וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוקס" סיימה את ההתקשרות עם מכבי תל אביב, מייקל רול חתם

2.7.2017 / 14:29

חברת האופנה, ששימשה כספונסרית הראשית של הצהובים בשנתיים האחרונות ושילמה למועדון כמיליון דולרים וחצי לעונה, לא תמשיך. גארד בשיקטאש יהיה החיזוק הזר הראשון, הודעה רשמית צפויה בימים הקרובים

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

במכבי תל אביב שוקדים הקיץ על מהפכה ניהולית ומהפכה מקצועית, וכנראה ייאלצו לעבור גם מיני מהפכה מיתוגית. חברת האופנה "פוקס", ששימשה כספונסרית הראשית של הצהובים בשנתיים האחרונות, החליטה להפסיק לתמוך במועדון ולסיים את ההתקשרות.

כעת, נוסף על הגירעון ממנו סובלים במכבי בעקבות העונה החולפת, הם ייאלצו לחפש גם מאמץ ראשי חדש. "פוקס" שילמה כמיליון דולרים וחצי לעונה עבור הסכם החסות. במסגרת החוזה, הלוגו של החברה נישא בחזית גופיות השחקנים, והיא מותגה גם כחלק מהשם הרשמי של מכבי.

עוד בנושא

מתי קומאטוס חוזר? תכנית הקאמבקים ההזויה של מכבי תל אביב
שיאנית העולם בהחזרת מאמנים: יוסיפון על מפלצת הקאמבקים
טייריס רייס סגר עקרונית במכבי תל אביב, כרם משעור על סף סיכום

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר לא ביחד. שחקני מכבי תל אביב עם הכיתוב של פוקס/ברני ארדוב

במשך כ-40 שנים נדמה היה שהקשר היציב ביותר בספורט הישראלי הוא בין מכבי תל אביב לבין המאמצת המיתולוגית שלה, "עלית", אולם ב-2008 תמה ההתקשרות בין הצדדים. את מקומה של חברת הממתקים תפסה "אלקטרה", ששימשה כנותנת החסות של הצהובים במשך שבע שנים עד הגעתה של "פוקס".

במכבי החלו להיערך בשלושת הימים האחרונים למציאות החדשה, ובהודעות הרשמיות שהוציאו בנוגע להחתמתו של עוזר המאמן טל בורשטיין ולשחרורו של הקפטן גיא פניני כבר נעדר שמה של "פוקס" משם הקבוצה.

אסי ויזל מנכ"ל פוקס מוסר: "טרם התקבלה החלטה בנושא. אנו נפרסם הודעה רשמית ברגע שתתקבל ההחלטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מייקל רול. AP
הזר הראשון בצהוב? מייקל רול/AP

מייקל רול (30, 1.97), גארד/פורוורד אמריקאי, הוא הזר הראשון שמצטרף למכבי תל אביב לקראת העונה החדשה. שחקנה של בשיקטאש ניצל את אופציית היציאה שלו והודיע לסגנית אלופת טורקיה כי לא יישאר וחתם בשורות הצהובים.

רול, שחקן התקפה סולידי, שניחן ביכולת קליעה ומסוגל להפעיל את שחקני הפנים אך לוקה במשחק ההגנה שלו, היה אחד השחקנים הבולטים בבשיקטאש בעונה החולפת והעמיד ממוצעים של 11.1 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק בדרך לקמפיין המפתיע בזירה המקומית, שנעצר רק בהפסד לאלופת אירופה פנרבחצ'ה בגמר הפלייאוף. בליגת האלופות של פיב"א הגיעו הטורקים לשמינית הגמר, כשרול רושם 11.8 נקודות (43 אחוזים לשלוש), 2.5 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים.

רול יתפוס את מקומו של די.ג'יי סילי כגיבוי מהספסל בקו האחורי. אף שנולד בקליפורניה, למד ושיחק באוניברסיטת UCLA (ולא נבחר בדראפט 2010), הוא מגיע עם אזרחות מעט לא רגילה לשחקן בליגה הישראלית: לפני שנתיים קיבל דרכון טוניסאי, והוא משחק במדי נבחרתה. ב-2015 זכה עם טוניסיה במדליית הארד באליפות אפריקה, והוא אמור להופיע איתה בטורניר גם הקיץ.

בשבע השנים האחרונות רול שיחק בשבע קבוצות שונות באירופה (ארבע בטורקיה, שתיים בספרד ואחת בבלגיה). הבכירה שבהן הייתה באסקוניה, אבל הקדנציה שלו במדיה הייתה קצרה. הוא הצטרף אליה לקראת משחקי הפלייאוף בעונה שעברה, בעקבות פציעתו של יאקה בלאז'יץ', ובשבע הופעות תרם 4.3 נקודות לערב. הייתה לו גם עונה אחת ביורוקאפ, ב-2013/14 עם סראגוסה, ובדומה לקמפיין האחרון שלו עם בשיקטאש בצ'מפיונס - גם המסע האירופי הזה הסתיים בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully