וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו האישי של ג'ימי באטלר: "לשיקגו בולס יש מוסר של סוחרי סמים"

טרוול גיינס יצא למתקפה נגד הג'נרל מנג'ר של הבולס גאר פורמן בעקבות הטרייד ששלח את הפורוורד למינסוטה: "הוא שקרן וכולם יודעים את זה". הבולס: "מגדירים את עצמנו מחדש"

AP

דראפט ה-NBA נערך הלילה בצל של הטרייד הגדול ששלח את ג'יימי באטלר משיקגו למינסוטה שם יתאחד עם מאמנו לשעבר תום ת'יבודו. הבולס שלחו יחד עם באטלר את הבחירה מספר 16 בדראפט (ג'אסטין פאטון) וקיבלו מהקבוצה בה שיחק אשתקד עומרי כספי את כריס דאן (בחירה 5 בדראפט הקודם), זאק לאבין (שזכה בעבר בתחרות ההטבעות) והבחירה מספר 7, עמה לקחה הקבוצה מעיר הרוחות את לאורי מרקנין, סנטר ממוצא פיני ששיחק באריזונה.

אבל לא כולם, בלשון המעטה, אהבו את הטרייד. אחד מהם הוא מאמנו האישי של באטלר טרוול גיינס שיצא למתקפה חריפה נגד הבולס והג'נרל מנג'ר שלה גאר פורמן. טרוול צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "(אני מאחל להם מאזן של) 82:0. יש להם את התרבות הגרועה ביותר בליגה. פגשתי סוחרי סמים עם מוסר יותר גבוה מאשר הג'נרל מנג'ר שלהם. הוא שקרן וכולם יודעים זאת".

הציוץ של גיינס

לא ברור האם הציוץ נעשה על דעתו של באטלר עצמו, אולם כלי תקשורת בארצות הברית ציינו כי בין השחקן לבין מאמנו האישי שוררת מערכת יחסים קרובה ובאטלר שיבח לא פעם את טרוור וציין כי הוא עיצב אותו והפך אותו לשחקן טוב יותר.

בארצות הברית ידעו לספר עוד על מחלוקות רבות בין המאמן האישי של באטלר לבין אנשי הבולס בנוגע לתיפקוד שלו על הפרקט, אך זו הפעם הראשונה בה טרוול נקט בלשון חריפה כל כך נגד פורמן.

הנהלת שיקגו מצידה הגדירה את הטרייד של באטלר כ"שינוי כיוון במועדון". סגן נשיא הבולס לענייני כדורסל ג'ון פקסון אמר בהתייחס לטרייד: "שלחנו שחקן שאנחנו מאוד אוהבים, אבל רצינו להגדיר את עצמנו מחדש".

עוד באותו נושא

מרקל פולץ נבחר 1 בדראפט, ג'ימי באטלר עובר משיקגו למינסוטה

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר על ספסל שיקגו בולס. AP
"שלחנו שחקן שאנחנו אוהבים". באטלר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully