וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה עסקת העברתו של הבלם אדי גוטליב לאופה מהליגה הרוסית

הבלם שירד ליגה עם הפועל תל אביב ויתר על ההצעה לשלוש שנים שקיבל ממכבי חיפה, לאחר שהקבוצות סיכמו על ההעברה תמורת 500 אלף יורו. הוא יחתום ברוסיה לשלוש עונות ויצטרף לקבוצה שסיימה שביעית אשתקד

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

נסגרה עסקת העברתו של הבלם אדי גוטליב לקבוצת אופה הרוסית תמורת 500 אלף יורו. השחקן, שירד ליגה עם הפועל תל אביב, מחזיק בדרכון רוסי ולא ייחשב כזר. הוא מצטרף לקבוצה שסיימה אשתקד במקום השביעי בליגה הרוסית ומשחקת באזור הרי אוראל. מדובר באזור שכ-70 אחוז מאוכלוסייתו מורכב ממוסלמים סונים. מאמן הקבוצה הוא שחקן העבר של זניט סנט פטרסבורג וצסק"א מוסקבה, סרגיי סמאק. הקבוצה נוסדה רק ב-2010 ומשחקת בליגה הבכירה שלוש שנים בלבד.

גוטליב אמר לאחר הסיכום: "שמח ומתרגש להתחיל פרק חדש בקריירה. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל להפועל תל אביב לחזור במהרה אל ליגת העל. שם מקומה".

גוטליב ויתר על ההצעה ממכבי חיפה, זאת לאחר שהירוקים סיכמו עם הפועל תל אביב על העברתו. לוואלה! ספורט נודע כי האחים ניסנוב הסכימו להפחית את דרישתם על הבלם, בעוד חיפה העלתה את ההצעה, מה שהעביר את הכדור לגוטליב, שקיבל הצעה לשלוש שנים והחליט שלא לקחת אותה ובמקום, לעבור לרוסיה.

גוטליב, 24, שיחק בעבר במחלקת הנוער של מכבי חיפה. את קריירת הבוגרים הוא החל בהפועל עכו. ביוני 2015 הוא חתם לשנתיים, עם אופציה לשלוש שנים נוספות, בהפועל תל אביב. בינואר 2017, לאחר שנכנסה להליך פירוק, גוטליב ביקש לעזוב ובתום הליך בוררות נקבע כי הוא נשאר בקבוצה וחזר לסגל. הקבוצה ירדה ללאומית וגוטליב הודיע כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון. לגוטליב 16 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של ישראל.

עוד בנושא:

מנגינת המנודים: בלוג הקיץ על התופעה שמכבי חיפה מתעקשת להנציח
מוטי איוניר: "המטרה של הפועל תל אביב היא לעלות ליגה"
"מבקש לבצע חקירה מקיפה לגבי מעורבותו של דודו דהאן בהפועל עכו"

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
דרך חדשה. גוטליב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully