וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מכבי תל אביב יודעת שעטר לא ישוחרר". טוני המליץ על מגן

28.6.2017 / 9:27

סגנית האלופה קיבלה מסר מהירוקים. אחרי דוס סנטוס וקוסטדינוב: לוזון רוצה להחתים מגן וחלוץ עד המחנה, פדריקו וגה הארגנטינאי שסיים חוזה הומלץ על ידי הספרדי. כ-1,600 מנויים נמכרו

האתר הרשמי של מכבי חיפה

המנהל הספורטיבי טוני לא הגיע למכבי חיפה ויישאר בחטאפה בתפקיד ניהולי, אבל ברשימה של גיא לוזון עדיין מופיעים כמה מגנים ימניים עליהם המליץ בעבר. אחד מהם הוא המגן הימני הארגנטינאי פדריקו וגה (24). שחקנה של אלקורקון מליגת המשנה בספרד מסיים חוזה בקיץ הנוכחי, אחרי שנתיים בקבוצה. וגה נטל חלק בשני משחקים באליפות של ריבר ב-2014, משם נמכר לספרד. טוני המליץ למאמן להחתים את השחקן שלא מחזיק בחוזה, בהתאם למדיניות של המועדון לאתר שחקנים חופשיים.

לוזון מחפש מגן ימני שמסוגל לתרום למשחק ההתקפה של הקבוצה, כשאחת המטרות היא להחתים שחקן שמסוגל להשתלב במערך של שלושה בלמים. הקשר עם פלוריאן קליין נותק שלשום, משום שבמועדון שום הבהירו שלא ישלמו לו 400 אלף יורו. לוזון רוצה להחתים גם חלוץ זר עד המחנה. המטרה היא להנחית בישראל זר מוכר ברמה גבוהה. "מכבי חיפה לא רוצה לאכזב את האוהדים שלה. לא נשארו המון אופציות בשוק הישראלי. היא רוצה להביא שחקן בעל שיעור קומה, כזה שיסייע לקבוצה וגם ימכור מנויים", סיפר סוכן שחקנים שעובד בשיתוף פעולה עם המועדון.

עוד בנושא

בעקבות עזיבת בן חיים: מכבי תל אביב חזרה לאופציית מאור בוזגלו
מכבי חיפה מנסה למכור את קמיל ואצק לביאליסטוק, אקפאי בדרך לזלין
איסק קואנקה צפוי להצטרף להפועל באר שבע בימים הקרובים

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר, מול שחקן מכבי תל אביב, אלי דסה. יוסי ציפקיס
לא תהיה פניה? אלירן עטר/יוסי ציפקיס

מחנה האימונים של מכבי חיפה נמשך, ללא ארבעה הזרים ששוחררו מהקבוצה, אבל עם אלירן עטר. כזכור, אתמול אמרו במועדון שעטר יישאר גם בעונה הבאה ואין כוונה לשחרר אותו. "מכבי תל אביב לא יכולה לפנות אלינו כי היא יודעת שעטר נשאר בקבוצה", אמרו במועדון, והעבירו מסר תקיף לסגנית האלופה. אובונג אקפאי מתלבט בין זלין הצ'כית לבין הישארות בסלובן ליברץ ומי שתקבל החלטה בעניין הוא המועדון עצמו שנמצא במגעים עם הקבוצות. לגבי קמיל ואצק שמחזיק בהצעה מפולין, במועדון מקווים שיוכלו למכור אותו לפני שיגיע לישראל. יניב בריק ואיסמעיל ריאן מחפשים קבוצות.

אתמול ערכה הקבוצה ערב גיבוש בנוכחות הצוות המקצועי והשחקנים. מכירת המנויים נמשכת. עד אתמול, בתוך פחות מיממה, נמכרו כ-1600 מנויים. עד ה-18 ביולי, כך מעריכים במועדון, יימכרו רוב המנויים משום שאז יסתיים המועד בו ניתן לחדש את המנוי במחיר מוזל. מחנה האימונים המקוצר בכפר גלים יסתיים מחר. השחקנים יקבלו יומיים חופש, וישובו ביום ראשון לאימונים. ביום שני הבא, ה-10 ביולי, תמריא הקבוצה אחר הצהריים למחנה בפולין.

עוד באותו נושא

הקיץ של יענקל'ה: בלוג הקיץ על החלון הקריטי עבור שחר ומכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully