וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פתחה במגעים לצירוף גידי קאניוק ממכבי פתח תקוה

26.6.2017 / 13:39

המלאבסים דורשים מיליון יורו עבור כרטיסו של הקשר. הצהובים מאמינים שיוכלו לרכוש אותו במחיר נמוך יותר, מכיוון שיהפוך לשחקן חופשי בעוד שנה ואז מכבי פתח תקוה תסתפק בדמי השבחה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב פתחה במגעים לצירופו של גידי קאניוק. הקשר של מכבי פתח תקוה מאוד מעניין את מכבי תל אביב, שמוכנה להשקיע בקניית כרטיסו למרות העובדה כי בעוד שנה יהפוך לשחקן חופשי. קאניוק לא רוצה להאריך את חוזהו במכבי פתח תקוה מתוך מטרה לעזוב בעוד שנה כשחקן חופשי, אבל הוא לא יתנגד למעבר מיידי לסגנית האלופה. מי שמנסה לתווך בין הצדדים היא סוכנת השחקנים ויקי ואקנין אשר החלה באחרונה לטפל בקאניוק. ואקנין מקורבת לצהובים ונמצאת בקשר טוב עם גורמים בכירים במועדון.

מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה לא עשו עסקים בשנה האחרונה ואין יחסי חיבה גדולים בין המועדונים, אך ללא קשר במכבי פתח תקוה יעמדו על כך שיימכר במיליון יורו - אם מדובר במכבי תל אביב או בכל קבוצה אחרת. בקרית שלום מאמינים שניתן יהיה לרכוש את הקשר בסכום נמוך בהרבה, כיוון שאם מכבי פתח תקוה תתעקש, קאניוק ישוחרר בעוד שנה כשחקן חופשי וכל מה שפתח תקוה תקבל יהיו דמי ההשבחה, וזאת רק אם הוא יעבור לקבוצה בארץ. במעבר לקבוצה באירופה, מכבי פתח תקוה לא תיהנה ממכירתו.

עוד בנושא:

טל בן חיים יחתום היום בספרטה פראג ויהפוך לשיאן המשתכרים
טל בן חיים לגולדהאר: "יוצא להגשים חלום"

שחקן מכבי פתח תקוה גידי קאניוק. ברני ארדוב
יעבור לצהוב? גידי קאניוק/ברני ארדוב

בתוך כך, הצהובים ינחתו לקראת השעה 15.00 בארץ אחרי שסיימו את מחנה האימונים בעיירה להה שבאוסטריה. כבר ביום חמישי מצפה לקבוצה המשחק הרשמי הראשון של העונה מול טיראנה האלבנית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית ועל אף שמדובר ביריבה שמכבי תל אביב צריכה לעבור בקלות, במועדון מודים שההכנה במחנה האימונים הקיץ לא היתה מושלמת.

אחד משחקני מכבי תל אביב אמר הבוקר לפני ההמראה חזרה לארץ מוינה: "המחנה לא היה אידיאלי ואפילו קצת מוזר". כזכור, מכבי תל אביב יצאה למחנה האימונים ביום ראשון שעבר ללא שחקני הנבחרות וללא שחקני רכש. מרבית הסגל הורכב משחקני נוער ושחקנים שחזרו מהשאלה. רק ביום רביעי בערב, ממש באמצע המחנה, הצטרפו שחקני הנבחרות והם תפסו את המקום של שחקני הנוער ששבו לארץ.

אם לא די בכך הרי שרק באמצע המחנה הצטרפו עומר אצילי וברק יצחקי ואחריהם אופיר דוידזאדה. דור מיכה הפצוע לא התאמן כל המחנה ולא יהיה בסגל לשני המשחקים מול טיראנה ועל הכל גם העיב המעבר של טל בן חיים לספרטה פראג שהעסיק לא מעט את השחקנים. גורם במכבי תל אביב אמר הבוקר: "עם עובדות אין מה לעשות. מה אפשר לעשות כשלנבחרות יש משחקים?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עומר אצילי עם וידאר קיארטנסון שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מחנה מוזר". קיארטנסון ואצילי באוסטריה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אלא שלא רק בעניין שחקני הנבחרות, היתה למכבי בעיה. לקבוצה אין עדיין שני זרים על המקומות שפינו רובן מיקאל וראמון רומא וגם אוסקר סקאריונה והברזילאי מרסלו שהיו במחנה, לא בטוח שיישארו. סקאריונה יודע שמכבי תל אביב לא רוצה אותו אבל הוא לא מוכן לוותר על יורו בחוזה לעונה הבאה שעומד על כמיליון יורו. מרסלו בשלב הזה בקבוצה אבל ההעדפה תהיה להשאיל אותו לקבוצה אחרת בארץ ולעקוב אחריו אחרי שמכבי תל אביב קנתה אותו ב-1.6 מיליון דולר רק לפני כחצי שנה.

מי שהרשים בחלק השני של המחנה והתקבל בחיבה מאוד גדולה הוא עומר אצילי. "איזה ילד נדיר", העידו על הקשר מספר שחקנים. "גם שחקן שחקן וגם בחור צנוע ומקסים". עוד שחקנים שבלטו היו שלומי אזולאי, דור פרץ ויונתן כהן וכן יובל שפונגין שזכה להרבה מחמאות מג'ורדי קרויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully