וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פתחה עונה, מוטי איוניר: "באנו לעלות ליגה". גוטליב עובר לרוסיה

הפועל תל אביב ערכה מסע"ת לפתיחת העונה. המאמן: "היה ברור שהקבוצה תעבור שינוי, מקווה שלא הביאו אותי עם ציפייה שיגידו לי מה לעשות". כ-1,000 אוהדים הגיעו לאימון הבכורה ופרצו לכר הדשא. נסגרה עסקת העברתו של הבלם אדי גוטליב לאופה הרוסית: "מתרגש"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב, שירדה בתום העונה החולפת לליגה הלאומית לאחר קרוב לשלושה עשורים בליגה הבכירה, מתחילה הערב (שלישי) את מה שהיא מקווה שתהיה עונתה היחידה בליגת המשנה. האדומים קיימו מסיבת עיתונאים בה הוצגו שחקני הרכש והחדשים פדרו גלבאן ואריק ינקו. לאחר מסיבת העיתונאים ערכו האדומים אימון ראשון לעונה. כ-1,000 אוהדים הגיעו לאימון ופרצו לכר הדשא מיד עם פתיחתו.

כמו כן, נסגרה היום עסקת העברתו של הבלם אדי גוטליב לאופה מהליגה הרוסית. הבלם שירד ליגה עם הפועל תל אביב ויתר על ההצעה לשלוש שנים שקיבל ממכבי חיפה, לאחר שהקבוצות סיכמו על ההעברה תמורת 500 אלף יורו. הוא יחתום ברוסיה לשלוש עונות, ואמר: "מתרגש מאוד".

עוד בנושא
הפועל תל אביב פותחת את העונה, דנילו יצטרך לעבור בדיקה בליבו
נסגרה עסקת העברתו של הבלם אדי גוטליב לאופה מהליגה הרוסית

האוהדים הגיעו בהמוניהם/ברני ארדוב

המאמן מוטי איוניר התייחס במסיבת העיתונאים לעונה שבפתח: "לא היו שיקולים בכלל. ברגע שהפועל תל אביב פנתה אליי באופן רשמי, קפצתי על זה. הפועל נשארה מועדון גדול והמטרה היא לחזור לליגת העל. לא היה לי בכלל שיקול. אי אפשר לדעת איך העונה תתפתח, אנחנו מקווים לטוב. אם זה לא יהיה זה, אקבל החלטות. אבל זה לא הזמן לדבר על זה".

בנוגע לאופן שבו התפתחה קריירת האימון שלו אמר איוניר: "מכבי תל אביב, עם כל ה'כישלון' שלי, הגיעה לשלב הבתים בליגה האירופית לראשונה. זה לא כישלון. קרו דברים לאחר מכן וזו לא הייתה הצלחה, אבל אי אפשר לקרוא לזה כישלון. היו לי הישגים יפים גם עם הנבחרת הצעירה. העונה בהפועל תל אביב חשובה לגבי העתיד שלי. יש לי פה הזדמנות במועדון גדול, עם סגל מצוין. אם נעמוד במשימה, הדרך שלי תהיה פתוחה להמשך טוב יותר".

איוניר נשאל האם יש בעיה בכך שהוא נחשב למזוהה עם מכבי תל אביב וענה: "זה לא מובן מאליו שאגיע להפועל תל אביב. אבל אני לא מסתכל על זה ככה. זו הפרנסה שלי. המחשבות שלי הן רק על הצלחת המועדון, אבל כל מי שמרגיש משהו זו זכותו".

על הסגל השחקנים: "יש מציאות. שחקנים שהיו פה לא נשארו, היה ברור שהקבוצה תעבור שינוי, הרי לא גירשו את השחקנים מפה. אני מרוצה ממה שעשינו. בעוד כמה ימים נקבל החלטות לגבי עוד זר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב עם פדרו גלבאן. ברני ארדוב
הרבה עבודה לפניהם/ברני ארדוב

היחסים עם בעלי המועדון: "אני מקווה שלא הביאו אותי מתוך ציפייה להגיד לי מה לעשות. בעלים דומיננטי? אני תמיד מוכן לשמוע. בסופו של דבר המאמן מקבל החלטה ואת זה צריך לכבד. אני מקווה שכך יהיה".

לגבי המערך: "מתייחסים לזה שרציתי לשחק בקרית שמונה עם שלושה בלמים כאילו אני היחיד בעולם. יובנטוס וצ'לסי משחקות כך ולקחו אליפות. זו לא שיטה הגנתית. עם שלושה בלמים, למגנים יש חופש פעולה. נתרגל את כל השיטות. אם נראה שמשהו לא עובד, נשנה. הפועל באר שבע יודעת לעשות את זה בצורה מושלמת. היא עוברת משיטה לשיטה תוך כדי משחק וזו גם המטרה שלנו".

לגבי המטרות: "המטרה היא מוצהרת, באנו לעלות ליגה. הושקעו סכומי כסף גדולים. לא יהיה קל וזה המבחן שלנו, גם מבחינת יכולת וגם מבחינת לחץ. כי אתה בא כפייבוריט לכל משחק. יחשבו שאנחנו צריכים לנצח כל משחק וצריך להיות מוכנים לזה".

פדרו גלבאן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הגיע לעזור להפועל תל אביב לעמוד במטרה. גלבאן/ברני ארדוב

על הכושר של הקבוצה: "הכושר בהפועל תל אביב צריך להיות גבוה, כדי שנוכל לשחק משחק שלם ולא רק מחצית. לקחנו בחשבון שרוב הסגל שנמצא פה יוכל להמשיך איתנו גם בעונה הבאה. בבנייה של הקבוצה הדבר הזה נלקח בחשבון".

לאוהדים שלח איוניר מסר: "האוהדים אמורים להיות יתרון. מקווה שיעמדו מאחורינו. גם אוהדים לפעמים מאוכזבים. הם התאכזבו מהירידה, אך המטרה היא שנהיה ביחד. אני לא מתעסק במנויים, אבל אני מקווה שתהיה מכירה טובה ויהיו לנו הרבה אוהדים".

לגבי קידום שחקנים צעירים: "זה לא העניין. אם יש שחקן טוב, לא מעניין אותי אם הוא בן 18, 19 או 29. מי שטוב משחק. אבל נשמח לשתף גם שחקנים צעירים".

איוניר נשאל האם ימשיך לעבוד כפרשן ואמר: "אני לא הולך להיות פרשן. נשאר לי רק משחק אחד ולאף אחד לא יהיה מה להגיד".

מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב עם אריק ינקו. ברני ארדוב
איוניר וינקו במסע"ת/ברני ארדוב

הרכש מבני יהודה פדרו גלבאן התייחס למעבר מהזהובים לאדומים. לדבריו: "כמו שאני תמיד אומר, באתי להפועל לעשות את המיטב, באתי לעשות את מה שאני יודע. אני מאוד שמח ואעשה מה שצריך. סיימתי בבני יהודה בצורה טובה, דיברתי עם ברק (אברמוב) וזה לא הסתדר עם בני יהודה ואני מאחל להם כל טוב. עכשיו כולי בהפועל תל אביב ואני מאוד שמח".

על המטרות העונה אמר גלבאן: "כמו שמוטי המטרה היא לחזור לליגת העל ואנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להשיג את זה".

שוער הרכש מהפועל רעננה אריק ינקו הוסיף: "אני מאוד מתרגש. רציתי את זה כל החיים שלי. כל החיים שלי חלמתי על הרגע הזה. הייתי שוער שלישי פה בליגת האלופות וכשקראו לי באתי. שמח שהבעלים החליטו להאמין בי.

ינקו סיכם ואמר: "אני מאוד מקווה שנעשה את זה. הולכים למסע קשה. שיחקתי בלאומית. אני יודע מה זה. אנחנו נצטרך את הקהל איתנו. שכמה שיותר יבואו לתמוך בנו. הציעו לי הצעות ביותר כסף, אבל שמח שבאתי לפה. אני כבר רוצה להתחיל לשחק ולהראות שאני שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully