וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שובל גוזלן חתם לשלוש עונות

30.6.2017 / 11:17

אחרי ששרצקי מימש את אופציית רכישתו ממכבי חיפה בתום העונה, החלוץ חתם על חוזה ארוך טווח וישתף שוב פעולה עם חיים סילבס שאימן אותו ברעננה: "מודה על האמון, מבטיח להחזיר על המגרש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשאר בצפון. שובל גוזלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עירוני קרית שמונה ממשיכה להתחזק: הקבוצה החתימה היום (שישי) לשלוש עונות את החלוץ שובל גוזלן. כזכור, בסוף העונה שעברה איזי שרצקי מימש את האופציה לרכישתו החלוץ ששיחק בעונה שעברה כמושאל ממכבי חיפה וכעת הוא ימשיך לשתף פעולה עם חיים סילבס שאימן אותו בהפועל רעננה.

סילבס בונה על גוזלן כחלוץ המרכזי שלו ומשוכנע שהוא יהפוך לאחד ממבקיעי השערים הבולטים בליגה. גוזלן, שכיכב בקבוצות הנוער של מכבי חיפה, הושאל להפועל תל אביב ב-14 ביולי וכבש במדיה שלושה שערים ב-16 הופעות. בינואר 2015 הוא הושאל שוב לרעננה ותחת חיים סילבס הוא הבקיע שבעה שערי ליגה ב-15 הופעות. גוזלן שיחק גם בכל נבחרות הנוער של ישראל וברעננה מקווים שהוא יהיה המוציא לפועל העיקרי. גוזלן ישתף פעולה בהתקפה עם אחמד עאבד שנשאר בסופו של דבר ועם החלוץ ההולנד נייג'ל האסלביינק שחתם לשלוש שנים בקבוצה בתחילת החודש.

"אני מודה לגלעד קצב על הליווי ולמועדון עירוני קרית שמונה על האמון, מבטיח לעבוד קשה ולהחזיר על המגרש", אמר גוזלן אחרי החתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully