וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אופיר מזרחי חתם, קינן ולויטה האריכו חוזים. פקהארט מתרחק

26.6.2017 / 13:20

קשרה של קרית שמונה עבר רשמית בטרייד תמורת כרטיסו של אבו עביד. החלוץ הצ'כי הקפיא את הגעתו לישראל. בשלישי תחל מכירת המינויים לעונה הקרובה, משה כחלון רכש את המנוי הראשון

האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה החתימה היום (שני) באופן רשמי את הקשר אופיר מזרחי, שכבר סיכם אתמול לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, מכבי חיפה לא שילמה כסף עבור אופיר מזרחי והעבירה את כרטיסו של אבו עביד בתמורה לקרית שמונה. איל ברקוביץ' יקבל כ-210 אלף שקלים כחלק מהעסקה.

"גאה ומאושר לחתום במועדון גדול כמו מכבי חיפה. רגע חשוב מאוד בקריירה שלי, מדובר באתגר גדול ומצפה לי הרבה עבודה. נעשה הכל לשמח את הקהל ולגרום לו לגאווה", כך אמר מזרחי לאתר הרשמי.

מזרחי (23, 1.78 מטר) גדל בנוער של היריבה העירונית, הפועל חיפה, ממנה עבר ב-2008 לנוער של מ.ס. נשר של איל ברקוביץ' ומשם נמכר לעירוני קרית שמונה, שם גם עלה לבוגרים ב-2012 ושיחק במשך ארבע עונות, במהלכן רשם 108 הופעות וכבש 24 שערים. בעונה החולפת שיחק בלוגאנו השוויצרית. בשוויץ רשם מזרחי 22 הופעות (10 מהן בהרכב) וכבש שער אחד בלבד, הוא היה שותף לעונה די מוצלחת בה סיימה קבוצתו במקום השלישי.

עוד בנושא:

הקיץ של יענקל'ה: בלוג הקיץ על החלון הקריטי עבור שחר ומכבי חיפה
מכבי פתח תקוה ערכה את אימון הפתיחה. רפואה: "עונה גדולה לפנינו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזק את חיפה. מזרחי במדי לוגאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, הקבוצה האריכה באופן רשמי את חוזהו של הבלם הוותיק דקל קינן ושל השוער אוהד לויטה. קינן חתם לעונה נוספת ויסגור בקיץ הבא 14 עונות במועדון הירוק בעוד שלויטה חתם לעוד שנתיים ויפתח את עונתו הרביעית בירוק.

קינן התראיין לאתר הרשמי לאחר החתימה: "גאה להמשיך ולשחק בבית שלי, מכבי חיפה. אנחנו בתחילת ההכנות לקראת העונה הקרובה ובשל העונות הקודמות האתגר העונה יהיה גדול". הבלם המשיך ואמר: "חוויתי עם מכבי חיפה עונות נפלאות שכללו תארים ואעשה הכל כדי שאני, חבריי לקבוצה ובייחוד הקהל נחווה שוב את ההרגשה המדהימה הזו. כעת, הדבר הכי חשוב הוא לעבוד קשה, להתחזק להתגבש ולהגיע לעונה הקרובה ברמת מוכנות גבוהה".

אוהד לויטה, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במכבי חיפה לשנתיים נוספות. בעונה האחרונה סבלתי מפציעה ואני נחוש לחזור ולשחזר את היכולת טרם אותה הפציעה. אני מודה על האמון של המועדון ואעשה הכל להצלחתו".

מי שבינתיים מתרחק ממכבי חיפה הוא החלוץ תומאש פקהארט. הצ'כי שסיים חוזה בא.א.ק אתונה אמור היה להגיע להתרשם מהמועדון ומהעיר, אך בסופו של דבר הודיע כי לא ינחת בישראל והוא מבקש לשקול מחדש אם הוא בכלל מעוניין להגיע. "כרגע הוא לא מגיע ורוצה לשקול את העניין מחדש", הסביר גורם המעורב בעסקה. "יכול להיות שהוא לא מתאים למנטליות הישראלית. לא בטוח שכרגע אפשר לעשות את העסקה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, דקל קינן. יוסי ציפקיס
ממשיך כקפטן. קינן/יוסי ציפקיס

בתוך כך, הודיעה הערב מכבי חיפה כי מחר תחל מכירת המינויים. את ההזמנות ניתן יהיה לבצע באתר האינטרנט של המועדון ובמשרד הכרטיסים הרשמי הממוקם באצטדיון העירוני בחיפה. מהמועדון ביקשו להבהיר כי הנהלת המועדון קיבלה החלטה לפיה מחירי המינויים למחדשים אותם לא יעלו השנה. מכבי חיפה גם פרסמה תמונה של שר האוצר משה כחלון עם צעיף הקבוצה כמי שרכש את המנוי הראשון לעונת 2017/18.

מחירון מינויי מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
מחירי המינויים/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה
משה כחלון שר האוצר (ימין) עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
שר האוצר עם מנכ"ל מכבי חיפה/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully