וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.6: וראטי מכחיש הדיווחים, ספרטה פראג תשבור שיא לפני בן חיים?

הצ'כים, שמוכנים לשלם 2.9 מיליון יורו למכבי תל אביב, סיכמו על רכישת בלם אודינזה ב-3 מיליון. וגם: כך ריאל מדריד שכנעה את אמבפה להצטרף, וראטי הכחיש את הדיווחים החדשים על ברצלונה ופ.ס.ז', פאוליניו טוען: "קיבלתי הצעה מבארסה"

רויטרס

העברות

* כנראה שעסקת טל בן חיים (דמי העברה בסך 2.9 מיליון יורו) לא תהווה שיא מועדון עבור ספרטה פראג. על פי דיווחים באיטליה, הקבוצה של אנדראה סטרמאצ'וני הגיעה לסיכום עם הבלם הצרפתי תומא הורטו (28) ותשלם לאודינזה 3 מיליון יורו. מי שכבר חתם הוא הקשר סרג'אן פלאבשיץ' (21) מהכוכב האדום בלגרד, שנרכש תמורת 1.5 מיליון יורו.

* האדרספילד, העולה החדשה לפרמיירליג, שברה שיא מועדון כבר בהחתמה הראשונה שלה הקיץ. הקבוצה שילמה 5 מיליון יורו לפורטו כדי לרכוש את החלוץ הבלגי לורן דפואטר בן ה-28, שחתם על חוזה לשנתיים.

* אלבנו ביסארי, השוער הארגנטינאי הוותיק שיחגוג 40 בנובמבר הקרוב, חתם לעונה באודינזה אחרי שחוזהו בפסקארה הסתיים. ביסארי צפוי להיות שוער המשנה של סימונה סקופט הצעיר.

* האלופה ההולנדית פיינורד ביצעה החתמה ראשונה לקיץ זה, כשהחזירה למועדון את שחקן הכנף ז'אן פול בואטיוס, שנתיים אחרי שעזב אותה לטובת באזל. בואטיוס (23) נרכש תמורת 1.5 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים.

* אייבר שילמה מיליון יורו לאלקורקון כדי לרכוש את השוער הסרבי מרקו דמיטרוביץ' (25) שחתם על חוזה לארבע שנים.

* עוד אח למשפחת רודריגס עוזב את וולפסבורג. אחרי ריקרדו שעבר למילאן, הפעם הגיע תורו של פרנסיסקו רודריגס, הקשר השוויצרי בן ה-21, שנמכר ללוצרן בה שיחק כמושאל בעונה האחרונה.

* א.א.ק אתונה שילמה 200 אלף יורו ללאנס הצרפתית כדי להחזיר לשורותיה את ויקטור קלונארידיס, החלוץ בן ה-24 שגדל אצלה ושיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בפנאתינייקוס.

* ג'ון צ'יבויקה, 28, קשר הפועל תל אביב בחצי העונה האחרונה, חתם לשנתיים בסמסונספור מהליגה השנייה בטורקיה.

* יוג'ין טריקה, 40, בעבר שחקן מכבי תל אביב, מונה למאמנה החדש של פולי יאש הרומנית.

* מאורו ג'וניור, שחקן כנף ברזילאי בן 18 שנחשב לכישרון מבטיח בארצו, נרכש על ידי פ.ס.וו איינדהובן וחתם על חוזה לחמש שנים.

* בורדו שלחה את השוער הצעיר פול ברנרדוני (20) לעונת השאלה בקלרמון מהליגה הצרפתית השנייה.

שמועות

* באיטליה טענו היום: מרקו וראטי מתעקש שהוא עשוי להישאר בפריס סן ז'רמן, על אף הדיווחים שהוא עובר לברצלונה. "זה לא שאני רוצה ללכת בכל מחיר, אני רק רוצה לראות אם הקבוצה בונה סגל חזק", צוטט וראטי, "אם זה המקרה, אשמח להישאר. כל שנה אומרים שיבנו קבוצה חזקה, וראינו את התוצאות. הבטחות זה לא מספיק". לאחר מכן וראטי העלה פוסט באינסטגרם, שבו הוא טוען שמדובר בדיווח כוזב. "לא התראיינתי בשום מקום, ומעולם לא דיברתי עם פ.ס.ז' על מה שנכתב בכתבה, אני מקווה שתפסיקו לדבר על מה שאתם לא יודעים, יש גבול להכל", כתב וראטי.

* "ל'אקיפ" מדווח שחלוץ מונאקו קיליאן אמבפה שוכנע על ידי פלורנטינו פרס וזינדין זידאן להגיע לריאל מדריד. על פי הדיווח, אנשי ריאל הבטיחו לו שאחד מבין הכוכבים רונאלדו, בייל ובנזמה יעזוב בקרוב, דבר שיעניק לו מקום בטוח בהתקפה. "פריסיאן" מדווח שפ.ס.ז' החליטו לרדת מאמבפה אחרי שהבינו שאין להם סיכוי, אבל ינסו לצרף את גארת' בייל.

* פאוליניו, שחקן נבחרת ברזיל, לשעבר בטוטנהאם והיום בגוואנגז'ו אברגרנדה, טוען שברצלונה הציעה לו להצטרף לקבוצה: "הייתה פנייה לסוכן, הייתה הצעה, אבל אני במקום טוב בקריירה".

* באיטליה טוענים: מנצ'סטר יונייטד הציעה לקשר רומא נאינגולן משכורת של 7.5 מיליון יורו על מנת לפתותו להגיע לאולד טראפורד. עם זאת, אחרי מכירת סלאח וההצעות מרוסיה, ספק אם רומא צריכה כסף, או תרצה לשחרר עוד שחקנים.

* באנגליה מדווחים שדורטמונד הודיעה לליברפול שהיא תמכור לה את פייר אמריק אובמיאנג רק תמורת 63 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מדווחים שפריס סן ז'רמן מתכננת להציע כ-70 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי עבור כוכבה סרחיו אגוארו.

מרקו וראטי שולח מסר אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של וראטי באינסטוש. מכחיש?/צילום מסך, אינסטגרם
שחקן ברצלונה ג'ורדי אלבה בורח משחקני יובנטוס מיראלם פיאניץ' לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
ישחק אצל מוריניו? ג'ורדי אלבה/רויטרס

* ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי מדווחים שאנטוניו קונטה דורש מראשי צ'לסי להחתים את לאונרדו בונוצ'י ואלכס סנדרו שחקני ההגנה של יובנטוס.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד שוקלת להגיש הצעה לברצלונה עבור המגן השמאלי ג'ורדי אלבה.

* ג'אנלוקה די מארציו העיתונאי האיטלקי מדווח שצ'לסי עומדת לרכוש את וירג'יל ואן דייק בלם סאות'המפטון תמורת 60 מיליון ליש"ט.

* זניט סנט פטרסבורג של רוברט מאנצ'יני מציעה לרומא 70 מיליון יורו עבור צמד שחקניה קוסטאס מנולאס ולאנדרו פארדס, כך על פי דיווחים באיטליה.

* עוד בזניט: סבסטיאן דריוסי, חלוצה המוכשר של ריבר פלייט, סיכם בקבוצה הרוסית שתשלם עבורו כ-15 מיליון יורו.

* על פי די מארציו, פאביניו צפוי להימכר ממונאקו למנצ'סטר יונייטד תמורת 50 מיליון יורו.

* אחרי שרשם עונה מצוינת באוסטריה וינה וסיים כמלך שערי הליגה האוסטרית, לארי קאיודה אקס מכבי נתניה עשוי להצטרף לביברס נאתכו בצסק"א מוסקבה בעונה הבאה.

* ויין רוני מתקשה למצוא מועדון חדש שיהיה מוכן לשלם את סכום ההעברה עבורו והמשכורת המטורפת שלו.

* בורחה ואלרו, קשרה הספרדי של פיורנטינה, נמצא בדרכו לאינטר.

* הנראזורי גם נלחמים עם היריבה העירונית מילאן על עוד שחקן של פיורנטינה, החלוץ הקרואטי ניקולה קאליניץ', כשנציגי הרוסונרי נפגשו איתו אמש בניסיון להגיע לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully