וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו מתקרב לשיא של פושקאש: "נגיע בטוחים לחצי הגמר"

פורטוגל הביסה 0:4 את ניו זילנד בדרך לחצי גמר גביע הקונפדרציות, רונאלדו כבש את שערו ה-75 בנבחרת, שיפר את מאזנו הנהדר והתקרב לשיא האירופאי: "מול צ'ילה או גרמניה יהיה קשה יותר"

כריסטיאנו רונאלדו ושחקני נבחרת פורטוגל חוגגים. רויטרס
כולם מדברים, והוא כובש. רונאלדו/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את השנה המרשימה שלו, כשאתמול (שבת) הוביל את נבחרת פורטוגל לחצי גמר גביע הקונפדרציות אחרי ניצחון 0:4 על ניו זילנד. רונאלדו כבש בפנדל, ברנרדו סילבה, אנדרה סילבה ונאני השלימו רביעייה, ואלופת אירופה הצליחה לסיים ראשונה בבית א' והיא עם הפנים קדימה.

עוד בנושא

פורטוגל ומקסיקו עלו לחצי הגמר בגביע קונפדרציות, רוסיה הודחה
ריאל מדריד שכנעה את אמבפה להגיע: נשחרר את הכוכבים
ניימאר למסי: "לעולם אל תפסיק לשחק, כדורגל בלעדיך זה לא כדורגל"
הרבה מעל רונאלדו: קבלו את 30 השיאים הבלתי נתפסים של ליאונל מסי

מאזן השערים של רונאלדו ממשיך להיות מרשים. הפורטוגלי כבש את שערו ה-75 במדי הנבחרת, והשווה את המאזן של ההונגרי סנדור קושצ'יץ', כדי לעלות למקום השני בטבלת כובשי כל הזמנים במדי נבחרת אירופאית. רק שחקן אירופאי אחד כבש בנבחרת יותר מרונאלדו: פרנץ פושקאש (84 שערים במדי הונגריה), שבמקום השני בכל הזמנים (במקום הראשון עלי דאי האיראני, 109 שערים). עבור רונאלדו זה השער ה-56 שלו ב-55 המשחקים מאז פתיחת עונת 2016/17 (בריאל ובנבחרת).

"עזרתי לנבחרת, כבשתי את השער הראשון, והיו לי עוד הזדמנויות", סיכם רונאלדו את המשחק מבחינה אישית, "שיחקנו טוב מאוד, רצינו לנצח, והשגנו את התוצאה הרצויה כבר במחצית הראשונה. קשה היה לשחק טוב יותר, כי הדשא לא במצב כל כך טוב. אנחנו יודעים שבחצי הגמר מול צ'ילה או גרמניה יהיה הרבה יותר קשה, כי שתיהן נבחרות טובות מאוד, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו". כמובן, רונאלדו סירב לענות לשאלות בנוגע לעתידו בריאל מדריד.

ז'ואאו מוטיניו רשם את הופעתו ה-100 בנבחרת. "אני גאה מאוד, מקווה להמשיך ככה", אמר. המאמן פרננדו סנטוס אמר בסיום: "צ'ילה או גרמניה? שתיהן חזקות. זה שלב אחר, שונה לגמרי, אבל המטרה שלנו היא לנצח. נהיה חייבים להיות טובים יותר, עקביים יותר, חזקים יותר בשני צדי המגרש".

שחקני נבחרת פורטוגל פפה, כריסטיאנו רונאלדו חוגגים. רויטרס
השער ה-56 שלו ב-55 המשחקים מאז פתיחת עונת 2016/17. לא רע רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully