וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלייקרס חושבים שישיגו את לברון ג'יימס, פול ג'ורג' ושחקן נוסף בקיץ הבא"

בארה"ב טוענים שהקבוצה של מג'יק ג'ונסון בטוחה בעצמה, ושכוכב הקאבס "לעולם לא יגיע לקליפרס". ומה לגבי האפשרות שכרמלו אנתוני ודוויין ווייד יצטרפו אליו העונה בקליבלנד?

AP

השמועות על עזיבה אפשרית של לברון ג'יימס את קליבלנד בקיץ הבא נמשכות. העיתונאי האמריקאי אדם זגוריה צייץ מקור בליגה, שטען: "לונזו בול הגיע ללייקרס והם חושבים שהם ישיגו גם את לברון, גם את פול ג'ורג' וגם שחקן נוסף בקיץ הבא".

מייק וייס, עיתונאי ותיק שעובד בין היתר בוושינגטון פוסט ובניו יורק טיימס, ומועסק כיום על ידי ESPN, צוטט בתחנת רדיו כטוען שהאפשרות שקינג ג'יימס יגיע לנציגה השניה של העיר לא ריאלית כלל: "אני יודע ממקור אמין מאוד שלברון לעולם לא יהיה שחקן הקליפרס".

ומה לגבי האפשרות שיישאר קליבלנד? בסיטואציה הזו דנים פחות בארצות הברית, אולם ב-Beacon Journal sports העלו הבוקר (ראשון) סיטואציה מעניינת - ולטענתם, ריאלית למדי - ובה אל סגן האלוף יצטרפו בקרוב שניים מחבריו הקרובים ביותר: כרמלו אנתוני ודוויין ווייד. השניים נופשים יחדיו בפריס ועתידם בקבוצותיהן הנוכחיות - ניו יורק ושיקגו בהתאמה - נראה מעורפל משהו.

אשר לווייד, הבולס שלחו את ג'ימי באטלר בטרייד ואפילו ג'ון פקסון עצמו הודה כי המועדון יתחיל ללכת בדרך של בנייה מחדש, סביב שחקנים צעירים. "פלאש", שכבר ניצל את האופציה בחוזהו ואמור להמשיך בעונה הבאה, עלול להיחתך. על פי זאק לואו מ-ESPN, "בטוח שווייד ישוחרר במהלך העונה הקרובה".

המצב של אנתוני מעט שונה יותר - לכוכב הניקס יש חוזה לשנתיים נוספות (26.2 ו-27.9 מיליון דולר), כמו גם סעיף המאפשר לו להטיל וטו על טריידים. בסיום העונה החולפת אמר פיל ג'קסון כי לכרמלו "עדיף להיות במקום אחר, להשתמש בכישורים שלו איפה שהוא יכול לנצח או לרדוף אחר תארים". לא מן הנמנע שהניקס יבחרו בסופו של דבר לחתוך את אנתוני על מנת לפנות מקום בתקרת השכר ולהמשיך בבניה מחדש.

מה דעתכם, חמישייה של קיירי אירווינג, דוויין ווייד, כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס וקווין לאב מסוגלת לנצח את גולדן סטייט?

עוד בנושא:

הליגה הטובה בעולם לגילה: על ליגת הכדורסל 3 על 3 של אייס קיוב ואייברסון
דיווח: בלייק גריפין וכריס פול יהפכו לשחקנים חופשיים הקיץ
משחקי הקץ: הצעד הראשון בדרך להתרסקות של קליבלנד קאבלירס
מאמנו האישי של ג'ימי באטלר: "לשיקגו בולס יש מוסר של סוחרי סמים"

שחקני נבחרת ארצות הברית ב-2006, לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני, דוויין ווייד. AP
קבוצת חלומות? לברון, ווייד וכרמלו בנבחרת ארצות הברית ב-2006/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully