וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מועמד להחליף את טל בן חיים במכבי תל אביב

27.6.2017 / 16:50

לאחר עזיבתו של שחקן הכנף לספרטה פראג, הצהובים מחפשים מחליף והקשר, שעזב בעבר בטונים צורמים, חזק ברשימות. גם אלירן עטר וזרים נבדקים. דיווח: מכבי תל אביב פנתה לווסלי לאוטה, שלא יגיע

אתר רשמי

מעברו של טל בן חיים לספרטה פראג אשר הושלם הבוקר (שלישי) באופן רשמי, מניע כעת את מכבי תל אביב למציאת שחקן אגף חדש שימלא את השורות. לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים שב ועלה במכבי תל אביב שמו של מאור בוזגלו ושיחות גישוש ראשונות כבר נערכו בכיוון. בוזגלו, שכבר שיחק במכבי תל אביב ועזב בטונים צורמים אחרי בוררות, מאוד מעניין את הצהובים, וזאת על אף הפציעה שהוא עבר. על פי ההערכות הרפואיות, בוזגלו יוכל לחזור למגרשים בחודש נובמבר ובמכבי בוחנים כעת את הסיטואציה בטרם תתקבל החלטה אם ללכת לכיוונו.

במקביל, במכבי תל אביב בוחנים אם לפנות למכבי חיפה כדי לרכוש את אלירן עטר וכן בודקים אופציות לשחקנים זרים בתפקיד הכנף. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי בשלב זה יש לצהובים את עומר אצילי, שגיב יחזקאל, ברק יצחקי, אוסקר סקאריונה ודור מיכה הפצוע לעמדה שבן חיים הותיר, כך שאין לחץ גדול למציאת שחקן בכל מחיר.

עוד בנושא:

טל בן חיים הוצג רשמית כשחקן ספרטה פראג: "רגע מדהים עבורי"
טל בן חיים חתם רשמית לארבע שנים בספרטה פראג
מכבי תל אביב פתחה במגעים לצירוף גידי קאניוק ממכבי פתח תקוה

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזרו לשתף פעולה? אלירן עטר עם שרן ייני/ברני ארדוב

בצרפת דווח הערב כי מכבי תל אביב התעניינה בשחקן לוריין הצרפתית ווסלי לאוטה. על פי הדיווח הצהובים הציעו לו חוזה מפתה מאוד, אבל בסביבתו העדיפו להישאר בצרפת והוא צפוי לחתום בקון עוד השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully