח את העונה עם האדומים. בהפועל אגב אין ההיערכות מיוחדת בעניין זה.

אתמול ערכה הקבוצה בדיקות מקיפות לשחקנים עם עזרים רפואיים מתקדמים ובמהלכן התגלה כי החלוץ דנילו, שחתם לאחרונה על חוזה בקבוצה, יצטרך לעבור בדיקת אקו לב. לא ברור כרגע אם מדובר בממצא קריטי מבחינתו של הברזילאי, או שמא רופא הקבוצה רוצה לנקוט במשנה זהירות לגביו. בנוסף, לא ברור אם החלוץ יגיע היום לאימון.

עוד בנושא

החלוץ הברזילאי דנילו חתם בהפועל תל אביב: "בא לתת את המקסימום"
ליגה לאומית: הפועל תל אביב תפתח מול ראשון לציון
לאומית: הפועל חדרה סיכמה עם סמיר באירקטרביץ', בני לוד צירפה שני שחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully