וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני רודף אחרי חיים סילבס כבר שלוש שנים"

2.7.2017 / 16:20

עירוני קרית שמונה פתחה באופן רשמי את עונת 2017/18. הבעלים הוסיף: "התחזקנו השנה בצורה מאוד רצינית". המאמן החדש, חיים סילבס, הוסיף: "יש כאן מועדון ששואף להגיע הכי רחוק שאפשר"

צילום: סוכנות ג'יני עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה פתחה היום (ראשון) באופן רשמי את עונת 2017/18 בליגת העל, בה היא מקווה לחזור לפלייאוף העליון אחרי שנתיים. השינוי הגדול אצל המדורגת שביעית בעונה הקודמת התבצע על הקווים, כאשר חיים סילבס ששיחק בקבוצה בעבר, חזר אליה כמאמן לאחר תקופה מוצלחת בהפועל רעננה. מאוחר יותר תערוך הקבוצה את אימון הפתיחה שלה.

בעלי הקבוצה, איזי שרצקי, אמר במסיבת העיתונאים: "היום זה יום משמח, כי אהוד אולמרט יצא מהכלא. הוא עזר לנו מאוד בהקמת האצטדיון. אנחנו מתחילים שנה חדשה. העונה שעברה הייתה לא טובה לטענת כולם, וגם אני חושב שנכשלנו. התחזקנו השנה בצורה מאוד רצינית עם זרים מצוינים שעלו הרבה מאוד כסף. קנינו שני שחקנים ישראלים ממכבי חיפה, שובל גוזלן ואיאד אבו עביד. אנחנו נתחזק בשחקן נוסף, קשר אחורי".

על צוות האימון החדש: "אני מכיר טוב את המאמן החדש ואת עוזר המאמן. חיים סילבס ויניב לביא שיחקו פה והם משפחה. אני רודף אחרי חיים כבר שלוש שנים. אני קובע מדיניות, הבאתי לברק בכר שחקנים בלי שהוא ידע. אבל אני לא קובע דברים אחרים, אני לא נמצא באימונים. זו אחריות המאמן. ציפיות? יש לי רק מעצמי".

עוד בנושא:

איזי שרצקי מימש את האופציה: שובל גוזלן חתם לשלוש שנים בעירוני קרית שמונה
היכרות ראשונה עם מרכוס דיניז ונייג'ל האסלביינק שחתמו בעירוני קרית שמונה

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הבמה שלו. איזי שרצקי במסיבת העיתונאים/סוכנות ג'יני

חיים סילבס הוסיף: "אני והצוות שלי נרגשים לבוא לעבוד בקרית שמונה. חשוב לי שתדעו שלמרות האכזבה מהעונה שעברה, יש כאן מועדון ששואף לרוץ קדימה ולהגיע הכי רחוק שאפשר. אני מקווה שנצליח להעמיד כאן קבוצה חזקה. אני מאוד מרוצה מבניית הקבוצה עד כה, אך יש לנו לא מעט עבודה".

סילבס הספיק לצרף ארבעה זרים חדשים: הבלמים קרלוס קוויאר ומרכוס דיניז, המגן השמאלי מילוש ראדיבוייביץ' והחלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק. כמו כן, איאד אבו עביד הגיע ממכבי חיפה ושובל גוזלן חתם לשלוש שנים אחרי ששיחק בקבוצה כמושאל. קאסיו פרננדס, מאוריסיו, הייטור, עודד אלקיים, אורן ביטון, שלומי אזולאי הקשר, יוגב לרמן ועומר צלישר עזבו.

קרית שמונה תקיים את מחנה האימונים שלה בלאובן, אוסטריה. היא תצא למחנה ב-13 ביולי ויומיים לאחר מכן תשחק נגד בירמינגהאם מליגת המשנה האנגלית. שני משחקים אימון נוספים יתקיימו בהמשך, וב-24 ביולי תשוב הקבוצה ארצה.

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מועדון ששואף לרוץ קדימה. חיים סילבס/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully