וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים חתם רשמית לארבע שנים בספרטה פראג

26.6.2017 / 19:22

כפי שנחשף בוואלה! ספורט, שחקן הכנף הישראלי נרכש ממכבי תל אביב ב-2.9 מיליון יורו. בן חיים הפך למרוויח הגדול בכל הזמנים בליגה הצ'כית, עם אפשרות לשכר של 1.25 מיליון יורו לעונה

אתר רשמי

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב על ספרטק טרנבה במחנה האימונים

טל בן חיים חתם היום (שני) לארבע שנים בספרטה פראג. שחקן הכנף הישראלי עבר את הבדיקות הרפואיות בשעות הצהריים וחזר למשרדי המועדון כדי לחתום רשמית על החוזה. מכבי תל אביב קיבלה עבורו 2.9 מיליון יורו - הסכום הנקוב בסעיף השחרור שלו - והחלוץ שבעוד חודשיים יחגוג את יום הולדתו ה-28, יצא לתחנה הראשונה שלו מחוץ לליגת העל בישראל. בחתימה היו נוכחים נציגיו, עו"ד יוסי גאייר ורו"ח גדי סולומוביץ'. ההצעה מפראג נחשפה בוואלה! ספורט.

עוד בנושא:

בלוג הקיץ על הפשרה שעשו מכבי תל אביב וטל בן חיים
בן חיים, תתכונן: האנטישמיות הפרועה של אוהדי ספרטה פראג
מכבי תל אביב פתחה במגעים לצירוף גידי קאניוק ממכבי פתח תקוה
טל בן חיים למיטש גולדהאר: "יוצא להגשים חלון, לא סוגר דלת למכבי תל אביב"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
תחנה ראשונה באירופה. טל בן חיים/ברני ארדוב

החוזה עליו חתם בן חיים הופך אותו לשיאן המשתכרים בליגה הצ'כית בכל הזמנים. על פי החוזה מובטח לו שכר בסיס של מליון יורו נטו ועוד כ-150 אלף יורו נטו על נקודות אם הקבוצה הצ'כית תגיע ל-70 נקודות. אם ספרטה תעפיל לליגת האלופות מובטח לבן חיים מענק של 100 אלף יורו נטו.

ספרטה פראג היא התחנה הרביעית בקריירה של בן חיים, והוא ישחק איתה במוקדמות ליגת האלופות אחרי שסיימה שלישית בעונה החולפת בצ'כיה (הקדימו אותה סלביה פראג ו-ויקטוריה פלזן). בן חיים התחיל את הקריירה במכבי פתח תקוה שבמדיה שיחק בשנים 2007-2012, שיחק עונה בהפועל תל אביב ונמכר אחרי למכבי תל אביב. הוא זכה עם הצהובים בשתי אליפויות, גביע וגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully