וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.6: מריו באלוטלי ממשיך בניס

השוער הצעיר מתחיל להתחרט? בפוסט באינסטגרם הוא הצהיר "אוהב את המועדון והאוהדים. נדבר אחרי יורו הצעירות". ז'וזה מוריניו יתפרע כדי להביא את הארי קיין?

רויטרס

העברות

* מריו באלוטלי חתם על חוזה לעונה נוספת בניס וימשיך בקבוצה מהריביירה, אותה הוביל בעונה החולפת למקום השלישי בליגה הצרפתית. החלוץ האיטלקי ישחק עם ניס במוקדמות ליגת האלופות.

* שוער קייזרסלאוטרן בן ה-22, יוליאן פולרסבק, חתם בהמבורג לארבע שנים. הוא יחליף את רנה אדלר הוותיק, שעבר למיינץ.

* ווטפורד רכשה את קשר נבחרת אנגליה הצעירה וויל יוז מדרבי קאונטי תמורת 4.5 מיליון ליש"ט.

* ריצ'מונד בואקייה, החלוץ הגנאי בן ה-24 ששיחק בעונה שעברה כמושאל בכוכב האדום בלגרד, חתם על חוזה עד 2020 לאחר שלאטינה האיטלקית שהחזיקה בכרטיסו התפרקה.

שחקן טוטנהאם, הארי קיין. רויטרס
בדרך למנצ'סטר יונייטד? הארי קיין/רויטרס

שמועות

* ג'יג'י דונארומה, שוערה הצעיר של מילאן שנראה בדרכו החוצה מהמועדון, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אני אוהב את מילאן והאוהדים שלה. כשייגמר יורו הצעירות, אשב עם המשפחה שלי ועם ההנהלה ונדבר על הארכת החוזה".

* בספרד מדווחים שרומא של מונצ'י נמצאת במו"מ עם דייגו אלבס, שוערה של ולנסיה ושיאן הצלות הפנדלים.

* על פי דיווח בספרד טורינו מעוניינת בתומאס ורמאלן, הבלם הבלגי שבקושי זוכה לדקות משחק בברצלונה.

* על פי דיווחים בצרפת מונאקו לא מוותרת על היהלום שלה קיליאן אמבפה והיא הציעה לו חוזה עתק שבמסגרתו הוא ירוויח כ-140 אלף ליש"ט לשבוע, כמעט פי עשרה מחוזהו הנוכחי (16 אלף ליש"ט לשבוע).

* עיתוני יום ראשון של אנגליה מפציצים ללא רחמים: "מירור" טוען כי מנצ'סטר יונייטד רוצה את הארי קיין, חלוצה הבינלאומי של טוטנהאם ומלך שערי הפרמיירליג, ושמוריניו מוכן לשלם עליו 100 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, טוטנהאם לא מעוניינת למכור אבל הצעה בגובה של 150 מיליון ליש"ט כבר "תגרום ליו"ר דניאל לוי להקשיב".

* ב"Star on Sunday" מדווחים שפפ גווארדיולה רוצה להחתים במנצ'סטר סיטי ארבעה שחקני הגנה חדשים: דני אלבס מיובנטוס, קייל ווקר מטוטנהאם, ריאן ברטרנד מסאות'המפטון ובנג'מין מנדי ממונאקו. התקציב: 110 מיליון ליש"ט.

* בספרד טוענים: זלאטן איברהימוביץ' שוחרר ממנצ'סטר יונייטד וכבר קושר למעבר לארה"ב, אבל החלוץ השבדי עדיין מתעקש להישאר בצמרת באירופה. סוכנו מינו ראיולה הציע את זלאטן לריאל מדריד, אבל על פי הדיווח, ריאל דחתה את ההצעה.

* נשיא ליון ג'אן מישל אולאס שולח רמזים: "הבנתי שארסן ונגר אמר שארסנל רוצה את אלכסנדר לקאזט ושהיא מוכנה לשלם. אבל אנחנו לא יכולים לשחרר שחקן בלי תחליף. אנחנו מדברים על בין 50 ל-60 מיליון יורו. אבל תמיד יש את האופציה של אתלטיקו מדריד, וארסנל יודעת את זה".

* בצל הדיווחים על עזיבה אפשרית בשל התנהלות ההנהלה, רפא בניטס מנסה לצרף לניוקאסל את אנדראס סמאריס, קשרה של בנפיקה, המוערך ב-17.5 מיליון ליש"ט.

* קשר נבחרת אנגליה רוס בארקלי מעוניין לעזוב את אברטון.

* בצל השמועות על עניין משאר הגדולות של אנגליה, ארסנל פתחה בשיחות על הארכת חוזהו של אלכס אוקסלייד צ'מברליין.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו מתקרב לשיא של פושקאש: "נגיע בטוחים לחצי הגמר"
ניימאר למסי: "לעולם אל תפסיק לשחק, כדורגל בלעדיך זה לא כדורגל"
העברות בעולם, 24.6: וראטי מכחיש הדיווחים, ספרטה פראג תשבור שיא לפני בן חיים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully