וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ערכה את אימון הפתיחה. רפואה: "עונה גדולה לפנינו"

25.6.2017 / 17:45

המלאבסים התאמנו לעיני כ-150 אוהדים, פרל החל בהתרשמות. זוארץ הציב מטרות: "רוצים אירופה". שבתאי: "מקום מחוץ לפלייאוף העליון? סוג של כישלון". פסר: "המטרה לחבר רביעיית הגנה"

שחקני הרכש: ז'והאן מרסיאל, עודד אלקיים, לוטם זינו, רישאר סומא, יובל שבתאי/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה פתחה הערב (ראשון) רשמית את עונת 2017/18. המאמן קובי רפואה קרוב להשלמת הסגל שלו, כשעד כה צירף ששה שחקנים. הרכש הישראלי הוא יובל שבתאי, יובל אבידור, עודד אלקיים ולוטם זינו, כשאליו הצטרפו הקשר הגינאי רישאר סומא (אמיין, צרפת) והבלם הצרפתי ז'והאן מרסיאל (טרואה, צרפת). המאמן רוצה לצרף עוד בלם וחלוץ זרים, כשהקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם הבלם הקרואטי של רייקה, אנטה קולושיץ', שכבר היה בישראל וחזר לקרואטיה.

מי ששוחררו מהאימון היום הם אבידור (חופשה עד מחר), שלושת שחקני הנבחרת (דנינו, סולומון וקאניוק קיבלו חופשה עד השבוע הבא) ולידור כהן שהגיע למרות שהוא בעיצומו של שיקום. הזרים החדשים הגיעו לאימון. גם גיא מלמד, שעדיין לא חתם בקבוצה אחרת אך צפוי לעזוב, נכח.

עוד בנושא:

מול מי מכבי פתח תקוה פותחת עונה? לוח המשחקים המלא
בית"ר ירושלים: עידן ורד הפצוע בספק לצמד המשחקים מול ושאש
טל בן חיים למיטש גולדהאר: "יוצא להגשים חלום, לא סוגר דלת למכבי תל אביב"

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
בטוח שתהיה עונה לא פחות טובה. קובי רפואה/יוסי ציפקיס

המאמן קובי רפואה אמר בפתיחת האימון: "התרגשות גדולה לפתוח עונה, זה תמיד כיף. עדיין לא השלמנו את הסגל, אבל אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה וחזקה. עוד שבועיים כשיהיה סגל מלא נכוון מטרות ונצהיר מה אנחנו רוצים. עשינו עונה גדולה ועכשיו עונה גדולה לפנינו. בנינו משהו בעונה שעברה ושוב הלכו 10 שחקנים, אבל ההנהלה השקיעה הרבה מאוד כסף, בסכומים שמכבי פתח תקוה לא רגילה אליהם. אני בטוח שתהיה עונה לא פחות טובה".

על ההגנה: "אני בטוח שתהיה הגנה טובה יותר. ראינו הרבה שחקנים ויהיו פה שני בלמים לא פחות טובים מהעונה שעברה. הבאנו בלם ומגן ימני, ונביא עוד שחקנים. אנחנו מאחלים בהצלחה לשחקנים שעזבו. מרסיאל זה בלם שעקבנו אחריו כמעט חודשיים ורצינו אותו מלכתחילה. לגבי הבלם השני, יהיה כאן שחקן לא פחות טוב ממה שהיה בעונה שעברה, ואולי אפילו יותר".

שינו זוארץ: "צריכים להגיע חלוץ ובלם, ואז אני חושב שהסגל יהיה סגור. המטרה לשמור על מה שהיה בעונה שעברה, ולעלות מדרגה אחת. אנחנו רוצים להגיע לאירופה. ראינו הרבה שעות של מרסיאל, אני שמח שהוא הסכים לבוא לארץ כי זה לא היה פשוט. יגיע עוד בלם ברמה גבוהה מאוד. הסגל הישראלי די סגור, אבל בכדורגל הכול יכול להיות. אנחנו מתמקדים כרגע בבלם וחלוץ זר עם רזומה ראוי שישדרגו אותנו. אני מאמין שנדבר חזק העונה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את ספרטק טרנבה, אצילי כבש: "התרגשתי"

לכתבה המלאה
שינו זוארץ בעלים מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מבטיח רכש עם רזומה. שינו זוארץ/יוסי ציפקיס

הקפטן נאור פסר: "הרבה שחקנים עזבו אחרי עונה מצוינת, התקדמו והשתדרגו, אבל הגיעו שחקנים חדשים ואני מאמין שתהיה קבוצה טובה. אין ספק שהמטרה העיקרית בתחילת העונה תהיה להתחבר כרביעיית הגנה, כי אני היחידי שנשארתי יחד עם מגבו. אני מאמין שיביאו אותנו לכדי תיאום, זה מאוד חשוב. יהיו מאיתנו ציפיות אחרות העונה, בניגוד לעונה הקודמת שבאנו כאנדרדוג".

על הפנדלים בגמר הגביע, בסיומו בני יהודה השיגה את הכרטיס לאירופה והותירה את מכבי פתח תקוה בחוץ, אמר פסר: "לא ראיתי את הפנדלים, הייתי בחופשה בברלין. זו הייתה אכזבה, אבל זה קודם כל באשמתנו כי פקששנו את המקום השלישי. נקווה שהעונה נעשה את הצעד הזה עבר אירופה. כולם כאן רצו להרגיש מה זה אירופה. אמנם היינו מתחילים מוקדם יותר, אבל זו הייתה יכולה להיות חוויה".

הקשר החדש יובל שבתאי: "כל מעבר הוא מרגש, ובתקופה האחרונה אני מתרגש הרבה. הגעתי למקום ביתי, חם מאוד ורואים שיש עתיד בקהל. יש כאן יותר קהל מרעננה. הרגשתי שמכבי פתח תקוה מקום יותר מתאים בשבילי. מקום מחוץ לפלייאוף העליון יהיה סוג של כישלון. יש סיכוי להגיע לאירופה, אבל את הצהרת המטרות אשאיר לאלה שמעליי".

יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יש יותר קהל מאשר ברעננה. יובל שבתאי/יוסי ציפקיס

במועדון אישרו כי שחקן נוסף שהצטרף לפתיחת האימונים הוא קשר מכבי תל אביב לשעבר, עומרי פרל, שמשחק בליגה החמישית באנגליה. את הסגל עזבו עשרה שחקנים: דני עמוס, לירן רוטמן, דובב גבאי, שמוליק מלול, חגי גולדנברג וחמישה זרים (דוס סנטוס, קוויאר, אדאמוביץ', מונרוי, רומן), כשהיחיד שנשאר הוא רומאריו פירס. גל לוי האריך את החוזה שלו בקבוצה ויישאר עונה נוספת.

הקבוצה תצא למחנה אימונים באוסטריה ב-16 ביולי, כשעד אז תארח שלושה משחקים אימון מול הפועל אשקלון (7 ביולי), נצרת עילית (10 ביולי) והפועל רמת גן (13 ביולי).

עומרי פרל שחקן נבחן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
החל בהתרשמות. עומרי פרל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully