וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים למיטש גולדהאר: "יוצא להגשים חלום, לא סוגר דלת למכבי תל אביב"

25.6.2017 / 6:41

הבעלים של מכבי תל אביב ניסה להבין האם יש דרך להשאיר את החלוץ ושמע ממנו: "100 או 200 אלף יורו לא יעשו את ההבדל. תמיד אשאר אוהד מכבי". בן חיים יבקש לשחק בספרטה פראג עם החולצה מספר 11

אתר רשמי

הביקור של מיטש גולדהאר במחנה האימונים של מכבי תל אביב באוסטריה בסוף השבוע היה קצר מאוד, פחות מ-24 שעות, וכבר אתמול (שבת) בבוקר הוא עזב בשל עיסוקיו מבלי שצפה במשחק האימון שערכה הקבוצה מול ספרטק טרנבה, ובו ניצחה 0:3.

במהלך השהות הקצרה עם השחקנים קיים גולדהאר שיחה עם טל בן חיים במהלכה ניסה להבין האם יש דרך להשאיר אותו במכבי תל אביב. "100 או 200 אלף יורו, לא יעשו את ההבדל", אמר בן חיים לגולדהאר. "אני עוזב כדי להגשים חלום ולשחק מחוץ לישראל. אני משאיר דלת פתוחה למכבי תל אביב ולא סוגר אותה. זה הבית שלי וזה המועדון שלי ואני אשאר אוהד של מכבי תל אביב".

בן חיים יגיע מחר בבוקר לפראג שם הוא אמור לפגוש את אחד מנציגיו, ככל הנראה עורך הדין יוסי גאייר. הוא יעבור בדיקות רפואיות שבסיומן יחתום על החוזה לארבע עונות בספרטה פראג בשכר בסיס של מיליון יורו נטו לעונה. בן חיים מעוניין להמשיך ולשחק עם המספר 11 על הגב והוא צפוי לפנות אל הקשר האחורי של ספרטה לוקאס מארצ'יק כדי שהוא יוותר לו על המספר על הגב.

המאמן האיטלקי של הקבוצה אנדרה סטראמצ'וני רצה שבן חיים יישאר עם הקבוצה אחרי שיחתום על החוזה, אך השחקן צפוי להמריא מיד אחרי החתימה לישראל כדי להיות עם משפחתו למספר ימים. עד סוף השבוע צפוי בן חיים לחזור לצ'כיה ולהצטרף לאימונים של ספרטה פראג, אשר התחזקה בשני שחקנים נוספים מתוך כוונה להילחם בעונה הבאה על האליפות.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את ספרטק טרנבה, אצילי כבש: "התרגשתי, כיף לחזור"
הבעלים מיטש גולדהאר הגיע למחנה האימונים ושוחח עם שחקני מכבי תל אביב
מדוע מכבי תל אביב לא צריכה לשדרג את החוזה של טל בן חיים החלוץ?
טל בן חיים לשחקני מכבי תל אביב: אחתום בספרטה פראג ביום שני

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
"100 או 200 אלף יורו, לא יעשו את ההבדל". בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully