וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן טוען: לא זומנתי לאימונים עם הזרים. חיפה: הוא קיבל הודעה

2.7.2017 / 10:51

המתיחות בין הצדדים נמשכת: במועדון טענו כי השחקן זומן לאימונים. פרקליטו הגיב: "הדברים אינם דברי אמת". ההתכתבות בין הצדדים בפנים. במועדון מאשרים: ארמנדו סאדיקו שוב מועמד

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. טל לוי
הסכסוך נמשך. ריאן/טל לוי

אחרי שהודיעה אתמול כי איסמעיל ריאן מסרב להתאמן עם הזרים ואלון תורג'מן, מגיעה התגובה מצדו של השחקן. ריאן טוען, באמצעות פרקליטו עו"ד רועי רוזן, כי מכבי חיפה לא זימנה אותו לאימונים וממשיכה להתעלם ממנו. בסביבתו הבהירו כי הוא מתכוון להגיש את התביעה נגד המועדון, זאת בטענה לאי תשלום חלק מהמענקים. עו"ד רוזן מסר הבוקר: "הדברים המפורטים בהודעת המועדון, בכל הנוגע לריאן, אינם דברי אמת". כזכור, בחיפה הבהירו אתמול כי השחקן מסרב להגיע לאימונים.

במכבי חיפה הגיבו הבוקר לדבריו של רוזן: "הגיע הזמן להפסיק לייצר כותרות לשם כותרות. ריאן שחקן שלנו ונדאג לו לכל צרכיו". יש לציין כי ב-25 ליוני השחקן קיבל הודעה שאם הוא מעוניין לקבל מסגרת אימונים עליו לפנות למועדון. שם טוענים כי "השחקן לא הגיב".

בתוך כך, בשוויץ מדווחים כי החלוץ ארמנדו סאדיקו מתקרב למכבי חיפה. במועדון טוענים כי החלוץ, שרק לפני שלושה שבועות כבש צמד במדי אלבניה מול ישראל, הוצע לקבוצה וירד מהפרק אך הוא שוב נמצא בתוכניות וזאת אחרי שהמו"מ עם החלוץ הצ'כי פקהארט לא הבשיל. יש לציין כי כרגע מדובר במגעים ראשוניים בלבד אך אין כל סיכום או התקרבות ממשית בין הצדדים.

במועדון מנסים להגיע לסיכום סופי עם מארק ואליינטה, שכבר סיכם את תנאיו בא.א.ק אתונה. השחקן רוצה מאוד לשחק אצל המאמן מנולו חימנס שאימן אותו בעבר בסביליה ונראה שסגר את התנאים בקבוצה היוונית, אך קודם לכן הוא צריך להגיע להסכם עם הירוקים. גם אוביידו נמצאת בתמונה, אך נראה כי ההצעה הכספית שלה נמוכה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכתבות הוואטסאפ בין הצדדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחיפה מעדיפים שהשחקן יקבל פיצוי חד פעמי תמורת עזיבה ובינתיים מעמידים לרשותו את מתקן האימונים וצוות מקצועי. ואליינטה ינחת היום בישראל, כשחיפה הודיעה גם לשלושת הזרים האחרים (גם אייולפסון, ואצק ועזמי ינחתו היום) כי לאחר הבדיקות שיעברו היום עליהם להתייצב מחר לאימון בחדר הכושר בשעת הצהריים. במועדון הבהירו להם כי הם לא יתאמנו על הדשא בשעות הצהריים, וכי אימוני הצהריים יהיו רק בחדר הכושר, זאת בשל החום הכבד. ביום שלישי ורביעי הם יגיעו לאימון בוקר ובחמישי שוב יערכו אימון בחדר הכושר. אלון תורג'מן יצטרף אליהם.

גיא לוזון ממשיך בחיפושים אחר מגן ימני. אחרי שהחתימה את אליסון דוס סנטוס וגיורגי קוסטדינוב, חיפה תנסה להחתים שלושה זרים נוספים שיצטרפו גם לגארי קגלמאכר: מגן ימני, שחקן כנף וחלוץ. לגבי עמדת המגן, כזכור, שחקנה של אלקורקון פדריקו וגה הוא אחד המועמדים. "גיא ראה אותו. הוא שחקן שיודע לעשות התקפה וזה הסגנון שהוא מחפש. יש לנו עוד כמה מגנים על הפרק", הסביר אתמול גורם במועדון. אדי גוטליב יגיע רק אם הפועל תל אביב תפחית בשני שליש את המחיר שהיא דורשת עליו.

ביום שלישי ושישי תארח הקבוצה שני משחקי אימון, מול הפועל אשקלון והפועל עכו. גיא לוזון החליט לסגור את האימונים לקהל. לקראת פתיחת העונה, חיפה קיבלה הודעה מההתאחדות לפיה עמית זנטי מורחק משני המשחקים הראשונים בעקבות האדום השני שקיבל בעונה שעברה במחזור הסיום של הליגה. אייולפסון, שלא נמצא בתכניות, מורחק מהמשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully