וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל חדרה סיכמה עם סמיר באירקטרביץ', בני לוד צירפה שני שחקנים

העולה החדשה תצרף את הקשר הבוסני ששיחק בעירוני נשר והפועל פתח תקוה. פיליפ מנה ומוחמד אבו אל היג'א חתמו בשורות בני לוד. שגיב כהן עבר להפועל רמת גן, גם מרמורק ונשר התחזקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחקו יחד בראשון לציון. פיליפ מנה ומוחמד אבו אל היג'א/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל חדרה, העולה החדשה לליגה הלאומית, הגיעה היום (ראשון) לסיכום עם הקשר הבוסני סמיר באירקטרביץ', ששיחק בעונה שעברה במדי עירוני נשר והפועל פתח תקוה. בנשר הספיק הקשר בן ה-30 לכבוש שער אחד ב-17 משחקים ואצל המלאבסים הוסיף שני שערים באותה כמות משחקים. באירקטרביץ' אמור להגיע לישראל בימים הקרובים ויצטרף לאימוני הקבוצה. פרט אליו אמורים להצטרף לאימונים השבוע מספר זרים שיגיעו להיבחן.

יו"ר הפועל חדרה אולגה, אורן גולן: "סמיר הוא חיזוק איכותי מאוד. מדובר בשחקן מנוסה שכבר מכיר את הליגה הלאומית, מכיר את המנטליות בישראל ויהווה עוגן משמעותי במרכז השדה שלנו".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול
ריאן טוען: לא זומנתי לאימונים עם הזרים. חיפה: הוא קיבל הודעה
איזי שרצקי: "אני רודף אחרי חיים סילבס כבר שלוש שנים"

* בני לוד החתימה את פיליפ מנה ומוחמד אבו אל היג'א, בוגרי מחלקת הנוער של הפועל תל אביב ששיחקו יחד בהפועל ראשון לציון בעונה שעברה. מנה, הקשר בן ה-26, חוזר ללוד אחרי שלבש את מדיה ב-2015/16, ואליו כאמור הצטרף המגן בן ה-22. השניים חתמו באמצעות סוכנם בועז גורן.

* גם מכבי הרצליה הודיעה על החתמת שחקן חדש, המגן השמאלי מוחמד הנדי מהפועל עפולה. הרצליה החתימה בשבוע שעבר את רוקאס סטנולביצ'יוס, ערן רוזנבאום ורז שטיין.

* הקשר שגיב כהן, שהגיע בעונה שעברה להרצליה מהפועל פתח תקוה, עבר להפועל רמת גן וחתם על חוזה לעונה אחת.

* הפועל מרמורק החתימה את אסף לוי, הבלם בן ה-20 של מכבי פתח תקוה, ששיחק בעונה שעברה בגביע הטוטו במדי הקבוצה הבוגרת וגם בליגה לנוער.

* עירוני נשר צירפה את אהוד מערבי, קשרה האחורי של עירוני טבריה ולשעבר בעירוני קרית שמונה, וכן את הקשר שלומי מראד, ששיחק בעונה הקודמת באסי גלבוע והפועל איכסל מליגה א' צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully