וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר הגיע למחנה האימון, שחקן: "עושה טוב לראות אותו איתנו"

24.6.2017 / 9:36

אחרי שביקר בישראל רק פעם אחת בשנה וחצי האחרונות, הבעלים של מכבי תל אביב הגיע למחנה באוסטריה ושוחח עם השחקנים: "זה נעים שהוא פה אחרי כל התקופה שלא ראינו אותו והשמועות סביבו"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

אחרי שלא הגיע לגמר גביע המדינה, ולמעשה ביקר בישראל רק פעם אחת בשנה וחצי האחרונות, הגיע אתמול בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר למחנה האימון של הקבוצה באוסטריה ופגש את שחקני מכבי תל אביב שיסיימו ביום שני את המחנה וישובו לישראל לקראת פתיחת מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי באצטדיון בנתניה מול טיראנה האלבנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפק הופעה. גולדהאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולדהאר פגש לראשונה את שחקני הרכש החדשים - עומר אצילי ואופיר דוידזאדה וערך היכרות גם עם עוזר המאמן הספרדי דני פויאטוס. הבעלים שוחח עם כל השחקנים ואיחל בהצלחה לקראת העונה החדשה וגם הציג באופן רשמי את המנכ"ל האנגלי החדש בן מנספורד שהגיע כבר ביום חמישי לאוסטריה עם נציגו של גולדהאר ג'ק אנגלידיס והיועץ המשפטי של הקבוצה עורך הדין מורן מאירי.

אחד השחקנים אמר: "טוב לראות את מיטש איתנו, זה עושה נעים אחרי כל התקופה שלא ראינו אותו וכל השמועות על עתידו. בסופו של דבר הרכש בינתיים מדבר בעד עצמו ובטח יהיו בקרוב שחקנים חדשים שיחתמו. תמיד טוב שהוא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully