וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה "לחסוך" את שכר הזרים: כ-1.2 מיליון יורו לעונה

27.6.2017 / 16:50

ואליינטה ואייולפסון ינחתו בארץ וידרשו להתאמן במסגרת הקבוצה. ניסיון למכור את ואצק לביאליסטוק, אקפאי בדרך לזלין הצ'כית. דוס סנטוס יעיד בבוררות לטובת הקבוצה. החלה מכירת המנויים, 650 נמכרו בשעה הראשונה

האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה לערוך את מחנה האימונים המקוצר שלה, שיימשך עד יום חמישי, בכפר גלים. המאמן גיא לוזון לא עורך אסיפות בשלב זה ומתמקד בעיקר באימוני כושר. הקשר גיורגי קוסטדינוב שכבר נחת בישראל החל להתאמן עם הקבוצה, כשגם אופיר מזרחי הצטרף. גם שחקני הרכש הישראלים האחרים, עומרי בן הרוש וגל אלברמן, מתאמנים. מבין ארבעת הזרים ששוחררו - פיטים עזמי, קמיל ואצק, מארק ואליינטה והולמאר אייולפסון, אמורים לנחות השניים האחרונים עד תחילת השבוע בישראל וידרשו להתאמן במסגרת הקבוצה.

במועדון ישנו ניסיון לחסוך לפחות את עלות שכרם, כ-1.2 מיליון יורו נטו לעונה, מתוך שנחה שלא יוכלו להחזיר את ההשקעה ברכישת כרטיסם בטווח הקצר, השקעה של מעל שני מיליון יורו. כזכור, אתמול התברר כי במסגרת המדיניות הכלכלית של יעקב שחר, הבעלים בוחן היטב הצעות על שחקני רכש שמחזיקים בחוזה. עד כה הגיעו חמישה שחקנים למכבי חיפה, כולם ללא דמי מעבר (אופיר מזרחי לא הגיע כשחקן חופשי, אך עבר תמורת איאד אבו עביד).

במועדון החליטו להשאיל שוב את אובונג אקפאי, שעשוי לעבור מסלובן ליברץ לזלין הצ'כית. כמו כן, במועדון מנסים למכור את קמיל ואצק לאחת מקבוצות הליגה הפולנית שמעוניינת בו, בניהן יגולינה ביאליסטוק, מה שמונע ממנו לנחות בינתיים בישראל. אתמול פרסמנו כי צ'כי אחר, חלוץ א.א.ק אתונה תומאש פקהארט, לא יגיע לקבוצה ולכן המאמן בודק אופציות אחרות לתפקיד הזה. כזכור, פקהארט היה אמור לנחות מחר (רביעי) בישראל אולם בינתיים ביטל את הגעתו. "יש מספיק חלוצים טובים, אנחנו בוחנים עוד מועמדים ובקרוב תתקבל החלטה", אמרו אתמול בחיפה.

עוד בנושא:

אופיר מזרחי חתם, קינן ולויטה האריכו חוזים. פקהארט מתרחק
המדיניות החדשה של יעקב שחר: דיון מעמיק על שחקנים תחת חוזה
"טוני נתן סטירה למכבי חיפה". ריאן: "מתעמרים ומתעללים בי"

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
בכרמל לא אוהבים את ההתעסקות בו. אלירן עטר/שלומי גבאי

אחרי החתמת אליסון דוס סנטוס וההחלטה להשאיר את גארי קגלמאכר, גיא לוזון רוצה לצרף עוד שני זרים עד מחנה האימונים: מגן ימני וחלוץ, ומאוחר יותר יבחן אפשרות לצרף זר שישי, כנראה שחקן כנף. הקשר עם פלוריאן קליין שוב נותק, מאחר ובמועדון מסרבים לתת לו את השדרוג שהוא מבקש, ולכן לוזון בוחן מגנים ימניים נוספים. לגבי אליסון דוס סנטוס, שהבוררות בעניינו כבר החלה, במועדון מבהירים כי הוא ישחק בכל מקרה במכבי חיפה בעונה הבאה ומבדיקה שערכו אין כל עילה לפיצוי משום שלא נקבעו פרטים מהותיים ולא נחתם כל הסכם מחייב בין השחקן ללוזונים. דוס סנטוס בעצמו מתכוון להעיד לטובת הקבוצה.

בחיפה לא אוהבים את ההתעסקות בנושא באלירן עטר. לגורמים במועדון הגיע מידע לפיו בכיר במכבי תל אביב שוחח לאחרונה עם עטר, אך מקורבים לעסקה טענו כי מדובר בשיחה ידידותית שאינה נוגעת לעתידו במועדון. "צריך לזכור שעטר תחת חוזה. באופן טבעי כולם מדברים עליו בעקבות עזיבת בן חיים, אבל הוא לא ישוחרר ממכבי חיפה", הבהירו. אותו מקורב לעסקה טוען כי רק הצעה רשמית בגובה של 1.5 מיליון יורו עשויה לשנות את דעתו של שחר בעניין. אחרי החתמת דקל קינן ואוהד לויטה, במועדון ייפגשו עם גילי ורמוט בניסיון לסכם סופית את הארכת חוזהו בעונה נוספת, עד קיץ 2019.

המועדון החל הבוקר (שלישי) את מכירת המנויים לעונה הקרובה. בשונה משנים קודמות, העונה גם הקהל הרחב יוכל לרכוש מנויים החל מהיום הראשון, ולא רק בעלי המנויים. מחירי המנויים למחדשים לא יעלו העונה. בעלי מנויים יוכלו לחדש אותם עד ה-18 ביולי, יומיים לפני סיום מחנה האימונים של הירוקים בפולין. מחירי המנויים העונה נעים בין 690 שקל ליציע הצפוני העליון או התחתון (למנויים חדשים: 750 שקל). מנוי ליציע המשפחות (למחדשים) ינוע בין 690-800 שקל, למזרחי 1,250 שקל, ליציע הכסף ינוע המחיר בין 1,350-3,000 שקל. מנוי ליציע הזהב יעלה 3,100-3,900 שקל, בהתאם למיקום. במועדון מקווים למכור לפחות 17 אלף מנויים העונה, כמות ממוצעת ביחס לשנתיים האחרונות. בשעה הראשונה נמכרו 650 מנויים. יש לציין כי במהלכה השרתים קרסו כתוצאה מעומס. במועדון מצפים למכור אלפי מנויים עד סוף השבוע.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: אופיר מזרחי חתם, קינן ולויטה האריכו חוזים. פקהארט מתרחק

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
מכירת המנויים החלה. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully